5/11/2015

MINI RECENZIJE - 1. DIO

13


Dragi moji šminkoholičari,
opet sam izbivala s bloga neko vrijeme. :( Neću obećavati da će se to promijeniti jer sam do grla u obvezama, no zato sam danas uhvatila vremena da bi vam rekla svoje mišljenje o većem broju proizvoda koje sam isprobavala u zadnje vrijeme. Ovo neće biti detaljne recenzije kao što sam pisala do sada, već samo kratki i jasni dojmovi o sljedećim proizvodima. Osobno jako volim čitati takve postove pa se nadam da će se i vama svidjeti. Neki od proizvoda su potpuni promašaji, dok su mi drugi ušli u svakodnevnu makeup rutinu. Ako vas zanima nešto što nisam navela, slobodno pitajte u komentarima ispod i potrudit ću se što prije vam odgovoriti.
Pa krenimo, s lijeva na desno imamo:

Avon bazu za sjenila i Artdeco bazu za sjenila - dvije jako hvaljene baze, cjenovno pristupačne


Avonova je pjenaste teksture i iako mrzim sve moguće "mousse" proizvode, odlučila sam joj dati šansu. Dolazi u 1 nijansi-light beige, boje je kože, rekla bih NW15-20 (ako ste upoznati s Mac terminologijom, onda ćete znati) i nema šljokica. Cijena je oko 25kn, a dobit ćete 3g proizvoda, dok Artdecova dođe oko 50kn za 5g proizvoda. Blago je pigmentirana, ne toliko da se primjeti, ali se zato dosta primjete šljokice koje sadrži. Formula me najviše podsjeća na UD Primer Potion Original koji mi je ok, ali ništa spešl za tu cijenu (Eden je moj favorit).


Moram napomenuti da ono što od baze tražim je da drži sjenila na kapcima što duže moguće, intenzitet sjenila mi nije toliko bitan jer koristim sjenila koja su sama po sebi jako pigmentirana, a ako neko sjenilo zakaže imam Nyx Milk i Mac Fix + koje koristim u tu svrhu. Pošto imam užasno masne kapke, a uz to i malo spuštene, ono što me najviše brine je nakupljanje sjenila u pregibu.



Koliko su baze izdržale na mojim kapcima? Avon- jadnih sat i pol do 2h, a Artdeco-shimmery sjenila do 10h i više, mat sjenila 6-8h. Ne znam zašto je tolika razlika ovisno o finishu sjenila, ali to sam baš primjetila. Dakle, toliko hvaljena Avon baza za mene je jedan ogromni fail jer mi sjenila sama, bez baze, duže izdrže bez nakupljanja u pregibu. Ako nemate masne kapke, možda budete i zadovoljni s njom, ali sad kad zavrući, ne znam kome bi bila dobra. S druge strane Artdeco baza se pokazala uvjerljivim pobjednikom u ovoj bitci, jedina zamjerka koju imam je to što se šljokice naziru i preko mat sjenila pa ju neću koristiti za mat look.

Essence Make Me Brow- gel za obrve u boji s vlaknima

 

Dolazi u 2 nijanse, ja sam uzela tamniju. Cijena je, ako se ne varam, oko 22kn. Ukratko, super stvar! Koristim ga kad želim da bi obrve izgledaju prirodno, a opet da ih ima. Vidjet ćete na slici uskoro da su moje prirodne trč' trč' pa dlaka. Odlična stvar kod ovog proizvoda je to što pomoću vlakana čini obrve gušćima, uhvati se za dlake, ne za kožu pa nećete dobiti onaj izgled nacrtanih obrva. Što još volim kod ovoga je što ga mogu koristiti i samog i u kombinaciji s olovkama ili ABH Dipbrow gelom. Nadogradiv je i postojan, malo se samo treba naučiti kako rukovati s četkicom. 
Oprez: prizori uznemirujućeg sadržaja, trebala bih malo češće čupati obrve. :)


Bourjois Healthy Mix korektor u nijansi 51
Već je sto godina na tržištu, a ja sam ga tek sad isprobala. Cijene se ne sjećam točno jer sam ga ulovila kad je bio popust u Kozmu, ali mislim da je 50-60kn. Vidjela sam 3 nijanse od kojih je ova najsvjetija. (51,52,53)

Očekivala sam da će biti hranjivi, hidratantni korektor slabijeg prekrivanja, ali kad sam u trgovini probala tester učinilo mi se da bi mogao imati dobro prekrivanje i nisam se prevarila. Sviđa mi se tekstura, a pogotovo to što se brzo suši i potrebna je minimalna količina pudera u kamenu/prahu da ga se fiksira. Suhokošci to mogu i preskočiti. Uz Catrice kamuflaže koje koristim za prekrivanje nepravilnosti po licu, ovo mi je najdraži korektor iz drogerija, a da je dostupan kod nas. Koristim ga za okoloočno područje i baš sam zadovoljna.


Giorgio Armani Lasting Silk tekući puder u nijansi 4.5



Otkad je Armani kozmetika stigla u Hrvatsku, htjela sam ovaj puder, ali sam odugovlačila zbog cijene naravno. Naručila sam ga preko Lijepa.hr webshopa gdje je bio na popustu, a uz to iskoristila popust na prvu kupovinu pa me došao oko 260kn što je super koliko inače košta. Ima laganije srednje prekrivanje, nadogradiv je, ali ne toliko da će prekriti baš sve. Finish je satin, odnosno polu-mat. Mislim da bi bio dobar za sve tipove kože osim jako suhe i jako masne. Prekrivanjem me podsjeća na Diorov Airflash i Chanelov Vitalumiere Aqua, a finishom na L'orelov True Match. Izgleda jako prirodno na koži i volim ga za one dane kada mi je ten u dobrom stanju i kad želim prirodni look. 


Što se tiče trajnosti, zna se preslikavati, ali ako ne dirate lice nećete imati problema. Meni traje cijeli dan, ali nakon 5-6 sati pocinjem se lagano sjajiti. Tada to izgleda kao zdravi sjaj, ne izgleda masno. Sve u svemu, zadovoljna sam, neću ga koristiti za posebne prigode jer tada želim nešto s većim prekrivanjem i boljom kontrolom lučenja sebuma (jer imam dosta masnu kožu), a nemam volje matirati puder preko dana. Preporučila bih ga onima s normalnom ili mješovitom kožom koji ne vole zažbukani izgled i žele potrošiti malo više na puder koji stvarno izgleda kao koža.

L'oreal Infallible Mattifying Base - silikonski primer koji je postao neizostavan kad šminkam druge, a i sebe za posebne prigode
Cijena varira ovisno o drogeriji 80-100kn, mislim da sam vidjela da je u Dm-u 91kn. Dolazi u pakiranju od 35ml što će vam trajati zauvijek.

Radi sve ono što tražim od primera: popuni pore i zgladi kožu, olakšava nanošenje pudera i ono najvažnije produži trajanje i pudera i bronzera i rumenila. Znam da sam radila puno usporedbi u ovom postu, ali to vam može uvelike pomoći ako znate te proizvode koje spominjem. Podsjeća me na Benefit Porefessional, daje isti silikonski osjećaj na koži, samo je ovaj proziran, dok je Porefessional boje kože, ali kad se nanese puder nema neke razlike. Po meni, mogao bi biti dupe. 


Samo da napomenem još da je naziv malo "misleading", ne mislim da matira kožu, svakako vas neće isušiti ni naglasiti suhe djelove. Shvatite to kao zaštitnu barijeru između kože i pudera koja ne dopušta puderu da sklizne s lica. Probala sam i testirala na suhoj koži i nije bilo problema. Samo mali podsjetnik, primer nanosite nakon kreme za lice, prije pudera. Definitivno preporučam!

Makeup Revolution Pro Hygiene antibakterijski sprej za čišćenje kistova

Za 50ak kn dobit ćete 200ml proizvoda, u sastavu svih ovih suhih čistača je glavni alkohol, međutim ovdje je voda na prvom mjestu, a na visokom trećem ulje hamamelisa što je veliki +. Želimo da naši kistovi budu njegovani, da dlačice ne ispadaju i da su mekane. :D Ovaj mi se čistač čini nešto blaži nego prethodni Ebelinov koji sam recenzirala, klik ovdje. Isto kao i taj uspješnije će čistiti kistove za rumenila, bronzer, sjenila i općenito praškaste proizvode nego kistove za tekući puder, korektor i ostalo. Zgodno za imati ako se profesionalno bavite šminkanjem.

Hean High Definition fiksator


Kako započeti...nikad nisam bila ljubitelj fiksatora. Probala sam mnoge, uključujući Diego della Palma fiksator, Mac Fix + i neke jeftinije varijante, ali jednostavno nisam bila zadovoljna. S Diego della Palma fiksatorom mi se šminka rastopila-doslovno, a Macov mi je previše dewy za moju masnu kožu, sreća što on ima milijun drugih primjena. Stalno čitam o tim fiksatorima i mislim se: Bože, jesam li ja luda? Zar svima drugima odgovaraju? Moram podijeliti svoje frustracije s vama. Dakle, Hean fiksator je dostupan u Bipi po cijeni od cca 100kn. Nije mali iznos, sreća uzela sam i njega na popustu, na nekoj Bipinoj vikend akciji. Mislim da već naslućujete da moji dojmovi nisu previše optimistični. Kad ga nanesete imate osjećaj kao da ste se posprejali lakom za kosu, vjerojatno ćete osjetiti lagano zatezanje. Nisam primjetila nikakvu razliku u trajnosti makeupa kad ga stavim i kad ga ne stavim. Zasjajim se kao i inače, ako ne još brže. I da, mislim da mi je koža imala reakciju na ovaj proizvod. Nisam posve sigurna jer sam koristila nekoliko novih proizvoda, međutim ovo je jedini novi kojeg bi stavila po cijelom licu, a pojavile su mi se sitne točkice baš svugdje pa sam ga prestala koristiti. Nakon nekog vremena, opet ću ga isprobati pa javim. Ako ste imali slična iskustva, molim vas komentirajte ispod. 


La Roche-Posay Effacar Duo + - krema za lice namijenjena problematičnoj koži

Polagala sam velike nade u ovaj proizvod, iako sam pročitala puno postova kako je Duo verzija bila puno bolja od ove Duo +. Meni je pomogao isušiti postojeće prištiće, ali isušio mi je i ostatak kože. Nisam primjetila da je preventivno djelovao na (ne)nastajanje novih, a uz sve to javilo mi se crvenilo po koži. Nestalo je, srećom, brzo kad sam prestala koristiti ovu kremu. Za cijenu oko 100kn, ovo je jjedan fail, ako se mene pita. Sad sam na prirodnim kremicama i stanje je puno bolje.

Balea antibakterijski gel za ruke



Znam da je poprilično nepotrebna stvar, ali pomislila sam da bi bilo zgodno imati u torbici, onako, da se nađe ako se jednom nađem u situciji da nemam gdje oprati ruke. Nije mi isušio ruke unatoč alkoholu u sastavu, ali ako imate suhe ruke, trebali bi izbjegavati kreme, losione i slične stvari koje sadrže akohol. Brzo se upije, ne ostavlja film. Za 10ak kn, iako je nepotreban, nek' se nađe.

My Face listići za matiranje lica


Samo ću kratko o njima, dobijete ih 50 za 10kn, dostupni su u Bipi, bolji su od običnih maramica jer pokupe više ulja, a ne pokvare šminku. Zgodno za imati u torbici ako vam se lice zna zamastiti preko dana. 

Prirodno je najbolje - maska za lice, piling za lice i tijelo i krema za lice*

Već ih dugo koristim i prezadovoljna sam. Proizvodi su prirodni, na bazi pčelinjeg voska i meda, možete ih naručiti preko ovog linka.


Moj favorit je maska Ančica, ako ćete nešto probati, svakako nju isprobajte. Med je poznati sastojak u preparativnoj kozmetici još od Kleopatre, odličan za suhu, a i problematičnu kožu. Djeluje umirujuće i antiupalno. 
Sastojci Ančice su: med, bademovo ulje i glicerin. Nakon 10-15min koža će vam biti mekana i nahranjena, toliko mi bude mekana da ne koristim kremu nakon ove maske.



Sastojci pilinga su: med, kukuruzna krupica, macerat nevena i maslinovo ulje.

Ovo je jedan od ugodnijih pilinga što sam imala prilike probati. Zrnca su srednje veličine, nisu mi iritirala kožu. Nemam puno za reći, mislim da se po slici vidi da je voljen. Koristim ga 2-3 puta tjedno.
Ružica je ultra hidratantna krema za lice. Sastojci su: bademovo ulje, ulje jojobe, ulje pšeničnih klica, vitamin E, pčelinji vosak i eterično ulje geranija. Gušće je teksture i dugo joj treba da se upije. Kako imam masnu kožu, napravila sam si kremu s uljima koja odgovaraju mom tipu kožu pa Ružicu koristim samo na suhim djelovima, ako ih imam, i ispod očiju. To područje zahtjeva dodatnu njegu pa je ova kremica idealna za to. Stavljam je navečer prije spavanja jer joj dugo treba da se upije, ali zato se ujutro budim s puno manjim podočnjacima. Kad stavljam korektor, nema više ono isušenog izgleda. Nemam baš izražene bore oko očiju pa ne znam kako bi djelovala u tu svrhu, ali za hidrataciju je odlična! Mislim da bi je suha koža jako voljela.

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Makeup Revolution I <3 Chocolate paleta sjenila


Šećer za kraj. :) Volim ovu paletu sjenila, super pigmentacija, pogotovo mat nijansi, odabir boja je baš po mom ukusu, većinom su tople smeđe, neutralne i s dodatkom roze, ljubičaste, trula višnje. Zamislite koliko look-ova možete napraviti s ovom paletom. Kombinacija ima bezbroj. Makeup Revolution je poznat po svojim dupe proizvodima, pa su tako ovdje pokušali "skinuti" Too Faced Chocolate Bar paletu, a po recenzijama i usporedbama na internetu, čini mi se da su uspjeli. Imam je već 2-3 mjeseca i koristim je stalno. Mat nijanse se malo truse, ali ništa što bi mi stvaralo problem. Voljela bih samo da su shimmery nijanse intenzivnije, više metalik, ali ovo je zapravo idealno za svakodnevni makeup. Možete je narucit preko Pink Pande, a cijena je 82,90kn.


Evo swatcheva pa vidite sami, stavit ću vam fotografiju gdje sam ih koristila da vidite kako izgledaju na kapcima.

To bi bilo sve od mini recenzija za sada. Nadam se da vam je bilo zanimljivo čitati moje dojmove. Znam da sam dosta kritična i izravna kad mi se nešto ne sviđa, ali volim iskrene recenzije i iskrene blogerice. Nema smisla hvaliti svaki proizvod samo jer vam ga je netko poslao besplatno na recenziju, čitatelji će to prepoznati. Mali savjet za kolege/ice blogere/ice: Stay true to yourself :) Ako vas nešto zanima nešto što nisam napisala, slobodno me pitajte u komentarima.

Jeste li probali neke od proizvoda koje sam spomenula? Kakva su vaša iskustva?
O kojim proizvodima biste voljeli da pišem sljedeći put? Pišite mi, :* od Maje

Broj komentara: 13 :

  1. Probala sam neke proizvode koje si navela i uglavnom dijelimo mišljenje o njima!
    Imam Makeup Revolution I <3 Chocolate paletu sjenila i odlična mi je za svaki dan.
    LRP Effaclar Duo+ koristim samo lokalno, tako da mi nije isušila kožu.
    Obavezno ću kupiti Essence proizvod za obrve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmišljala sam da ga koristim lokalno, ali za tu svrhu sam otkrila ulje cajevca koje je genijalno, tako da ga ne primjenjujem uopće. Drago mi je da dijelimo mišljenje oko nekih proizvoda :)

      Izbriši
  2. Tako ću da kupim ovu L'orealovu bazu! :D Vala se načitah svega.... ahhahahahaha!!!! Sve mi se sviđa fakat... xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam Bourjois korektor i odličan mi je, baš kao što si rekla, za područje ispod očiju - idealan. Kamuflaža mi je prejaka za to, ali on je odličan. Imam Bipin Hean fixator i moram reći da je meni ok, ja se inače ne sjajim ali spriječi sjenila da mi ne oksidiraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da kamuflaža može biti teška ispod ociju, koristim je za prekrivanje prištića većinom. Kako misliš sjenila ti oksidiraju?

      Izbriši
  4. imam ovaj Essence gel za obrve, i obožavam ga :) baš odličan proizvod. i Bourjois korektor isto, slažem se sa svime što si rekla.
    Meni je Artdeco baza bila super, ali su me živcirale šljokice u njoj, i uzela sam Avon, i Avon mi je još bolja! savršena, mat, drži sjenila cijeli dan... a isto imam masne kapke. :) valjda kako kome paše, po kemiji kože.
    imala sam i ovaj Balea hand dezinficijens, ali mene je jako isušivao... uzela sam u Lidlu Cien hand gel, i taj mi je odličan, i čak ne smrdi po alkoholu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja stalno mažem ruke kremicama pa me zato ne isušuje, ali svakako se osjeti alkohol, drago mi je da ti Avon baza odgovara, meni se nakupi na pregibu nakon sat, dva, baš sam se iznenadila jer je svima super :/

      Izbriši
    2. možda ti ona nova Catrice bude dobra, ona je bez šljokica i isto ju hvale *držim fige*

      Izbriši
  5. Avon bazu nisam pošteno isprobala pa ne mogu još ništa reći, ali zato mi je LRP Efaclar krema isto failala. U početku je bilo sve ok, izvukla je prištiće na površinu, ali to je sve što je napravila u mjesec i nešto. Mislila sam da će se oni povući, ali samo ih je nanovo izvlačila i to je to. Bourjois korektor imam i nekako mi je presuhi pa ga mješam sa Maybelline Fit Me korektorom. Nikako da nađem korektor koji je apsolutno odgovara xD Loreal bazu bih voljela isprobati, kao i ovu prirodnu masku/piling/kremu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suši se mat kao i mac prolongwear korektor što ja volim jer onda ne moram dodatno fiksirati s puderom, bar ne puno i neće mi se micati, nakupljati u pregibu, neće biti crnih mrlja od maskare.
      Odlicni su proizvodi Prirodno je najbolje, stvarno preporucam kao i L'oreal bazu. :D

      Izbriši
  6. i meni se više sviđaju ove mini recenzije :) za too faced paletom patim od kad sam ju vidjela. možda si sad uzmem ovu MUR kad mi je već original preskup :)

    OdgovoriIzbriši