2/03/2015

SREDSTVO ZA ČIŠĆENJE KISTOVA

4

Bok dragi moji, 
iako imam previše obveza na faksu, odlučila sam umjesto učenja malo tipkati. :D 
Nakon ove recenzije, moći ćete pročitati moje mišljenje o Lipcote-u, fiksatoru za usne. Proizvod o kojem ću sada pisati namijenjen je čišćenju kistova (spot cleaning). 



Slučajno sam naišla na njega kad sam išla u DM kupiti aceton. Prvo što mi je upalo u oko je sličica na kutiji, pa me zatim privukla cijena (19,90kn) . Ovakav proizvod sam baš tražila jer kada šminkam više osoba dnevno, nemam vremena prati kistove. Iako imam dovoljno kistova da ih mijenjam i koristim na svakoj osobi druge kistove, zgodno je, ako vam baš treba neki koji ste već koristili, imati nešto ovakvo. 
Ebelin sredstvo za čišćenje kozmetičkih kistova dolazi u plastičnoj bočici s raspršivačem u kojoj se nalazi 100ml ljubičaste tekućine koja bi trebala, kako piše na kutijici, ukloniti ostatke pudera, rumenila ili sjenila, bez ispiranja. Na kutijici se nalazi i upozorenje pa svakako pročitajte prije korištenja. 







Kad sam krenula testirati ovaj proizvod, držala sam se uputa u potpunosti. Koristi se tako da se rasprši izravno na kist, kratko ostavi da djeluje, obriše papirnatom maramicom i ostavi da se kratko suši na zraku. U sastojcima se nalazi i alkohol pa proizvod služi i za dezinfekciju. Evelinu su se ogradili i napomenuli da se kist s vremena na vrijeme, kad se jače zaprlja, mora oprati blagim šamponom. Svakako se slažem s tim. Bitno je otprilike jednom tjedno dubinski oprati kistove (deep cleaning). Volim ih prati sa šamponom bez sulfata ili sa blagim gelom za čišćenje lica tj. skidanje šminke s lica i svakako s mrvicu ulja kako bi zadržali mekoću te da im dlake ne počnu otpadati.



Prilikom testiranja koristila sam 3 kista, Sigma f84 kabuki kist za tekući puder, RT kist za konturiranje i Emily Brushes kist za blendanje sjenila. Odabrala sam ova 3 jer mi se čini da su reprezentativni uzorak :D. Sigma i RT kistovi su jako popularni sintetički kistovi, a EB je od prirodne dlake pa čisto da vidimo kako djeluje na kistove od različitog materijala i različite namjene. Da napomenem samo, kabuki kist sam koristila možda 4,5 puta bez dubinskog pranja tako da je poprilično prljav. Trebala sam 5,6 puta špricnuti da bi zahvatila cijelu površinu kista. Miris je opojan, ali meni se sviđa, podsjeća me na Taft lak za kosu. :) Ne znam hoće li to štetiti osjetljivoj koži. 

Evo ekipe prije i poslije :)






Kao što se vidi sa slika, sredstvo nije u potpunosti uklonilo puder sa Sigma f84 kista. 3 puta sam ponovila proces i uklonilo je dosta pudera, mada ga je dosta i ostalo na kistu. Inače se mučim kad perem kabuki kistove za puder. Da bi bili potpuno čisti, moram 3-4 puta našamponirati i isprati. To se mora uzeti u obzir. Što se tiče RT kista, 2 puta sam ponovila proces i uspio ga je potpuno očistiti. Najlakše je očistio EB kist, samo s jednim pokušajem. Isto tako, kistove od prirodne dlake je uvijek lakše oprati. 

Moram još napomenuti da sam dosta proizvoda potrošila ako uzmemo u obzir da sam ga koristila na samo 3 kista. To bi značilo da ćete ga brzo potrošiti ako se profesionalno bavite šminkanjem. Evo i dokaza.


Sve u svemu, mislim da je ovo koristan proizvod, ali ne i revolucionaran. Dobro ga je koristiti za kistove koje nisu previše prljavi, koje ste koristili možda jednom pa želite ponovno upotrijebiti, a nemate vremena za pranje i sušenje. Na mojoj koži nema nikakvih nuspojava nakon korištenja kistova. Preporučila bih ga prvenstveno onima koji se profesionalno bave šminkanjem. 


Zanima me biste li ga isprobali. Kako vi perete kistove, koristite li nešto poput ovog proizvoda? :* od Maje

4 komentara :

  1. Hmmm da mislim da ovaj proizvod kod mene neće šljakati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ou jes, ja ću ga definitivno probati! Kao i ti, imam puno kistova, ali ponekad mi ovako nešto baš treba. Ja sam prije jedne (svoje prve i zasad jedine :D ) revije uletjela u Muller i uzela prvi sprej koji sam vidjela - Barbara Hoffman, dobar je, ali košta nekih 70ak kn, tako da je ovaj Ebelin puno bolja opcija. Kistove koje koristim za 'mokre' proizvode (tekući puder i korektor) ne tretiram tako nego ih uvijek operem, ali za kistove za sjenila i rumenila ovo je zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad probaš, molim te javi dojmove, kakav je u usporedbi s tim koji si koristila :))

      Izbriši