2/05/2015

I ♥ MAKEUP RUMENILO I RUŽ

10

Dragi moji, nedavno sam vam na našoj facebook stranici objavila sličicu noviteta u mojoj kolekciji, Makeup revolution proizvode koje sam na nagradnoj igri Pink pande osvojila krajem dvanaestog mjeseca.
Tako me je nedavno dočekao paketić s jednim ružem u olovci i divno rumenilo, a kako su me osvojili, možete pročitati dolje :)


I ♥ MAKEUP triple baked blusher u nijansi Peachy keen dolazi u kartonskoj ambalaži, a potom u srcolikoj kutijici i moram priznati da me je ambalaža osvojila na prvu.
Dolazi u količini od 10g po cijeni od £4.99 na Makeup revolution stranici i 45,90 kn na Pink pandi s trajanjem od 12 mjeseci.
Više manje svi proizvodi su im jeftiniji dupe skupljim markama, pa su tako i ova rumenila dupe za Too faced rumenila.

Dolaze u pečenom stanju, ali ih je i najmekšim kistom kojeg posjedujem jako lako uhvatiti i aplicirati bez da se truse okolo.


Sastoji se od tri nijanse, dvije su zlatno narančaste, dok je jedna crveno roza, sve tri imaju shimmer koji ne izgleda nakaradno na licu, jako su dobre teksture, dobro se blendaju i taman su pigmentirana da nemate fleku na licu nego možete nadograditi sloj po sloj.


Prva i treća nijansa mi se čine dosta slične, mada mi se prva ipak čini za mrvicu svjetlija, ali je na vama da procjenite :)



Trajala su mi na licu od trenutka stavljanja do skidanja, nisam imala nikakvih problema s njima, prvu i treću sam koristila kao highlighter i izgledao je divno na licu.




Sve u svemu, za sve aspekte zbrojene, ovom rumenilu bi dala jedno veliko 5/5, zasigurno bih ga i sama kupila, jedno posebno rumenilo je ovo :)




SUPER WOW! high gloss lip colour stick u nijansi Atomic dolazi u kartonskoj ambalaži, te je na odvrtanje i nisam imala nikakvih problema s nanošenjem, nanosi se brzo, jednoliko, klizi po usnama.
Dolazi u količini od 2,2g po cijeni od £2.99 na Makeup revolution stranici i 37,90 kn na Pink pandi s trajanjem od 6 mjeseci.
E, sad da riješimo jednu sitnicu. Ovaj ruž je sve samo ne high gloss. Toliko je mat da vam ja taj mat ne mogu dočarati. Ni kremast, ni polukremast, ni gloss, ULTRA MAT.


Nijansa Atomic je kričava narančasta nijansa koja vrišti ŽELIM PAŽNJU! :D
Me like it :)


Ovaj ruž meni ima jedan problemčić.
Kad sam ga nanosila na ruku, nisam ga doslovce mogla oribati s ruke, ruka crvena, on stoji narančast, ponosno ne mrda.
No na usnama je toliko suh da ako slučajno promrljam gornju o donju usnu nakon što se ruž fiksira nakon nekih 30-ak sekundi, asta la vista bejbi. Počne se guliti i na tom djelu više nemate ruž.
Pokušala sam razne varijante: s balzamom ispod nije bio toliko intenzivan, s Essence prozirnom olovkom je trajao malo duže, ali nedovoljno dugo, nijedna verzija nije bila dovoljno dobra.
Dok se nisam sjetila da u svojoj kolekciji posjedujem jedan Manhattan ruž koji je zapravo narančasti prozirnkasti balzam, te kad sam ga nanijela preko ovog ruža, (bio je nažalost glossy), cijela ta kombinacija je preživjela čak nekoliko sati.


Mogu reći da se (barem meni) brzo troši, ali da je precizan i lagan za nanošenje, unatoč svojoj čudnoj teksturi i da se osim na usnama ponaša skroz u redu, ali uz ovu kombinaciju gore, zahvalan je za nositi i nema tko neće primjetiti tu snažnu boju.


Mislim da na ovoj slici možete primjetiti sve što sam rekla o boji i teksturi.
Nijansa je veliki pogodak za sve koji ne žele proći nezapaženo, znači moja boja :P


Suma sumarum, na sve navedeno, moja konačna ocjena bi bila 3.5/5, a sa pripadajućim top coat ružem, bila bi čista petica :)


Kako vam se sviđaju ovi proizvodi? Jeste li kupovali marku Makeup revolution? Što vam se najviše sviđa? 
Pišite mi, do čitanja, ljubi vas Kike :*

Broj komentara: 10 :

  1. Oba proizvoda mi se čini stvarno super no ruž me nekako više privlači :D I ova nijansa mi je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je super, samo, sve sam već napisala, ili neko labelo ili nešto preko i super je :D

      Izbriši
  2. Šteta što je ruž toliko isušuje usne, nijansa je jako zanimljiva i hrabra ;). Rumenilo djeluje odlično. Sviđa mi se što je toliko dugotrajno, a i ambalaža je stvarno preslatka :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je super, čak ne isušuje toliko koliko je on suh :(
      Super mi je rumenilo, ja sam stvarno zadovoljna jer nije skupo, a opet se isplati za toliku količinu :)

      Izbriši
  3. Rumenilo mi se sviđa i sigurna sam da ti divno stoji :)
    A ruž.... not my cup of tea :P
    kao i sve narančasto xD
    Ima neki trik da upaljač približiš ružu ili olovci za oči/usne ako je pretvrdo i omekša kako se malo topi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad se ekšli stignem slikat jedan dan, stavit ću sliku i na licu hahaha :D
      Da, nije svako za narančasto, to je ili jesi ili nisi nijansa, nema između :D
      Ma da, ali svejedno opet je suh bez obzira na mekoću, lako se on nanosi, al tekstura je tekstura topla ili hladna :/

      Izbriši
  4. divna su im ova rumenila, ja imam candy queen of hearts, nekako najbolje stoji mojem blijedom tenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenila su super, sad sam pogledala tvoju nijansu, ja nisam baš za te rozije nijanse, više volim narančasta, ali je nijansa super :D

      Izbriši