2/06/2015

LIPCOTE FIKSATOR RUŽA ZA USNE

10



Evo me opet :)
Donosim vam obećanu recenziju Lipcote fiksatora za ruž i ujedno swatcheve Mac ruža u nijansi Please mejer sam vam i to obećala. :) 
Moja kolekcija Mac ruževa se polako, ali sigurno povećava. 
Od prošlog posta u kojem sam swatchala sve nijanse koje posjedujem (evo i link ako koga zanima - Mac ruževi), kupila sam još 2 ruža: Please me i Honeylove, oba su mat i oba mi se jako sviđaju. 

No da se vratim na Lipcote.

Proizvod je već recenzirala Tamafista na Šminkerici pa sam se mislila hoću li pisati ili ne. 
Budući da se naša mišljenja oko ovog proizvoda pomalo razilaze, odlučila sam podijeliti svoje. 
Ako želite vidjeti što ona misli, kliknite na link ispod.


Proizvod dolazi u staklenoj bočici od 7ml, možda se čini premala, ali trajat će vam dugo jer je potrebna mala količina proizvoda za jedno nanošenje. 
Cijena je oko 40kn, a možete ga naručiti na feelunique stranici. 
U sastojcima se najviše ističu alkohol, benzil salicilat, puno estera i voda. 
Ništa što bi me zabrinjavalo. Ovaj proizvod obećava da se ruž neće razlijevati, da će boja duže trajati te da se neće prenositi na predmete, osobe. 
Blogerice ga većinom jako hvale i govore da s njim ruž traje cijeli dan bez popravljanja. Hmm...malo optimistično, zar ne? :)


Prema uputama na kutijici, proizvod se nanosi isključivo iznad mat ruža
I to, potrebno ga je nanijeti s kistom pa maramicom pokupiti višak proizvoda pa još jedan sloj. 
Za bolji efekt, kažu, treba prije ruža staviti olovku. Naravno, nitko nema toliko vremena. Probala sam taj proces i nema neke velike razlike od uobičajenog nanošenja ruža (ako ga nanesete ravnomjerno, bez stvaranja grudica i sl.).

Nanosi se kistićem po cijelim usnama te se usne tada ne smiju spajati neko vrijeme dok se proizvod ne osuši. Kad sam ga nanijela, osjetila sam intenzivni miris (logično jer su eteri u sastavu) koji mi se svidio, ali i osjećaj peckanja, kao kod lip plumpera koji sadrže mentol u sebi. 
Kad se proizvod osuši peckanja više nema. Prije nego što sam probala ovaj proizvod, bojala sam se da će biti presuh, da će isušivati usne kao većina mat sjajila tipa Makeup Revolution Salvation sjajila, ali to nije slučaj.
Ne isušuje i ne zateže uopće, zapravo, mogu reći da su usne hidratiziranije s njim nego sa samim mat ružom, čak daje blagi sjajedno vrijeme (za nekih 15ak min sjaj nestaje, ali i dalje ostaje ugodan osjećaj na usnama). 
Prve 2 slike su kako izgleda Mac Please me na usnama sam i slika kad se nanese Lipcote. 
Nakon što se osuši izgleda gotovo jednako pa da sam slikala, ne bi se vidjela razlika. 








Što se tiče prenošenja na čase, odjeću i slicno, s tim nećete imati problema. Pila sam kavu, pušila, jela sendvič, nigdje nije ostao ni trag. Super za vas zaljubljene :) ako vam se dragi boji da ćete ga zaprljati crvenim ružom. :)

Traje li cijeli dan ili ne? Moram priznati da ne traje. 
Možda je to do mene, ali nijedan ruž, olovka, mat sjajilo mi ne traje cijeli dan. 
Ipak, istina je da produži trajanje ruža nekoliko sati
Recimo Mac mat ruževi mi najduže traju bez popravljanja na usnama, znaju trajati do 4,5 sati. S ovim fiksatorom traju oko 2 sata dulje. 
Nekima bi to bio cijeli dan, ali ja dugo nosim šminku na licu, od jutra do mraka, jer sam po cijeli dan na faksu (zato jednom ili dvaput tjedno odmaram lice od šminkanja). 
Najčesće se skida tako da mi se guli ili nestaje s unutrašnje strane usana. 
Moja ocjena bi bila 4/5 jer se radi o kvalitetnom proizvodu, ali voljela bih da je dugotrajnost još bolja. 

Mislite li ga isprobati ili ćete ga preskočiti?
 O čemu biste voljele čitati, otvorena sam za prijedloge :) Maja


Broj komentara: 10 :

  1. Djeluje mi "komplicirano" s obrizom da ipak ne produljuje znatno trajnost. Toliko si produzim ruz ako na njega nanesem transparentni puder u prahu, tako da iako ne kosta puno, ne vjerujem da cu ga narucivati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to i ja radim ponekad :) najveća prednost Lipcotea je, po meni, što se ruž ne prenosi nigdje, to me zna živcirati

      Izbriši
    2. Tu bi se složila s Majom. Nanesem malo ruža čisto da oživim usne, omotam se šalom i zalijepi mi se po šalu, ne ne za mene :)

      Izbriši
  2. Moze li o kistovima(za puder,rumenila,sjenila itd),koji su za sta,koje izabrat,a da cijena nije prevelika? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može, ali većina mojih kistova je kupljena preko interneta, nadam se da to nije problem

      Izbriši
  3. Nije..samo da su kvalitetni i naravno da ih i mi mozemo narucit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuči zanimljivo to što ne prenosi ruž me najviše intrigira, mislim pa mislim da će naći mjesto u mojem kozmetičkom kutku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Možda nema veze s ovim postom, ali moram komentirati - prekrasne oči imaš <3

    OdgovoriIzbriši