2/21/2015

MUA PALETE SJENILA ~ GLAMOUR NIGHTS & POPTASTIC

18


Gdje su meni moji najdraži šminkoljupci? :D

Ja sam sva u nekom poslu, znam da nisam najrevnija u pisanju postova, ali znate da se trudim :D
Za Valentinovo sam poslikala ove dvije paletice, ali je danas granulo sunce i ponovila sam slikanje i mogu reći da sam danas zadovoljnija nego prošli put, pa mi je to isto došlo taman na ruku :D
Palete o kojima ću vam pisati kupila sam od drage Nives sa bloga A little make up obsessed, već korištene, doduše ne puno :D
Od kad sam počela sa skupljanjem šminke, nisam nekog velikog budžeta, stoga mi je većina stvari kupljeno iz drugih ruku i dosad nisam imala nikakva neugodna iskustva, sve je prošlo u redu, imala sam velike sreće sa svakom kupnjom.
A sada, krenimo na paletice :)
Obje možete pronaći na MUA stranici po cijeni od 4£ iliti nekih 40 kuna.
Količina im je 8.4g, sjenila je 12, stoga je 0.7g po sjenilu.
Dolaze u običnom pakiranju prozirnog poklopca, malo jače plastike, koja ne bi preživjela baš pad na pod.
Lako se otvara, nije prevelika i ne bi vam se u nekom transportu otvarala.
Dolazi sa dvostranim aplikatorom od kojeg je jedan Nives bacila, ja sam ga ostavila za slikanje, iako ništa posebno, jedino sjenilo koje njime najbolje nanosim je Catrice Velvet mat, za to je prezahvalan, inače ništa.


Poptastic (lijevo) ima dosta plavih sjenila, a Glamour nights (desno) me podsjeća na Sleek V2 matte.
Nijanse u Poptastic paleti su ili shimmer ili satin finiša, dok u Glamour nights ima i tih, ali i mat.
Sve shimmer i satin nijanse u obe su solidno pigmentirane same, ali preko baze se najbolje iskažu (sva sjenila sam nanosila preko baze i naravno da postoji razlika), dok su mat jako slabo pigmentirane (ima izuzetaka).


Na internetu nisam pronašla nazive nijansi.
Poptastic ima stvarno lijep raspon boja, kad bi je dijelili po godišnjim dobima, bila bi mi ljetna skroz :D


Sjenila sam nanosila preko Avon baze, trajala su cijeli dan (ja kad izađem ujutro, ne mijenjam šminku do navečer osim ako dođem ranije doma pa je skinem), ne truse se pretjerano, dobro se blendaju.
Sve slike su minimalno obrađene za bolji prikaz boja.



Krupna slika svih sjenila pokazuje bolju razliku boja  drugog reda, te je prikaz na swatchevima  realniji.




Sastav sjenila i njihov opis : 




Glamour nights mi je stvarno za noćne lookove, iako ja moram opet reći da ja šminku i noćnu nosim danju, ionako nikud ne idem pa mi je svejedno :P
Podsjeća me nekim nijansama na Sleek V2 Matte, samo što su u Sleek paleti mat nijanse sve, a i pigmentiranije su dosta.


Srebrna nijansa je dokrajčena, ali ono što je ostalo je stvarno jedna od ljepših srebrnih koje sam vidjela. 



Slika swatcheva je samo prvog reda jer treće mat sjenilo na swatchu je neka čudna tamno plava/zelena i na prvom djeluje više crno.
Ujedno, to je najpigmentiranija mat boja u paleti i stvarno je wow :D


Ovaj drugi red mi je divan, boje su prekrasne, ova zelena pogotovo :D



Sastav sjenila i njihov opis : 


Sve u svemu, za svoju kvalitetu, paleta je razumne cijene, ja sva sjenila uvijek nanosim preko baze, pa ne bih znala reći kakva su bez, preko baze je trajnost super i mene su ove palete ostavile zadovoljnom :)
Poptastic bi dobila 5/5, a Glamour nights 4.5/5 zbog mat nijansi.
Sve u svemu, to bi bilo to za danas, a vas pozdravljam :)

Kako vam se sviđaju ove palete? Jeste li dosad koristile koju MUA paletu?
Biste li ih kupile?

Pišite mi, ljubi vas Kike :*

Broj komentara: 18 :

  1. Baš sam htela da pišem o MUA kozmetici! Ja sam skoro već potrošila Glamorous Nights i volim je jako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piši piši :D
      Ma super je stvarno, volim ja takva sjenila :D

      Izbriši
  2. Odličan post! Obje palete su mi stvarno prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Glamour nights <3 Sto se tih aplikatora tice, ja ih ne bacam, bas ima nekih sjenila koja se nanose najbolje s njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skroz tvoja, a? :D
      Slažem se, i sama se začudim, ali ova mat Catrice najbolje idu njima.

      Izbriši
  4. Ja sam valjda jedna od rijetkih koja nije baš oduševljena njihovim paletama. :/ Previše mi se sjenila truse a u paleti koju imam,nijansa koja mi se najviše i sviđa najlošije je pigmentacije. No, sve u svemu za tu cijenu se ne bi trebala žalit. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su ova baš taman, ali imam i Glitter ball i nije mi skroz sjela :/

      Izbriši
  5. imam samo heaven&earth i super mi je paleta, najveći problem jest taj da ne sadrži NITI JEDNO JE***NO MAT SJENILO :X
    Ima finih nijansica u ove dvije palete, ona bordoasta u Glamour Nights mi je <3
    Sve bi se zaletila i kupila još koju MUA paletu, ali MUR mi ima bolja sjenila i ljepše pakovanje, tako da me prošla volja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tako je i sa ovom poptastic, misliš Vidi mat je, kad ono ništa od tog xD
      Super su mi obje, s tim da mi je Glamour night više draža :D
      Slažem se, a opet je cijena koliko toliko slična, s tim da uvijek Pink panda ima svoje lude akcije, pa se svašta uhvati jeftinije :D

      Izbriši
  6. Divne su palete, ali eto, odlučila sam napraviti čistku i drago mi je da su završile kod nekog tko će ih voljeti ♥
    Onu srebrnu nažalost nisam iskoristila nego je došla polomljena i toliko se trusila (i prljala cijelu paletu) da sam na kraju izbacila cijeli taj polomljeni dio (bila sam lijena prešati ga)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma slažem se, nekad jednostavno ne koristiš i to je to :)
      Meni je prefora boja, iako i ovo sad ispada, al je prerasna boja :D

      Izbriši
  7. imam pastele paletu ali je meni uzas teski. nisam pretjerano oduševljena mua paletom ni ruzevima koji se brzo skidaju s mojih usana tako da sam od njih odustala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam samo ugodna iskustva, baš mi je žao što su tebi takva :/

      Izbriši
  8. krasne boje, obje palete dobro izgledaju, ali ja bih se radije odlučila za glamour nights :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam poptastic i sasvim je solidna, ja uvijek koristim bazu za sjenila pa također ne znam kako se ponašaju bez baze, ali ja sam zadovoljna :) pogotovo sa ovom ljubičastom tamnijom duochrome, ona mi je baš super nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma baza uvijek napravi čudesa i od najgorih, tako da je to kod mene uvijek in :D
      Dadada, ta mi je mrak :D

      Izbriši