1/23/2015

MAC RUŽEVI

22





Bok dragi moji,
prikladno da baš danas pišem o Mac ruževima, zar ne? Za vas koji niste znali, danas, 23.01., otvorila se prva Mac trgovina u Hrvatskoj. Nalazi se u Zagrebu u Ilici 7, ulaz s Preobraženske ulice.
Žao mi je što ranije nisam mogla objaviti ovaj post, imala sam previše obaveza oko faksa.
No dosta s opravdanjima, idemo in medias res. :)

Mac ruževi su jedni od onih kultnih kozmetičkih proizvoda za koje je svaka prava šminkoholičarka čula. Iako postoji više linija, ovi standardni dolaze u "bullet" obliku, odnosno nalikuju na metke, što se meni baš sviđa. Cijena je u SAD-u značajno manja od cijene u Europi, što je za očekivati. Kod nas dođe 152kn. :) Bitno je naglasiti da postoji 9 "finisha" tj. različitih tekstura ruža:
Amplified
Amplified Cream
Cremesheen
Frost
Glaze
Lustre
Matte
Retro Matte
Satin






Slikala sam i kutijicu da možete vidjeti sastojke.




Posjedujem zasada 8 Mac ruževa, od kojih imam dva ista (Russian Red) da slučajno ne nestane. Uskoro mi stiže i Please me pa ću na fb stranici staviti swatch :)
Kad budem pisala o pojedinoj nijansi opisat ću i teksturu.




Slijeva na desno : Blankety, Viva Glam II, Patisserie, Brave, Snob, Pink Plaid, Russian Red.
Malo mi je bilo hladno kad sam radila swatcheve :D 


Blankety (amplified cream) - radi se o prekrasnoj nude nijansi koja ima dosta rozog u sebi za razliku od većine nude ruževa koji su toplog, žutog podtona. Tekstura amplified ruževa je dosta kremasta, lako se nanosi, traje duže od glaze, lustre, frost i cremesheen ruževa, a kraće od matte i satin ruževa. Svi amplified ruževi su jako pigmentirani pa je jedan nanos dovoljan. Ne isušuje usne te ovakvu formulu preporučam baš onima sa suhim usnama koji žele dobru pigmentaciju. 

Viva Glam II (satin) - prekrasna nude nijansa malo tamnija od Blankety-a, ima u sebi nijanse smeđe, sive i roze. Na usnama izgleda prekrasno, pogotovo u kombinaciji s olovkom za usne. Na slici je ispala mrvicu tamnija nijansa nego uživo. Satin ruževi su moji najdraži jer dugo traju, izdrže jela i pića satima, lako se nanose i pigmentirani su. Traju duže od glaze, lustre, frost, cremesheen i amplified ruževa, samo su matte, po mom mišljenju, postojaniji.

Patisserie (lustre) - ovo je moj prvi Mac ruž, kao što se može primjetiti :), bio je to poklon od sestre za moj rođendan. Hvala seko :D. Ruž je nude sa toplim podtonom i sjajnim česticama. Lustre je zapravo finish koji mi nije toliko drag jer podsjeća na sjajilo. Iako mu trajnost nije loša, svakako je bolja od drogerijskih, ali satin i matte su ipak trajniji. Pigmentiranost je slabija od ostalih ruževa, ali to mu je i svrha, da izgleda prirodnije i da se sjaji. Volim ga staviti samo na sredinu usana kad želim puniji izgled. Vidite koje su sve razlike u teksturama ruževa?

Brave (satin) - ruž boje mesa, neutralan, ide uz sve, miks smeđe i tople roze nijanse. Kad ne znam koji ruž nositi, s ovim igram na sigurno. Odlična opcija za svaki dan. Tekstura je divna, nemam prigovora.

Snob (satin) - "must have" nijansa :) prekrasan svijetlo rozi ruž hladnog podtona, izgleda predivno, podigne svaki look i nekako se slaže sa svim, kako god oči našminkali. Ne bih rekla da daje prirodan izgled, ali ne trebate strahovati ako se bojite da ne bi izgledali kao Nicki Minaj. O teksturi je sve već rečeno pa se neću ponavljati. 

Pink Plaid (matte) - prekrasna roza nijansa koja daje malo na "mauve", ima malo ljubičastog podtona u sebi, ali je i dalje zagasita, prljavo roza. Za nijansu tamnija od Snob i uz to više nosiva. Matte formula je najdugotrajnija od svih, ali s tim dolazi i teškoća u nanošenju (osjeti se otpor jer je tekstura gušća) i svakako ne bih preporučila onima sa suhim usnama. Nemam taj problem, ali prije nanošenja svakako stavim balzam i sve super. 

Russian Red (matte) - ja bih je opisala kao kraljevsko crvenu nijansu ako to ima smisla :). Hladnijeg je podtona i za trunku tamnija od žarko crvene. Baš zbog toga izgleda jako profinjeno i svi je mogu nositi. Uvjerena sam da bi svima stala, i mladima i onima u najboljim godinama (ako ćemo se lagati :)) blijedoj i tamnoj puti, hladnom i toplom podtonu. Postojanost je nevjerojatna. 

Samo da napomenem da sam jedva uspjela oprati swatcheve s ruke, što je super! :) To vam govori koliko traju. Osim iznimne kvalitete samih formula, Mac nudi ogroman izbor boja ruževa. Moram još nadodati da obožaaaavaam miris, blag i slatkast. Ocjena je naravno 5/5. 

Što vi mislite o Mac ruževima, jesu li precijenjeni ili su klasika? Koje nijanse planirate kupiti? Do tipkanja, pozdravlja vas Maja :*


22 komentara :

  1. Odgovori
    1. stvarno su svi prekrasni :) ne mogu izdvojiti najdražu nijansu

      Izbriši
  2. Savršeni su svi, jedino crvena nije baš moja boja. Bez problema bih ih nosila :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) možda bi se i predomislila kad bi probala ovu crvenu

      Izbriši
  3. Blankety izgleda divno... uf iako svi izgledaju prekrasno. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. predivni su, nemam ni jedan ali bi voljela imati angel :) s obzirom da si iz splita kao i ja, mogle bi se naći i upoznati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. angel je super boja, ali formula je prekremasta za moj ukus, studiram u Zadru pa nisam trenutacno u Splitu, ali kad dođem, možemo

      Izbriši
  5. Sve nijanse su divne, pogotovo Blankety i Brave :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Blankety prije nisam gledala uopće, a sad već neko vrijeme ne skidam oči s njega, obožavam roze nude. Snob imam i to mi je najkorišteniji ruž ikad jer sam svijetla, a Pink Plaid sam zamislila kao tamniju verziju njega i možda još nosiviju i zato mi je na wish listi, jedva čekam da ga skinem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro si to zamislila :) blankety je stvarno divan, nevjerojatno pigmentiran, tekstura mu je više kremasta, s vremenom postane polu-mat, nešto kao ysl ruževi

      Izbriši
  7. Miris MAC ruževa je stvarno poseban, dođe mi da ih pojedem hehe :D Imala sam samo jedan njihov ruž, i to Divu, no prodala sam ju jer mi je jako isušivala usne. Od tvojih mi se najviše sviđaju prva dva, valjda ću jednog ugrabit u MAC-u uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda bih ti svakako preporucila amplified formulu :)

      Izbriši
  8. Baš sa danas objavila svoju wishlistu i na njoj su se našli angel i Ruby Woo koji su mi prekrasni, ali ima ih još jako jako puno koje bi stvarno htijela probati, od ovih ovde stvarno ne mogu izdvojiti koji mi je lijepši, svi su mi krasni :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemam pojma jel mi komentar prošao prvi put, opet nešto zeza. Uglavnom, super si opisala razlike između finisha različitih ruževa. :) Lijepu kolekciju imaš, a vjerujem da će se i širiti sad kad nam je MAC dostupan! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno :) nastojat cu vas update-at cim kupim nove nijanse

      Izbriši
  10. MAC ruževi su moja tiha patnja! nadam se da ću uskoro nabaviti jednog...najviše mi se sviđaju nijanse Blankety i Brave

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako mi se sviđaju Viva glam i brave i mislim da bi ih mogla dodati u svoju kolekciju :) Mislim da imam 9 mac ruževa: ruby woo, craving, rebel, angel, syrup, hang up, girl about town, speak louder i jednog se ne mogu sjetit :D Najviše na kraju koristim angel i craving.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joooj lijep mi je taj craving, ja sad želim styled in sepia i cyber

      Izbriši