1/16/2015

NYX OLOVKE ZA USNE

9

Evo napokon sam uhvatila vremena da napišem kratku, ali slatku recenziju sa swatchevima. Radi se o Nyx olovkama za usne koje sam dugo imala na svojoj listi želja. Zahvaljujem se Ivani s Tour de Beauty bloga što mi ih je kupila na sniženju u Douglasu u Zagrebu. :) Bile su 45,90kn, a na sniženju 18,40kn, iako na Nyx web stranici možete vidjeti da prava cijena nije toliko visoka. Ništa me ne čudi jer je poznato da su kod nas cijene nešto više.

Puno me cura pita iz dana u dan zašto im se ruž brzo skida, zašto ne traje dovoljno dugo i kako se može spriječiti "razlijevanje". Odgovor se krije upravo u olovkama za usne, zato je to neizostavan dio moje svakodnevne rutine šminkanja. Osim što se olovkama može obrubiti rub usana i tako korigirati nepravilnosti te promijeniti oblik povećavanjem ili smanjivanjem usana, ako ih nanesete preko cijelih usana ruž će vam duplo duže trajati. Isto tako, pretpostavljam da ste čuli za "ombre" trend. Ako želite ostvariti taj "gradient" efekt na usnama, olovka je neizostavan alat.





Nijanse koje sam uzela su (na prvoj slici od dolje prema gore): 

809 Mahogany

Ovu boju nije baš lako opisati, nešto je između smeđe, bordo i "mauve". Svakako divna boja za jesen i zimu. Sve su olovke mat kao što ćete upravo vidjeti.



801 Auburn

Malo svjetlija od prethodne, tamno crvena boja koju, po meni, mogu nositi svi, bilo da imaju topli ili hladni podton.


819 Soft Brown

Kao što sam naziv kaže, svijetlo smeđa nijansa toplog podtona, podsjeća me na Mac Spice, samo malo svjetliju verziju. 


806 Chocolate

Ova mi je najdraža od svih 5, nekako je posebna. Nisam baš susrela nešto slično ovoj nijansi kod drugih brendova. Kad bi se boja čokolade pomiješala s bojom cigle, nešto ovakvo bi nastalo. Nadam se da me shvaćate. :D



850 Edge Pink

Nisam baš fan žarko rozih ruževa, barem ne zimi, ali svakako se isplati imati olovku u toj nijansi kad dođe proljeće i odvažim se nositi je.



Što se tiče formule, više je mat nego kremasta, što mi se sviđa jer tako duže traje, ali ipak nije za one sa suhim usnama. Postojanost je dobra, ako su vam poznate Look by Bipa olovke, Flormar ili Mac olovke koje meni najduže traju, ipak ih ne bi stavila u isti koš. Sve u svemu, nije loše, izbor nijansi je ogroman, a i cijena e prihvatljiva pa vam preporučam da pogledate. Moja ocjena je 4/5.

To bi bilo to od mene, ubrzo se opet čitamo jer vam donosim recenziju jednog inovativnog proizvoda s kojim bi vam ruž trebao trajati čitav dan :) 



Broj komentara: 9 :

  1. Ajme nijanse su predivne, prva mi se najviše sviđa love vampi look :). Već dugooo planiram naručiti njihove ruževe čujem da su odlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam njihove round ruževe, prekremasti su za moj ukus, ali baš želim kupiti mat ruževe i sjajila :)

      Izbriši
  2. Krasne su nijanse, najlijepše su mi prva i zadnja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. olovke ti stoje super , sve boje , stvarno ! svaka cast na mak up-u, fenomenalno izgleda ;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam olovke za usne, u zadnje vrijeme i kad pomislim da je neću staviti, nego ću samo brzinski nanijeti neki nudač, na kraju mi fali i usne mi izgledaju nedorečeno te ipak stavljam i olovku. :D NYX nisam probala, u zadnje vrijeme su mi hit Essenceove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam kako ti je, ja ne mogu bez njih, probaj i Look by Bipa olovke, najdugorajnije drogerijske olovke koje sam probala :)

      Izbriši