1/09/2015

MEA ORGANICA PRIRODNA KOZMETIKA

2


Dragi moji šminkoljupci, ne mogu vam opisati kako ste mi falili :D
Znam da kasnim 10 dana, no s obzirom na svoju ludu tehniku koja se popravi baš kada ne treba, dobro sam i stigla :D
Stoga vam želim  sretnu Novu godinu koja nam je stigla na vrata, da imate puno zdravlja, puno sreće, ljubavi i naravno novaca i da ste mi sretni :)




A sad da se bacim na recenziju :)
Inače do sada nisam koristila prirodnu kozmetiku, nisam ni neki stručnjak što se takve kozmetike tiče, no o proizvodima koje sam dobila imam jako dobro mišljenje, a Lucija, djevojka koja izrađuje istu je bila ultraljubazna i tako mi je bilo super surađivati s tako susretljivom osobom :D
Svaki proizvod koji kupite priprema se po narudžbi - po vašem tipu kose/kože, po vašoj želji za nekim mirisom, bojom, količinom određenog sastojka.
No osim toga, proizvode možete kupiti po već navedenim sastojcima, a za neke proizvode možete birati i ambalažu i nešto što je važno napomenuti - svi sastojci su organski :D.
Za sve ostalo, posjetite facebook stranicu - Mea Organica, na kojoj se možete dodatno informirati o proizvodima i naručiti ih :)


Prvi proizvod koji sam dobila, bio je univerzalni melem za sve - melem za sve dijelove tijela, sa kariteom, kokosovim maslacem, vitaminom e, bademovim uljem, eteričnim uljem lavande, pčelinjim voskom i uljem avokada.


Dolazi u maloj staklenki, u krutom obliku koji pod prstima postaje mekan i super se razmazuje, miriše na lavandu, a nakon što se upije u kožu, ne ostavlja mastan film koji je prisutan kada je još na površini kože, nego ostavlja glatku i meku kožu. Miriše po lavandi, koja nakon nanošenja nestane nakon nekog vremena, sve u svemu, fino, ko voli lavandu voljet će i ovo :D




Riješio me je nekih suhih i ispucalih dijelova kože i za ovo zimsko vrijeme, super je kao noćna njega kože, sviđa mi se kakav efekt ostavlja i kod mene je ostavio super dojam :D
Dolazi po cijeni od 30 kuna, a nije potrebna velika količina pa će vam potrajati :)



Sljedeći proizvod je balzam za usne boje breskve, blagi balzam za usne nježne boje breskve sa uljem argana, uljem marelice, eteričnim uljem grožđa, kariteom i kokosovim maslacem. 


Slika gore pokazuje zločestu blogericu koja je odmah upackala prste, a nije slikala proizvod :P
Nemojte mi zamjeriti, proizvodi su me dozivali da ih probam :D
Balzam isto dolazi u krutom stanju, no dodirom prsta se rastapa u uljastu teksturu koja se upija u vaše usne i njeguje ih.


Na usnama je sjajan, boja je izraženija u teglici nego kad se nanese, ali meni to iskreno za ovakav proizvod ne smeta, ali je za moj ukus više za kućnu upotrebu zbog svog pakiranja, pa ga ostavim da mi na usnama bude preko noći i ujutro mi usne budu meke i zdrave :D
Ima blagi miris marelice i baš je cijeli nekako nježan hahaha :D
Inače jako patim od suhih usana i na tom području puno pomaže, primjeti se razlika na površini usana. Dolazi po cijeni od 25 kuna.

Proizvod kojem sam se najviše čudila i nije mi bio jasan na prvu, bio je sapun  sa eteričnim uljem lavande, sušenim cvjetovima lavande, bijelom glinom, uljem marelice, te biljnom bazom .


Sapun dolazi u krutom stanju (očito haha :D) i miriše na lavandu. U dodiru s vodom se lijepo razmazuje po rukama, ali onda dolazi do mog čuđenja. Kad sam ga prvi put koristila, stavila sam ga pod toplu vodu, oprala njime ruke kao i svakim drugim sapunom i kad sam ih isprala, imale sam onaj škripavi osjećaj pod prstima, kao da su suhe i nimalo nisu hidratizirane i bila sam iskreno u čuđenju. Ali kad su se osušile, onda su bile mekane i osjećaj pod prstima bio je potpuno normalan.
Koristim ga svaki put kad perem ruke i meni se jako sviđa. 
Miris koji ostaje je decentan miris lavande, nije ono in the face miris i to mi je super, jer nekim ljudima intezivan miris lavande izaziva glavobolju.
Još jedna stvar koju jako volim kod ovog sapuna su ovi komadići lavande, jer kada njime prelazite po rukama, radi blagi piling ruku i osjećaj je božanstven, tipa navečer, ako ste premoreni i sve vas živo boli i dođete doma i odete oprati ruke i onda s njime trljate 5 minuta ko mutavi jer vas ta blaga masaža opušta hahaha :D
Meni se to posebno svidjelo kod sapuna i zato ga obožavam koristiti :D
Dolazi po cijeni od 20 kuna.

I posljednja, ali ne i najmanje draga stvar, hehe, je blueberry ruž - lagane ljubičaste nijanse i sjaja, sa caranuba voskom, pčelinjim voskom, uljem avokada, vitaminom e, eteričnim uljem grožđa, kariteom i kokosovim maslacem.




Na početku bi rekla da mi je Lucija napomenula kako ovo nije klasičan ruž i kako mu pigmentacija nije najjača na svijetu, ali je super stvar na usnama kada ste vani, želite nešto decentno na usnama, a uz to da je i hranjivo, tekstura mu više naginje balzamu, i za mene je super stvar kada mi se ne da stavljati klasične jake ruževe, a opet želim istaknuti usne, s tim da sam ja anti sjajilo tip i volim da je sve mat, volim ja nekad sjajila, ali jako rijetko, a ovaj ruž mi pruža lijepo istaknute usne bez da sjaje ko Betlehem :D
Osjećaj na usnama je nekako, ne znam kako da opišem, gust, nije ono da odma radi crtu s usana, traje kao svaki drugi balzam, ali je baš pun osjećaj usana i baš diže izgled :D
Iskreno, miriše decentno, ali ni ja ni mama ne možemo dokučiti po čemu točno haha :D
Ovakva stvar je baš must have u torbi :D


Jako sam zadovoljna ovim malim čudom, ko balzam, a nije klasični balzam, ko sjajilo, a nije klasično sjajilo, ko ruž, a nije opet klasičan ruž haha, sve u jednom :D
Cijena mu je 35 kuna.

Uz sve to, proizvodi su došli u kartonskoj vrećici s natpisom Mea Organica i rozom mašnicom od čini mi se, krep papira :D
Sve u svemu, Lucija je super, divna, ljubazna, a proizvodi su ispunili sve svoje dužnosti i dajem im jednu veliku peticu :D
Ne znam kako bi se snašla s nekom drugom prirodnom kozmetikom, ali za početak je počelo super :D




Koristite li prirodnu kozmetiku?
Sviđaju li vam se proizvodi ovog tipa?
Sviđaju li vam se proizvodi koje sam vam predstavila?
Pišite mi, voli vas Kristijana :* :D


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih


2 komentara :

  1. Tek sam nedavno počela malo više proučavati njihove proizvode i čitati recenzije istih, za sada čine sa kao brend sa puno potencijala i odličnih proizvoda! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, proizvodi su super, cjenovno prihvatljivi, a kvalitetni :D

      Izbriši