12/18/2014

WISH LIST - NEMA SE, MOŽE SE (SANJATI)

14

U ovo vrijeme blagdana svi nešto želimo, nešto za čim, kako naslov kaže, možda možemo samo sanjati ili se nadamo kako ćemo kroz neko vrijeme doći do tih proizvoda.
Na ovoj listi se nalaze proizvodi koji se razlikuju u cjenovnom rangu, ali su oni koje najviše želim.
Pa da počnemo :D
Jesam li ikad spomenula da volim sleek? :D
Prvi na listi su Sleek Face Contour i highlighter paleta u nijansi light i  Sleek paleta sjenila  Au Naturel I-Divine. Trenutno konturiram lice sa Beauty UK mat bronzerom u nijansi Dark, nijansa Light je narančasta, a Dark je stvarno super za konturiranje, ali neće škoditi jedan ovakav set :P
Ova paleta sjenila je hladnog podtona, dok je moja Chocolate bar paleta toplog, a je želim još jednu hladnog podtona.

Sljedeće na redu su Sleek "sjajila" s mat finišem, želim sve na slici, volim mat, volim više ta mat sjajila, nekako mi bolje pašu od mat ruževa, a i ova su u krasnim bojama, tako da, moraš skupit sve :D


Sa Sleeka bježim na Nyx mat sjajila, stavljam vam jedan kolaž nijansi koje želim, imena će ići ispod slike po redu.

Addis Ababa, Antwerp, Athens, Cannes
Copenhagen, Monte Carlo, Prague, Transylvania
Zurich

Još mat, ali tekućih ruževa hihihi :D
Jeffree Star Cosmetics u nijansi I'm Royalty, zaljubila sam se u taj ruž, doći će on meni u ruke jedan dan :D


Nastavljamo s ruževima, opet mat (baš sam upilala :D)
Melt cosmetics ima dva ruža koja neizmjerno želim na svom stolu, svojim usnama i svom neseseru, prvi je u nijansi Space cake, divna siva boja koja mi malo baca na plavkasto na nekim slikama i prekrasna plava u nijansi Dgaf :D
Ma pogledajte ih samo :'D


I zadnji ruž na listi je MAC Heroine, obožavam tu ljubičastu boju na usnama i zato želim, želim, želim :D


Idemo na The Balm :D
Na listi imam dva proizvoda o kojima otkad sam počela čitati o kozmetici najviše čitam i iskreno mi se sviđaju, radi se o bronzeru Bahama mama, isto za konturiranje, ma samo mi daj hehehe.


Drugi proizvod već dugo gledam, poznati highlighter naziva Mary-lou manizer, već sam ga ranije gledala kod drugih blogerica, ali me najviše dojmio nakon Steline recenzije, još rečenica Stela voli disko i bila sam gotova, smijala sam se satima xD

Idemo na obrve :D
Pogađajte što želim, imate jedan pokušaj, ajde, da vas vidim hehehe


Naravno da želim Dipbrow pomade, kakva bi blogerica bila da ne želim?
Imam obrve koje rastu iz svih smjerova u krivim smjerovima, tj. rep raste svukud i svakako kako ne bi trebao, tako da ja to lijepo čupam i crtam i ko mi šta može hehehe
Čujte, liče na očerupanu kokošku, šta bi im ja? :D
Tako da želim Anastasia Beverly Hills u nijansi Dark brown :)





Nakon obrvi, dolazimo do Makeup revolution proizvoda :)
Makeup Revolution paleta  Mexican Day of the Dead tj. Dia de los muertos, ima nude i raznobojne nijanse koje mi se jaaaako sviđaju, opako ju prati Colour Chaos paleta koja je nažešća paleta koju sam ikad vidila, boje su prefantastične, već vidim lookove koje bi opalila s njom :D
A osim njih tu je i Aqua seal primer za kojim su svi poludjeli kad ga je Blanka predstavila u videu na instagramu, a i meni se svidio, imam pigmenata s kojima bi super išao, tako da, i on je tu :D
Imaju raznih divnih paleta i ruževa i svega stvarno, ali me se ovo najviše dojmilo :)

I ovaj post završavamo kistovima :)
Od Real techniques kistova za sada mi je na listi Starter set i Expert face brush, to su mi trenutno fanovi, za druge ima vremena :D



I gledam ove divne Too faced kistiće jer su mi tako slatki i premekano izgledaju i ja bi ih samo gledala hahaha :D


To bi bilo sve, normalno da tu ima još stvari, ali ovo su one koje najviše želim imati i koje ću naravno imati (skromnost mi je vrlina inače :P ) :)


Kako vam se sviđa moja wish lista?

Što vi želite pred Božić, za Božić, u bilo koje doba godine?
Pišite mi :)
Voli vas Kike :*
















Broj komentara: 14 :

  1. Pisala sam i ja wish listu na blogu nedavno i imamo zajedničko MAC ruž,Mary Lou i DipBrowPomade naravno :D
    Imam Sleek palete koje želiš,malo mi je bronzer topao za konturiranje,izgledam prljavo :D
    Sve u svemu,odlična lista želja,nadam se da ćeš sve nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su Mary lou i DipBrow apsolutno svima koji ih nemaju na WL xD
      Znači idem dalje s traženjem, sve toplo ne pristaje nekako mom licu jer imam crveni pigment u kosi i onda mi to izgleda barem meni užasno, ali sam na kraju ipak počela s nekim nijansama iz Chocolate bar raditi na očima unatoč toplini jer su predivna :)
      Hvala ti, hvala, i ja isto :D

      Izbriši
  2. Vrhunska ti je lista! Svi ruzevi <3 Nisam imala pojma da sleek ima tekuce mat ruzeve, kvragu xD I aqua seal, apsolutni musthave

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ruževi su ono, sve :D
      Da, ajde, odi, naruči, znam da želiš hahahaha :D
      Da, ovo podhitno nabavljam kad bude On stock, mrak stvarčica :D

      Izbriši
  3. Probaj onda nyx taupe rumenilo ako zelis nesto hladno za konturiranje, a bahama mama je dobar jer je hladniji ali ne toliko kao nyx :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja wisg lista je duuuga....jednom ću vam je predstaviti!
    Sa tvoje liste želim highlighter od Mary-lou manizer i Makeup Revolution primer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, jedva je čekamo vidjeti :D
      Mary- lou je želja svima koji ga nemaju vidim :D
      A primjer je malo savršenstvo :D

      Izbriši
  5. Svi ruževi osim Macova, RT kistovi i The Balm đakonije mogu komotno preseliti na moju listu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sleek sjajila su totalno po mom guštu, baš ih gledam neko vrijeme i sve si mislim morat ću naručiti bar tri nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znaš što je bolje, što su mat ili što su u ovako lijepim nijansama :D

      Izbriši
  7. Vidim spominjem se u postu eheheh <3 :D Jako mi se sviđa lista, neke stvari imam i sve ti preporučam! A jedan od TOO FACED kistova ćeš uskoro i imati jel tako, to nisi napisala :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno :D <3
      Znači, mogu u kredit xD
      Daaa, al ovo je druga kolekcija :P

      Izbriši