12/02/2014

FLORMAR WATERPROOF EYELINER 112 - KEEP IN COOL

14


Danas vam donosim recenziju Flormar Waterproof eyelinera u nijansi 112.
Dugo sam tražila olovku u kraljevsko plavoj nijansi za waterline koja bi izdržala duže od sat vremena, i nedavno kad sam se našla u šoping centru, svratila sam do Flormarovog dućana i pronašla je.



Keep in cool je divna plava nijansa koja dolazi u pakiranju svojstvenom za jednu olovku za oči.
Na ambalaži je sastojke nemoguće uhvatiti fotoaparatom, tako da njih nema, a gramažu nisam pronašla ni na ambalaži ni na internetu.
Rok trajanja joj je 24 mjeseca od otvaranja.
Sama tekstura olovke nije baš masna kao klasične olovke za oči i osjetljivim očima će biti malo teže "preživjeti" nanošenje, dok na neosjetljivim neće biti puno problema.
Pod vodom se maskara nije puno razmazala, a na očima mi je preživjela nešto više od 4 sata, pa se onda spustila ispod donjih trepavica, gdje se nije zamrljala nego je ostala postojana do skidanja šminke s očiju.
Lako se skida micelarnom otopinom i gelom za intimnu njegu od Nivee čime ja skidam makeup sa lica i očiju.
Za 19 kuna, koliko ista košta, dobijete jedan jako dobar proizvod za kojeg ako vam se olovka i ne svidi, nećete danima plakati koliko ste novaca potrošili.




Kakve olovke za oči volite? Sviđa li vam se ova boja olovke? Koristite li olovke za oči?
Pišite nam :)
by Kike :)





Broj komentara: 14 :

  1. divna pigmentacija, doduše ne preferiram olovke u boji, ali dap, divna je boja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na waterlineu je mrvicu slabija jer je olovka kao što sam napisala malo tvrđa, ali je stvarno krasna :)

      Izbriši
  2. Boja je predobra! Volim ovakve šaka u oko plave :) Super mi je dizajn bloga, jednostavno, a opet ima neki svoj touch! Dobrodošle cure i želim vam sretno i uspješno bloganje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš je iz aviona na očima hahah :D
      Hvala ti puno, malo truda i bit će ovo super :D

      Izbriši
  3. Gel za intimnu njegu koristis za uklanjanje make upa?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dap, skida apsolutno sve, lagan je, nakon što sam ga počela koristiti prestali su mi izbijati prištići i genijalan je za korištenje :)

      Izbriši
  4. Nisam pre-izbirljiva oko olovki, ali jedino što ne podnosim je ako se ne može normalno naoštriri/zašiljiti/koji-je-već-ispravan-termin-za-tu-radnju

    Ella

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To može biti i do oštrila, ja npr. ne mogu podnijeti one na odvrtanje, brže pucaju.

      Izbriši
  5. super je boja! volim plave olovke za oči :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam također "ziheraš" tako koristim samo smeđu i crnu olovku. Makar ova plava stvarno dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja inače, al na kapcima volim boje i onda sam vidila sliku s neutralnim na očima, a ovakvom olovkom na waterlineu i zaljubila sam sd :D

      Izbriši
  7. Predobra boja,bas mi mogla isprobati ako naidjem na nju,nije skupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za kvalitetu je skroz jeftina zapravo, a boja je genije :D

      Izbriši