12/06/2014

RECENZIJA SLEEK I-DIVINE PALETA SJENILA

2


Evo donosim vam obećanu recenziju sa swatchevima sedam Sleek I-Divine paleta sjenila. Odmah ću vam reći da sam se navukla na ove palete čim sam ih počela koristiti. Sjenila su jako kvalitetna, pigmentiranija od nekih Dior-ovih pa i Mac-ovih koje posjedujem, a cijena se kreće od 80-100kn, ovisno s koje je stranice naručujete. Nažalost, kod nas nisu dostupne u slobodnoj prodaji. Dolaze u cvrstoj mat crnoj ambalaži  s plastičnim omotom iznad sjenila koji vam govori nazive nijansi, aplikatorom (oboje sam odmah izbacila jer mi samo smetaju) i s ogledalom što je svakako plus. U svakoj paleti nalazi se 12 nijansi, od kojih je, u većini slucajeva, jedna mat crna. To svakako želimo imati J . Tekstura je mekana i svilenkasta, mat nijanse nisu „kredaste“ i ne predstavlju nikakvu poteškoću u blendanju (uz par iznimaka) . Shimmery nijanse su toliko sjajne da izgledaju metallic. S bazom ova sjenila mi traju cijeli dan i noć bez da gube intenzitet ili da se nakupe u pregibu, a samo da se zna, imam masne kapke. Sve u svemu di-vo-ti-ca.
Da ne duljim, evo swatcheva:

Bad Girl





 Storm





Sunset



 


Oh So Special





 Vintage Romance





Garden of Eden 





Respect (limited edition)



                                   


Ako ste pažljivo gledali, prva nijansa u prvom redu Oh So Special palete se uopće ne vidi, još bih navela drugi red drugu nijansu palete Garden of Eden, mislim da su te dvije podbacile u pigmentaciji. Svim ostalim sam zadovoljna, stoga Sleek-u dajem 4.9/5.

Dvoumim se o čemu pisati u sljedećem postu, organizaciji kozmetike ili tutorial za jesenski makeup?
Što biste radije čitale? Hvala što nas pratite i puno pozdrava od Maje :)

2 komentara :