12/11/2014

SAVJETI ZA ORGANIZACIJU KOZMETIKE

8

Već neko vrijeme odgađam pisanje ovog posta, ali danas sam si postavila ultimatum. Ima dosta toga što bih vam voljela napisati o organizaciji kozmetike pa se unaprijed ispričavam ako bude opsežno. Nadam se da će vam ovi savjeti pomoći da se bolje snalazite u vašem kozmetičkom kutku. Neki su namijenjeni onima koji se počinju ili već bave šminkanjem profesionalno, a drugi svima onima koji vole imati sve lijepo organizirano za malo novca ili čak koristeći ono što imate u kući. Željela bih napomenuti da neću prikazati cijeli kozmetički dio sobe jer, kako sam se nedavno preselila u novi stan, nisam još sve postavila onako kako sam to zamislila.
Počnimo od kistova.


Najpametnija stvar koju sam kupila za držanje kistova je ovaj pojas s ebaya. U njega stane ogroman broj kistova koje rasporedite kako vam odgovara da se što lakše snalazite. U prvom redu su mi kistovi za tekući puder, korektor, puder u kamenu i lepezasti kistovi, u drugom su mi kistovi za oči (mali za detalje, zatim za nanošenje, takozvani pencil kistovi i oni za precizno blendanje te veliki kistovi za blendanje), najdraži Sigma kist za tekući puder koji koristim svaki dan, četkice za obrve, zatim za nanošenje tuša, ruža i kistovi za rumenilo i bronzer. A unutar ovih manjih odjeljaka držim spužvice. Cijena se kreće od nekih 60kn pa nadalje. Pojas je praktičan za svakodnevnu upotrebu, ali prvenstveno za vizažiste koji idu “na teren“ jer se jednostavno smota kad se prenosi, a može se zakačiti oko struka. 


Morate znati jednu stvar o meni. Obožavam akrilne organizatore. Nedavno sam u Kik!-u našla 4 po simboličnim cijenama circa 20kn po komadu. Ovaj mi služi za držanje kistova s desne strane za lice, s lijeve za oči, a manji dio za Mac fix+ i Ardell ljepilo za umjetne trepavice. Tu sam ubacila uvijač za trepavice i pincetu.  Ovakve organizatore možete naći na ebayu, ali su poprilično skupi i uz to uvijek postoji rizik da će doći slomljeni (što se meni jednom dogodilo). Zato trk do Kik!-a dok se nije rasprodalo. 



Ako nemate novca, a sviđaju vam se ovakvi organizatori, jednostavno uzmete praznu staklenku Nutelle, čega god i funkcionirat će jednako. U toploj vodi odlijepite naljepnicu, a ako se ljepilo ne skida lako, s acetonom će otići. Isto sam tako uzela staklenu posudu za bombone za spremanje mono sjenila. Bomboni mi ionako dugo ne traju. J U staklenke možete staviti olovke za oči, usne, sjajila, maskare... Možete ih ostaviti prozirne, obojati, ispuniti ukrasnim kamenićima, što vam god srce želi. 




Nastavljamo sa sjenilima. Dobila sam na poklon kofer iz Mullera u kojem je bila neka kozmetika koja mi se nije baš svidjela, ali kofer jest pa ga koristim većinom za manje palete sjenila. U Jysk-a sam kupila 2 bijele košarice koje koristim za Sleek, Mua, Makeup Revolution i Nyx palete. Ako imate puno Sleek paleta moj je savjet da zalijepite nazive da se bolje snalazite. U malom koferu nalazio se set za manikuru, ali sad ga koristim za držanje pigmenata, kremastih sjenila i slično. 


Stigli smo do Z paleta, jooj kako obožavam taj proizvod. Neću puno pisat o tome jer je post i ovako predug. Ako vas zanima, komentirajte pa ću napisati novi i detaljno sve objasniti. 



To bi bilo to što se tiče sjenila, veće palete držim na polici. U zadnjoj hand made Z paleti držim rumenila i bronzere, a ostatak istih u košarici iz Jysk-a. Mislim da je bila oko 15kn. 



Sljedeći organizator namijenjen je za ruževe i kistove, ali ja ga koristim za korektore, baze, pudere u kamenu i slično. Iz Kik!-a je kao i dva nakon njega koja koristim za štapiće za uši i blazinice.



Sad smo došli do najtežeg dijela za mene, a to bi bili ruževi. Imam ukupno 4 stalka za ruževe u koja mi ne stanu svi ruževi. U 2 stane 12, u druga 2 24 ruža. Sva 4 su s ebaya, cijena je 30ak kn, ali ovi od 12 su puno čvršći. Nažalost, jedan od većih došao mi je puknut. 



Ako imate previše ruževa koji vam zauzimaju puno prostora, možete napraviti svoje palete ruževa. Naručite praznu paletu, otopite ruž iznad svijeće i ulijete u paletu. Možete tako miješati boje i teksture i stvarati posve nove ruževe. Zanimljivo, zar ne? I praktično za ponijeti sa sobom ako idete šminkati na kućnu adresu. Imam još jedan savjet za lakše snalaženje s ruževima. Napravite swatcheve na papiru i ispod napišite marku i nijansu ruža. Istina, boja na papiru nije ista kao na usnama, ali barem znate koje sve opcije imate. 






Na kraju samo bih vam htjela pokazati 2 kofera koja koristim, možete ih naći u Baumaxu i sličnim trgovinama, cijene se ne sjećam točno, negdje su od 150-200kn.

To bi bilo sve od mene, nadam se da ste naučile nešto korisno. Kidam nalijevo. 
Pozdrav od Maje

Broj komentara: 8 :

  1. Koristan post,akrilni organizatori su mi predobri. Nisam čula za taj Kik?
    Stvarno povoljni organizatori :)
    Super si sve organizirala. Koja se sjenila kriju u Z paleti? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Kik je stvarno povoljna trgovina, znam da ga ima u Splitu, Zadru i Zagrebu.
      U Z paletama su Makeup Geek, Morphe, Mac (mala okrugla), Makeup Revolution (velika u obliku pravokutnika), Dior i Maybelline sjenila :)

      Izbriši
  2. Super i koristan post :) ali nisam sigurna da bih se usudila otopiti ruž na svijeći..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) stvarno nema nikakvih nuspojava, ruževi se i proizvode zagrijavanjem

      Izbriši
  3. Ja moram skočiti do Kika ovih dana, ovi organizatori su odlični! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako koristan post :) thank you :*

    OdgovoriIzbriši