12/16/2014

SLEEK TRUE COLOUR LIPSTICK - RECENZIJA

24


Dragi moji Šminkoholičari, gdje ste vi meni? :D
Nažalost su me uhvatile neke obveze, tako da mi nemojte zamijeriti što sam ove divne ruževe tako dugo čekala recenzirati :)
Neću puno duljiti nego ću se odmah baciti na recenziju.
Ovi malci su doslovno malci koje sam kupila od divne Tatjane, zato mi nemojte zamjeriti što su već korišteni, poslikala sam ih odmah nakon što sam ih donijela iz poštice, dvije su nijanse ispale jaaako slične na slikama, ali na swatchu na ruci se vidi razlika.
Dva su me ruža blago razočarala, ali me ne sprječava da ih nosim preko olovki za usne, svi su na usnama jako  ugodni, dolaze u lijepoj crnoj mat ambalaži i iznose 3,5 g, a na Sleek makeup stranici cijena im je 7,49$.
Stvarno su maleni i stanu u svaki džep, a pokušavala sam napraviti realan swatch na usnama što nisam uspjela jer me svjetlo baš ne služi,  a onih dva dana što je bilo sunca nisam stigla.

Nijanse po redu su Vamp, Mystic, Mulberry, Exxxagerate i Russian roulette

Vamp je divna mat boja trule višnje, koju ste mogli vidjeti na slici na facebook stranici, nanosi se stvarno prekrasno, u jednom sloju joj je pigmentiranost veoma velika, a u dva nanosa je potpuna i tad otkriva sve svoje čari. Nakon par sati bez hrane i pića i dalje se super drži, iako polako počne nestajati na unutarnjem djelu usana, možete je bez problema nadograditi, neće se grudati i stvarati ružnu masu na ustima. Hranu i piće ne podnosi toliko dobro, brže se obriše, pogotovo ako jedete nešto masno, no lako ju je skinuti i ponovno aplicirati.




Mystic je također mat roza nijansa, isto se kao i prethodna aplicira u dva nanosa za potpuno prekrivanje i uz minimalno makeup-a na očima izgleda snažno i sami se okrećete za sobom koliko karaktera boja ima u sebi. Ne lažem, svega mi haha :D
Sve što vrijedi oko trajanja za Vamp nijansu, vrijedi i za nju, osim što duže traje na unutarnjem dijelu usana, sve ostalo im je isto, samo su boje različite.





Mulberry je stvarno prekrasna nijansa boje kupine, svrstana je u sheen nijanse, odnosno sjajne, ali je ovaj ruž nemoguć. Ponaša se ko neki ludi balzam/sjajilo/nešto što nakon 647 slojeva opet ostavlja "rupe" po usnama, ne nanosi se nimalo jednoliko, bježi po usnama, kad sam pokušavala napraviti swatch te nijanse na usnama, toliko nije funkcionirala, vidjelo se na kojem dijelovima usana je ona doslovno prozirna.
Ne znam uopće šta bi s njom, nisam imala vremena zezati se s njom, ali mislim da ću nastaviti istraživati kako je nanijeti jer sam sve nade polagala baš u tu nijansu i ono, žnj.

Samo pogledajte tu boju :'(

Exxxagerate je lijepa ljubičasta nijansa koju je isto iako spada u mat nijanse, teško nanijeti na usta jednoliko, isto mi se dešavalo i sa swatchevima na usnama i dosad sam je nosila preko nijanse Mystic tako da vam nemam puno reći o njenoj trajnosti, njih dvije skupa su mi na usnama trajale isto koliko je trajala Mystic sama, tako da, ono, u svakom nanosu ne ostavlja tu lijepu boju kojoj sam se isto nadala kad sam je dobila u ruke kao i kod nijanse Mulberry.


I zadnja nijansa, Russian roulette je predivna puna mat crvena boja, koja mi je na slikama ispala dosta slična nijansi Vamp, ali se na swatchevima vidi razlika, to je jedna crvena, mrvicu tamnija od one klasične crvene, i isto tako izgleda divno kada ju nanesete, u dva sloja ima punu pigmentiranost i jako lijepo ističe usne.
Što se tiče trajnosti, isto vrijedi kao i za Vamp i Mystic, par sati, počne se guliti na unutarnjem dijelu usana, kod hrane i pića će se brže obrisati, pogotovo ako jedete nešto masno, no lako ju je skinuti i ponovno aplicirati.


Sve su mi nijanse nakon swatchanja na ruci ostavile lagani stain koji sam i sutra ujutro jedva obrisala haha, a tako i na usnama, kada ih maknete s usana, isto tako.
Sve nijanse je stvarno vrijedilo kupiti, čak i ovu zločestu Mulberry koju ću nekako ukrotiti, moram naći olovku iste nijanse da ju zadržim na usnama.

Sviđaju li vam se ovakve boje? Koje biste boje vi izabrale? Volite li Sleek kozmetiku?


Pišite mi :)

Kristijana ;)



24 komentara :

  1. probaj kupiti proziran S-he ili Essence lipliner, pa nanijeti njega prije Mulberry... i javi jel pomaže, jer želim taj ruž :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su mi boje ja bih sve iste odabrala za sebe :D iako još nemam ništa od sleek kozmetike :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, onda hitno moraš nabaviti :D
      Imaju divna rumenila, ruževe i matte tekuće ruževe :D
      A o paletama da ne pričam :D
      Ma imaju divno sve, trči i kupuj haha

      Izbriši
  3. Šteta za Exxxagerate,najviše mi se svidio :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Mystic se i meni sviđa, moram pokušat dat priliku takvim nijansama. Tebi odlično stoje oba! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stvarno ih nije teško nositi, čak i ako ti to nije uobičajeno, nude oči, možda malo tuša i super :D

      Izbriši
  5. I ja sam imala problema sa Mulberry. I baš sam pisala o tome na blogu, ali to je to formule, prosto je takva i to je česta pojava sa tim nijansama. Olovka će je ukrotiti, ali nemoj da očekuješ ni od toga previše. Patim što ta nijansa nije mat, mislim da bi bio kvalitetniji komad. Inače isprobala sam i Tangerine Scream koja je isto kremasta, ali je potuna suprotnost od Mulberry - nanosi se i traje kao san. A Papaya Punch je mat, fenomenalna boja i formula.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, imam još par njihovih kremastih nijansi i savršene su, a ova ko da ju je neko iz pakla napravio.
      Tako divna, tako zločesta...

      Izbriši
  6. slee još nisam probala ali planiram da kupim nesto od njih, mislim da cu početi sa paletama. inaće, ruzeve koje imam su uglavnom njeznijih boja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma palete su im savršene, za cijenu koju platite, stvarno dobijete kvalitetu i divota su :D

      Izbriši
  7. Vamp mi je najbolji :D Od Sleeka inače imam samo jedan ruž - Coral Reef, prekrasna koraljna nijansa za ljeto, te tri palete i dva rumenila. Ambalaža im je jako elegantna, samo što se brzo prlja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam 8 ruževa, 2 palete i 2 rumenila i obožavam taj brend...
      Da, gdje god takneš ostaju tragovi -.-

      Izbriši
  8. Pravim narudzbu opet za Sleek i Mystic ide obavezno u korpicu... znaci stoji ti predobro! Moram ga imati... hahahahahha!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Mystic je sve :D
      I slažem se, predivan je ruž i svaka žena ga mora imati :D

      Izbriši