7/13/2015

I ♥ MAKEUP - BORN TO DIE PALETA SJENILA

4


Jako volim boje, ali koliko volim boje, toliko volim i nude nijanse na očima s crtom tuša i nekim jarkim ružem. Od nude nijansi, na sebi više volim vidjeti hladnija nude sjenila, a ne ona koja vuku na narančasto, pa mi ova paleta nikako nije naodmet.

Već sam jučer recenzirala njihovu paletu koja se po ničemu ne razlikuje, pa će tekst biti praktički isti.

Po cijeni od 37,90 kuna možete je pronaći na Pink Pandi odnosno na hrvatskoj MUR stranici, odnosno 3,99£ na službenoj MUR stranici, a ima 17g, što je presavršen omjer cijene i količine, a i kvalitete.

Dolazi u plastičnoj ambalaži prozirnog poklopca, kako bi mogli vidjeti sva sjenila koja se nalaze unutra, mislim da ne bi preživjela neki jači pad na pod, pa je pazite kao oči u glavi :D
Na stražnjoj strani palete nalazi se sastav, gramaža, naziv i sl. informacije koje biste o njoj trebali znati :)




Paleta ima super raspon tamnijih i svjetlijih nijansi, s njom možete napraviti lagani dnevni look, a i pošteni noćni smokey eyes.
U paleti se nalaze 4 mat i 6 shimmer nijansi, iako u ovoj paleti taj shimmer nije napadan i ne primjeti se toliko na kapcima, više je nekako satin, jer čestice nisu krupne, već sitno mljevene.
Mat nijanse su, kao i kod Pure cult palete, čisti blagoslov!
Pigmentacija je i tu na vrhuncu, a kako se tek dobro blendaju i stapaju jedna s drugom, pravo osvježenje u moru mat sjenila koja su kredasta i neiskoristiva!
Shimmer nijanse nikako ne zaostaju, svim je sjenilima tekstura fantastična, minimalno se truse, ali opet, s obzirom na cijenu, usitinu je zanemarivo.

O trajnosti, kao i kod svih drugih sjenila, svjedočim jedino uz pomoć baze, jer moji masni kapci nijedna sjenila ne drže duže od pola sata, ali je uz Artdeco bazu trajnost na vrhuncu, na visokim temperaturama u Zagrebu kad mi se sve cijedi s lica, sjenila ostaju postojana više od 8 sati, jer često znam iz stana izaći oko 9 ujutro i vratiti se oko 10 navečer.

Swatcheni su rađeni preko Avon baze za sjenila, i iako sjenila mogu biti ne znam kakva i vaši kapci mrak, uvijek preporučam bazu jer sjenila bolje izgledaju preko baze. Olovka, malo pudera pa preko puder u kamenu ili baš baza, bitno je imati neku podlogu.







Htjela bih joj naći manu, ali je nema, pa kao i kod Pure cult, suma sumarum, klik na gornji link i kupite ovu divnu paletu :)

Recite mi, koristite li MUR palete, i ako ne, zašto pobogu ne?!

Do čitanja, pusa od Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Moje boje definitivno ! <3
    Luda sam za tim kombinacijama i na očima i usnama i torbama, cipelama , haljinama hahahhaha
    Ja kad zapnem za nekaj , ne mičem se :D
    Jako mi se sviđa paletica!

    OdgovoriIzbriši
  2. ipak mi je prva paleta najdraza <3

    OdgovoriIzbriši