7/27/2015

JOHN MASTERS ORGANICS SERUM ZA MASNU KOŽU OD MEDVJETKE

0



Dragi moji šminkoljupci, masnu je kožu definitivno kompliciranije njegovati nego suhu, a iako ponekad preparati jesu namjenjeni masnoj koži, često sadrže brdo alkohola koji napravi baš suprotan efekt. Volim činjenicu da sam uz blog pronašla prirodne/organske stvari koje mi licu daju maksimum, a ne štete koliko i proizvodi sa svakakvim čudima.
Danas pričam o jednom serumu za masnu kožu :)


Po cijeni od 259 kuna dobit ćete 30 ml proizvoda, pakiranog u staklenu zatamnjenu bočicu kako bi svi proizvodi ostali maksimalno zaštićeni, sa plastičnom pumpicom i čepom, a sve to dolazi u kartonskoj ambalaži. O vizualu neću pričati jer sam davno rekla da su mi ovo najprivlačniji proizvodi.
Ima blagi biljni miris koji ne ostaje nakon nanošenja, brzo se upija i dovoljno vam je jedna do eventualno dvije pumpice, ovisno o području na koje ga nanosite.





JMO kaže:

Čelo i nos vam se sjaje? To su stalni problemi svih osoba s masnom kožom lica odnosno prekomjernim lučenjem žlijezda lojnica. U tom slučaju svakako preporučamo ovaj serum prepun blagotvornih sastojaka: ekstrakt medvjetke smiruje i vraća ravnotežu u proizvodnji masti žlijezda lojnica (sebuma), ekstrakt vrbine kore djeluje antiseptički i protuupalno, ekstrakt zelenog čaja dodatno djeluje antioksidativno i antibakterijski, dok ekstrakt riže čini kožu mekom i podatnom istovremeno sprečavajući starenje.

Koristim ovaj serum već mjesec i par dana i iako sam realno gledajući jako zadovoljna, u nekim situacijama imam podijeljena mišljenja.
Na početku mi je davao matiranje cijeli dan, nisam se nikako masnila i čak i prvi dan mi je dao instant rješenje. 
Ako mi je zaostao koji lokalac kojeg sam dobila u vrijeme menstruacije i slično, s njime je liječenje bilo duplo brže nego inače. 
Kad je zapravo nastao kaos koji me drži u nekom neutralnom pogledu na ovaj serum?
Zagrebačka voda je puna kamenca i kad sam u Zagrebu, stanje moje kože je puno lošije nego kad sam u Zadru, nevezano za to koje proizvode koristim, također je i hrana drukčija, prehrana, stil života i sve skupa to utječe na moje lice.

U Zadru sam tjedan dana bila u zen modu iz kojeg sam na povratku u Zg rapidno izašla i doslovno dan poslije opet bila ko muha bez glave trčeći s lijeva na desno.
Promijenivši prehranu i okolinu u tako malo vremena, balans kože je otišao svukud, suhi dijelovi kože su ostali u normali, ali je t-zona unatoč ovom inače djelotvornom serumu počela luditi i nekontrolirano se masniti. 

Prvih dva tjedna proizvod bio fantastičan, a kasnije ništa nije djelovalo na sebum. U zadnjih par dana, otkad sam počela raditi, kada nosim samo puder u kamenu i MUR fiksator, lice držim pod kontrolom, ali mi je veći test noć kada znam da nemam ništa osim ovog seruma i kada me ujutro dočeka pravo stanje i po stanju od proteklih 5 dana, serum opet radi svoje. 

I sad sam na nekoj li-la površini, gdje opet kad malo bolje sagledam situaciju, krivim ipak događaje oko sebe nego ovaj serum i kako smanjujem razinu stresa, tako mi i lice dolazi u normalu.




Kako sam nekako zaboravila uslikati sastav ili sliku u međuvremenu možda i izbrisala, pejstam vam sastav sa stranice:
Aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice,* lavandula angustifolia (lavender) flower water,* salix nigra (willow) bark extract, epilobium fleischeri (willowherb) extract,* leuconostoc, radish root ferment filtrate, glycerin, arctostaphylos uva ursi (bearberry) leaf extract,* camellia sinensis (green tea) leaf extract,* oryza sativa (rice) extract,* candida bombicola, glucose, methyl rapeseed ferment, sclerotium gum powder

* certified organic
Suma sumarum, prije kupnje bih vam ovaj put savjetovala da probate nekoliko dana koristiti testere koje možete nabaviti gdje i sami proizvod, na  BB natura vera webshopu (klik na link za kupnju) ili u Bio&Bio trgovinama, Garden trgovinama, Lavanda Mii, i boljim biljnim ljekarnama, pa pogledate kako će vama funkcionirati ovaj proizvod :)

Kako njegujete svoju kožu lica i koji su vam najdraži matirajući proizvodi? Jeste li se našli u mojoj situaciji, da vas nešto fascinira, a onda stavi u ravnodušno razmišljanje?
Pišite mi, do čitanja, 
Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar