7/25/2015

MAKEUP REVOLUTION PRO FIX OIL CONTROL FIXING SPRAY

3


Dragi moji šminkoljupci, red je došao na recenziju koju sam malo odugovlačila jer je upravo ovih +50 vani bila super podloga za testiranje ovog fiksatora :)
Otkad sam se vratila iz Zadra, koža mi ludi, odnosno moja masna t-zona uz provjerene proizvode uz koje sam inače stalno matirana, više nije mirna i ljeto nikako ne pomaže u tome.

Nedavno sam počela raditi u jednom bistoru gdje nemamo klimu, plus milijun je, pogotovo u šanku/kuhinji, kad radiš, vruće je, kad ne radiš, opet je vruće, znojiš se i ružan si :P
S obzirom da mi je lice čisto (brada mi je opet pod utjecajem jajnika pa stalno izlaze prištići) na posao ne nosim šminku, osim pudera u kamenu, obrvi (EHEHE) i maskare.

Inače, kad se toliko masnim kao u ovom periodu sada, ni moj najdraži Catrice puder u kamenu ne rezultira pretjeranim matiranjem više od 3 sata, pa je tako moj test izgledao ovako:
Čišćenje lica, preparativa, jedan špric fiksatora prije sveg ostalog, sloj pudera u kamenu, špric fiksatora, da sloja pudera u kamenu, špric fiksatora. Puder u kamenu je proziran i ne prekriva ništa, pa mi je lice zapravo samo matirano.
Pod tim "teretom" (čini se jako puno tog, ali zapravo je jako slabo) lice mi ostaje matirano i do 8 sati dok ne dođem doma, naravno da se pod znojem malo taj puder i obriše jer ga znam tapkati maramicama kako mi grašci znoja ne bi plašili mušterije, ali je definitivno puno boljeg efekta nego sam puder u kamenu.
Isto sam napravila bez fiksatora, znači 3 sloja pudera i izdržalo je samo 4 sata.


Što se tiče kapaka, i oni su ludi zadnjih 4 mjeseca pa mi je ponekad i uz Artdeco bazu sve otišlo s očiju, a kada na njih natapkam puder u kamenu, i on se skupi. Primjetila sam da i kad mi t-zona prosija, da mi kapci i dalje ostanu matirani dok god ne skinem sve to s lica, bez ikakve najave masnoća :D


100 ml na Pink pandi (klik za link) platit ćete 52,90 kn, na Makeup revolution stranici (klik za link) 5£, a dolazi u najobičnijoj bočici sa špricalicom na vrhu i plastičnim čepom :)
Očekivala sam miris alkohola, kojeg se osjeti zapravo jaaaaako blago, a ima neki zanimljiv fini miris.


Naravno da proizvod sadrži alkohol i da nije najpametnije raditi ovo što ja radim i da sam ga u biti u toj količini samo testirala, ali izdržao je i druge testove gdje ga je bilo u manje nanosa i nije najjači proizvod koji ćete kupiti, ali definitivno služi svrsi!

Dajem thumbs up za kupnju, nisu preveliki novci, a proizvod je zapravo jako dobar :)

Recite mi, koristite li inače fiksatore i ako se ljeti šminkate, kako sve to održavate na licu?

Do čitanja, pusa od Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Vec sam razmisljala o kupnji ali kad sam cula da Scented linija Fix + dolazi u MAC suzdrzala sam se i cekam Coconut <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo me tuu, ja ga imam i nisam bas primjetila veliku razliku u izdrzljivosti sminke valjda jer stvarno imam jako masnu kozu ali razmisljam napravit neki test na pola lica ono pa mozda i primjetim nesto inace odlicna recenzija !

    OdgovoriIzbriši