7/15/2015

GREEN GIRL - WHAT'S NOT TO LIKE

4




Pozdrav šminkoljupci :) long time no see,
imala sam tehničkih problema s laptopom, mobitelom pa čak i fotoaparatom. Sve se srozalo u isto vrijeme, vrijeme ispitnih rokova. Nije svako zlo za zlo, bar sam manje visila na internetu, a više za knjigom. :) 
Ovih dana vam planiram napisati puno recenzija, možda spojim većinu proizvoda u mini recenzije 2. dio. Razmislit ću još o tome. Danas je na redu Green Girl umivalica simpatičnog naziva What's not to like
Mislim da Green Girl ne treba posebno predstavljati, ako niste čuli za nju klik na link.
Evo što ona kaže o gelu:
Nježan gel za umivanje sa prirodnim, blagim tenzidima koji ostavlja kožu čistom bez isušivanja. 

Možete se koristiti za samostalno čišćenje lica ili nakon korištenja drugih proizvoda za čišćenje i uklanjanje šminke. Pogodan je za sve tipove kože, a sastav se kao i kod ostalih Green girl proizvoda prilagođava željama i potrebama 

smile em
 Pakiran je u plastičnu bočicu od 100ml ili 200ml sa pumpicom za lakše korištenje. Cijena gela od 100ml je 65kn, a 200ml 100kn.

Uzela sam ovaj od 100ml, a na slici možete vidjeti da je voljen i korišten. Uz njega sam dobila i tester ulja za umivanje My own gentleman kojeg smo vam Green Girl i ja pripremile za darivanje uz još neke stvarčice. Ulje mi se također svidjelo, koristim ga kad imam cake face i želim temeljito skinuti šminku prvo uljem koje će ju rastopiti pa onda umivalicom. 

Rok trajanja What's not to like gela je min. 4 mjeseca što je meni sasvim dovoljno. Imam ga mjesec i pol te mislim da će mi trajati točno 2 mjeseca. 


Sastojci pišu na pozadini, ali da bi ih bolje vidjeli natipkat ću vam ih ovdje:
Sodium cocoamphoacetate, Glycerin, Lauryl glucoside, Sodium Cocoyl glutamate, Sodium lauryl glucose carboxylate, Water, Babassuamidopropyl betain, Methylsulfonylmethane, ekstrakt krastavca, ekstrakt cvijeta lopoča, Lactic acid, eterično ulje paprene metvice, benzyl alkohol, dehidrooctena kiselina, prirodan miris.

Amabaža je jako praktična, pogotovo ako putujete stalno kao ja, čvrsta plastična bočica neće puknuti, a pumpica se neće odvrnuti.


Gel je proziran, tekstura je baš "gelasta" haha, ali kada ga umasirate na lice, odnosno kad se spoji s vodom poprima mliječno bijelu boju i izgleda više kao mlijeko za čišćenje nego kao standardni gel za umivanje. Ne sadrži sulfate pa se ne pjeni kao većina umivalica, što se meni zapravo sviđa jer imam osjećaj da je nježniji za lice. 1 pumpica je dovoljna za umivanje cijelog lica. Prvo što ćete osjetiti kad se budete umivali je predivni osvježavajući miris metvice i krastavca. Miris mi se odmah na prvu svidio i nije mi dosadio. Ujutro me razbudi, navečer opusti. Napokon neki svježi miris, a da nije citrusni, stvarno je divan!

Uvijek prije umivanja gelom koristim micelarnu s vaticama ili maramice za skidanje većine šminke s lica pa nastavim s umivanjem i tonikom. Od gela tražim da učinkovito skine ostatke nečistoće i šminke s lica te da ne izazove nikakve nuspojave - isušivanje kože, perutanje, crvenilo, peckanje očiju... Ne očekujem čuda u poboljšanju tena, taj zadatak prvenstveno dajem serumima i kremama.
Je li ova čistilica ispunila moja očekivanja? Definitivno. Nježna je i blaga prema koži, a učinkovito čisti. Nakon umivanja imate osjećaj da vam je koža potpuno čista jer ne ostavlja nikakav film, ali nema ni onog neugodnog zatezanja. Nakon umivanja koža je meka, skoro pa nahranjena, ne traži odmah nanošenje kreme. Stvarno sam uvjerena da bi većina vas bila oduševljena i zato vam toplo preporučam da isprobate ako tražite kvalitetan gel za čišćenje s dobrim sastavom. Onima sa ekstra suhom kožom bih preporučila ulje My own genteman jer će dodatno nahraniti kožu. :) Gel je recenzirala i Martina sa Dear Skin bloga te rekla da joj je to postao HG proizvod za umivanje, a ja bih samo nadodala da mu ime savršeno odgovara jer stvarno: What's not to like? :)


To su bili moji dojmovi, pratite Šminkoholičarke jer će uskoro biti darivanje Green Girl proizvoda :)
Podijelite sa mnom vaše dojmove ako ste isprobali neki proizvod iz njene radionice. Što biste mi preporučili da probam?





4 komentara :

  1. Tako mi je drago da si i ti zadovoljna. Ja sam potrošila tri ovakva gela pa iako stalno isprobavam neke nove, ovaj je i dalje visoko na HG listi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam baš u potrazi za gelom za umivanje! Hvala na recenziji :)

    OdgovoriIzbriši