7/18/2015

MADARA SUPERSEED SOOTHING HYDRATION OIL

6


Uz popratnu preparativu, Madara i JMO stvarčice su moje lice dovele na najviši nivo, hidratizirajući i umirujući moju kožu.
Godinama sam se "borila" s nekim problemima na svojoj koži (s obzirom da to koliko netko zna imati problema, moji su ništa prema tome) ali ih nisam znala identificirati jer me zapravo nije bilo baš briga, pa sam zapravo napravila totalan kontraefekt.
Sada kad sam napokon pametnija, donosim vam recenziju jednog super proizvoda za suhu i dehidriranu kožu uz kojeg vam nijedna krema neće ostaviti isti efekt.

Madara soothing hydration superseed organsko ulje namjenjeno je umirujućoj hidrataciji za njegu suhe i dehidrirane kože sklonoj ljuštenju, pucanju i iritacijama.
Dolazi u kartonskom valjku u kojeg je smještena staklena bočica s pipetom koja super funkcionira s doziranjem, par kapljica će vam biti dovoljno za cijelo lice, dok je za područje koje ja njegujem (donji dio obraza, ispod nosa, brada i cijelo to područje vilice)  dovoljno dvije kapljice.
Bočica je jako eleganta, općenito volim Madara vizual.




Iz Madare kažu:

Umirujući eliksir sa 8 jedinstvenih esencijalnih ulja odmah pojačava hidrataciju, elastičnost i podatnost kože.
Superseed Soothing hydratation ulje sadrži organska ulja sjemenki crnog ribiza, brusnice, pasjeg trna, brokule, avokada, zobi, šipka i noćurka.
Ulje je pogodno za suhu i dehidriranu kožnu,sklonu ljuštenju i iritacijama.
SUPERSEED ulja koži daju "suh" osjećaj.
Kada se suha ulja nanose na kožu,gornji slojevi epiderme ih upijaju vrlo brzo, ostavljajući kožu ne-ljepljivom iglatkom.
Dodajte nekoliko kapi u svoju hidratantnu kremu ili upotrebljavajte samostalno ujutro tj. navečer.

Ovo je prvi proizvod s čijim se opisom u potpunosti slažem. I ne moram puno ni pričati, ovo je stvarno jedan od proizvoda kojeg ću kupovati kad ga potrošim, a čini mi se da će mi dugo trajati. Upija se u roku od 3 minute, super je čak i prije pudera jer ne masti kožu već je ostavlja osjetno mekanom i hidratiziranom, a djelovanje je osjetno na prvo korištenje.
Ponekad ga miješam s kremom (dvije kapljice idu bez obzira imam li kremu ili ne) a to je većinom nakon malo jačeg čišćenja kože i pilinga, inače ga komotno mogu koristiti i samog u takvim trenutcima, alivolim nahranjenu kožu. Ponekad ga stavljam i ujutro, ali dolaskom ovih ultra toplih dana, sasvim je dovoljna noćna njega, jer je prejako, pa je za dnevnu njegu mrvu preteško.
Miris mu je biljni i nestaje nakon upijanja, nije previše intenzivan i sumnjam da će vam smetati.


Za bočicu od 30ml platit ćete 359 kuna na BB natura vera webshopu (klik na link za kupnju) ili u Bio&Bio trgovinama, Garden trgovinama, Lavanda Mii, i boljim biljnim ljekarnama.

I, kao što je navedeno gore, osim što je došlo iz Latvie, da se ne pokvari i sl., držite ga dalje od svijetlosti, odnosno držite ga u njegovoj kartonskoj kutijici :)



Suma sumarum, znam da su Madara proizvodi skupi i da ponekad možete kupiti jeftiniju alternativu, ali za nešto što je zapravo jako kvalitetno za vašu kožu, a što će vam biti najmanje dvomjesečna investicija i to baš ako se kupate u njemu, treba biti na popisu vaše kupnje. Iako neke stvari ne vrijede ni upola onoliko koliko biste za njih platili, ovo vam je kvalitetan ulog i ovo ulje je za svakog tko želi malo više brige o svojoj koži.
P.S. masnokošcima ne preporučam nikako jer su neki sastojci komedogeni i jedan dan sam potegla na malo veću površinu i izbili su mi prištići u roku nekoliko sati. Za masne dijelove je ipak preteško, stoga ga izbjegnite u širokom luku.

Vi mi kažite, što koristite za njegu suhe i dehidrirane kože i kako se rješavate ljuskica na licu? Koristite li Madara proizvode i kako utječu na vas?
Mislite li da je previše dati ove novce za njegu lica ili ste pobornik kvalitetne njege?

Pišite mi, do čitanja, 
Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 6 :

  1. Čini se jako dobar proizvod! Nisam koristila još Madara proizvode, ali čitam vaše recenzije na Šminkerici i moram ih isprobato

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proizvodi vrijedni apsolutne pažnje, jesu skuplji, ali i vrijede toliko :)

      Izbriši
  2. Ja imam anti-age verziju ali ova mi je svakako na WL. Moja prijateljica ga zove čudesno ulje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ti ne bi pasao jer si možda premasna za njega :(

      Izbriši
  3. NIje previše ako se ima ofc, ali isti efekt mogu dobiti i s Oleo Theraphy uljima koja su mi odlična :) I ono Elixirovo mi je bilo super. Nabavila bih ja sve samo da je para hahah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da je novaca di bi nam svijet bio :D
      Moram pogledati njihovu ponudu :D

      Izbriši