7/29/2015

ZOEVA MAKEUP ARTIST BRUSH BELT SET

6


Ćao dragi moji, 
uživate li u ljetu? Ako ste se pitali gdje sam, na moru sam, uživam. :) Rekla sam si da mi treba malo odmora od posla i faxa, a sad nazad na bloganje, šminkanje i učenje.
Htjela sam malo odužiti ovu recenziju jer zapravo nisam znala što bi vam rekla o kistovima, htjela sam ih pošteno testirati jer nekad kistovi na prvu znaju biti super, a već nakon par pranja budu užasni, puštaju dlake, izgube oblik i slično
Počnimo prvo od početka :)
Set kistova koji dolazi sa ovim pojasom naručila sam direktno sa Zoeva web stranice, odnosno naručila sam ih zajedno s drugim blogericama jer je poštarina 18 eura bez obzira na količinu pa smo podijelile troškove poštarine koji su ispali minimalni. Cijena seta je 175 eura, što je oko 1330kn, dakle nije mala cifra. Očekivala sam da će doći za manje od tjedan dana, ali stigao je za skoro mjesec dana.
Kistovi dolaze zaštićeni tankim plastičnim omotom kojeg sam odmah skinula, a neki dolaze i sa malo čvršćim silikonskim dodatkom koji služi da vam kistovi nakon pranja ili kada ih prenosite ne izgube prvotni oblik. Pošto sam negdje pročitala da znaju izgubiti oblik, počela sam koristiti ove stvarčice koje bih inače uvijek bacila. 
Dužina drške se razlikuje od kista do kista, ali u prosjeku su kraći od Sigminih i RT kistova. 
Ukratko ću vam napisati za što koristim svaki od ovih 25 kistova počevsi od kistova za oči. Neki su napravljeni od prirodne dlake (svi bijeli pretpostavljam), a drugi su sintetički.
S lijeva na desno: 221, 231, 227, 228, 230
221 luxe soft crease - koristim ga za nanošenje sjenila na pregib oka kao početni korak i za blendanje
231 luxe petit crease - za preciznije nanošenje sjenila iznad pregiba ili na kraj oka za zatamniti
227 luxe soft definer - plosnatija verzija koja se može koristiti za blendanje, ali i nanošenje sjenila 
228 luxe crease - kao i 221 ili za završno blendanje, malo je špicastiji i čvršći pa time i precizniji
230 luxe pencil - za cut crease look ili za razmazati liner bilo na gornjem kapku ili ispod oka
222, 234, 233, 223, 226, 237
222 luxe all over shader - za brzo, neprecizno nanošenje sjenila preko cijelog kapka
234 luxe smokey shader - manja i tanja verzija 222 za precizno nanošenje sjenila preko kapka
233 cream shader - za nanošenje primera odnosno baze na kapak te za kremasta sjenila
223 petit eye blender - cvrst i pomalo grub kist za precizno blendanje npr. za blendati cut crease
226 smudger - za nanošenje sjenila ipod oka, za razmazivanje linera, olovke
237 detail shader - za detalje npr. unutarnji kut oka, ispod obrve, ispod oka, na sredinu kapka
322, 317, 312
322 brow line - ne koristim ga za obrve, već za razvući i razmazati olovku ili za V na kraju oka
317 wing liner - za tuš u gelu, iako preferiram Essence kist u tu svrhu
312 detail liner - ovome sam promijenila funkciju, služi mi za obrubljivanje obrva ili usana korektorom
109, 105, 127, 101
109 luxe face paint - za konturiranje ispod jagodica, sa strane nosa, ispod čeljusti, bronzanje čela
105 luxe highlight - za nanošenje pudera u prahu/kamenu ispod očiju za fiksiranje korektora
127 luxe sheer cheek - za nanošenje rumenila na obraze ili bronzera uz rubove lica
101 luxe face definer - mekan je i špicast pa je idealan za lagano bronzanje cijelog lica ili za puder u kamenu/prahu
142, 110, 106, 103, 104
142 concealer buffer -  za korektor i za konturiranje kremastim proizvodima
110 face shape - također za konturiranje kremastim proizvodima ili za highlight 
106 powder - kao što i naziv kaže koristim ga za puder u kamenu/prahu, za fiksiranje tekućeg pudera
103 defined buffer - za tekući puder, kosi je
104 buffer - najveći kabuki kist koji imam za nanošenje tekućeg pudera, ravno je rezan, uštedi na vremenu i daje najjače prekrivanje od svih vrsta kistova / spužvica za tekući puder
122 i 125
122 petit stippling - za nanošenje highlightera i kremastih proizvoda, rumenila, bronzera i dr.
125 stippling - velika duo fiber bockalica koju koristim za nanošenje bb kreme ili laganog tekućeg pudera kada želim prirodan izgled kože

To su svi kistovi, što se tiče pojasa, on je podesiv, kistovi se poklope tako da ne pada prašina, nisam imala problema s ispadanjem kistova tako da sam zadovoljna. Možda je jedini problem to što se materijal od kojeg je napravljen teško čisti, navikla sam na svoj kožni pojas kojeg je jako jednostavno očistiti. 
Moji dojmovi:
Imala sam velika očekivanja od ovih kistova jer sam pogledala bezbroj recenzija i nisam naišla ni na jednu negativnu. Kad su mi došli, od uzbuđenja sam odmah išla vidjeti kakvi su, jesu li mekani i otpadaju li im dlake. Na moju žalost, nekoliko dlaka je ispalo iz tri kista, a 2-3 su stršile, bile su veće od ostalih dlaka u kistu (ako kužite što želim reći, to sam odmah skratila škarama). Rekla sam si: neću paničariti, možda je to normalno dok ih ne operem. Do sada sam ih oprala nekih 5-6 puta i stanje se popravilo. Pitala sam blogerice što su naručivale sa mnom je li one imaju ovaj problem, ali očito sam jedina. :( Ne mogu reći da više uopće ne vidim dlačicu da je otpala s kista, ali to se događa jednom u nekoliko korištenja i samo kod kistova od prirodne dlake, za njih je opće poznato da su kraćeg vijeka. Inače, ovo su najmekši kistovi koje sam probala i divno obavljaju posao za koji su namijenjeni, ali eto, brine me to ako sad, dok su još novi, otpadne pokoja dlaka, što će biti kada ih budem imala pola godine...Možda sam ja dobila neke lošije kvalitete, ne vjerujem da druge cure ne primjete da im dlačice otpadaju. Sprema se uskoro nova narudžba i opet ću naručiti čisto da vidim u čemu je stvar. Kada pogledate ukupnu cijenu, kistove ćete u prosjeku platiti oko 53kn, što je svakako jeftinije od Macovih i Sigminih kistova, ali osobno Sigmini kistovi mi se čine kvalitetnije napravljeni, iako su Zoevini puno mekši i od Sigminih i od RT kistova. Don't get me wrong, kistove i dalje koristim i volim, ali kad bih ih morala ocijeniti dobili bi 4/5, a očekivala sam 5+ :/.

Eto, ne znam jesam li vam uopće pomogla s ovom recenzijom, ali potrudila sam se dati vam moje iskreno mišljenje i opis kistova jer 175 eura + poštarina je ipak investicija, bilo da ćete kistove koristiti za osobno ili profesionalno šminkanje. Molim vas da mi kažete u komentarima kakvi su vaši dojmovi;

Imate li Zoeva kistove i kako vam služe?
:* od Maje


Broj komentara: 6 :

  1. Maštam o njima..svako malo pogledam na stranici u nadi da su cijene pale,ali ne daju se.
    Cijena je paprena,ali poštarina još paprenija, jako si želim Cocoa Blend paletu,ali nezamislivo mi je platiti toliko poštarinu. Šteta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bih isto vrlo rado probala njihove palete sjenila, ako se hoćeš pridružiti grupnoj narudžbi, javi se na fb :)

      Izbriši
  2. Ja imam samo 4 njihove četkice, dve za lice i dve za oči, i zadovoljna sam baš! Meni je na jednoj štrčala dlaka, al sam je secnula i posle nisam imala problema... Jedino sam od 231 očekivala da bude malo špicastija, al dobro radi posao i ovako. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi kistici predivno izgledaju, i ja ih zelim !
    Savrsenstvo :)

    Posjeti moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. A joj.. divni kistovi.. ali cijena.. :/

    OdgovoriIzbriši