10/25/2017

REVLON MINI RECENZIJE

2

Prvi puder koji sam isprobala bio je Revlon Colorstay, jedan od mojih dražih pudera zbog savršene nijanse (to je valjda jedini puder koji sam do sada isprobala da mi nijansa odgovara 100%), odlične teksture, jako dobrog prekrivanja, a jedino što mi u ono doba nije odgovaralo bilo je kako nakon nekoliko sati izgleda na licu, jer je moj skin care bio sve samo ne skin care i to nije ličilo u ništa (ističe sve što ne želite da bude istaknuto).

Prije nego krenem s recenzijama ovih proizvoda, također moram istaknuti kako obožavam njihov Photoready primer, jedino što nije za svačiji novčanik jer je nekome puno (a i meni je iskreno, ali je dugoročno isplativ jer ga ne treba puno i traje mi sto godina) dati 160 kuna za primer. I da, razumijem tu dilemu, ali ja sam dala i nisam požalila.

Revlon Colorstay puder u kamenu *


Ovaj puder u kamenu dolazi u količini od 8.4 grama, nisam sigurna koja mu je cijena, matirajući je puder i trebao bi produžiti trajanje pudera na licu.
Moja verzija dolazi u nijansi Fair, dovoljno je svijetla za mene, lagano roskastog podtona.
Dolazi u plastičnoj kutijici, a možete podignuti postolje gdje se nalazi puder, ispod čega je malo ogledalce i pufnasta spužvica za nanošenje pudera.


Zašto nisam fan ovakvih pudera, a time ni ovog?
Puderi u kamenu koji dolaze u bojama (postoji verzija Translucent) jednostavno daju malo dodatnog prekrivanja i s njima tekući puder zna na licu izgledati cakey, iako lijepo zagladi sve porice i borice, matira i malo produži trajanje, jednostavno to dodatno prekrivanje ne želim svaki dan (kada želim, rado posegnem za ovim puderom).
Stoga, kada biram puder u kamenu, radije idem za Translucent, prozirnim verzijama. One doduše kod tamnijih tonova znaju posvjetliji podlogu, pa pripazite i s time. Ja kao duh, s time nemam problema i to me veseli XD


Revlon Ultra Volume maskara *



Maskara dolazi u plastičnoj crnoj tubici s rozim čepom, ima dlakavu četkicu, nijansa je black i čini mi se da ima 8 ili 9 mililitara.
Ova mi se maskara sviđa zato što vidno produlji trepavice, da im volumena, lijepo razdvoji trepavice i skoro pa nema grudanja na trepavicama.
Svrstala bih je u dnevne maskare i jako je volim koristiti.




Colorstay eye liner *


Olovka za oči u nijansi 204 Charcoal je lagano metalik siva nijansa koja je odlične teksture - taman mekana da se lijepo aplicira, a taman tvrda da se dugo zadrži u waterlineu.
Na dnu olovke se nalazi spužvica kojom je možete lagano razmazato za pravi smokey look, iako ja to radim kistovima.
Dugo traje i u waterlineu i na donjem dijelu kapka, pa tko voli olovke, jer ja ih ne nosim toliko često, s ovom bi svakako mogao biti zadovoljan.



Revlon ruž i sjajilo za usne *



440 Cherries in the snow je prekrasan topli, crveni ruž koji ima roskasti podton i kada ga maknete s usana, imate rozi stain koji divno ističe usne.
Izrazito je kremast, pa vam na usnama neće preživjeti dugo kao mat ruževi i ako jedete i pijete, vrlo brzo će se maknuti. Ne u potpunosti, ali dovoljno da ga morate ili ponovno aplicirati ili popraviti.
Bez hrane i pića potraje oko cca 4-5 sati, što je zapravo vrlo dobro za ovakvu teksturu ruža, iako se preslikava na sve živo.

Iako sam u zadnje vrijeme korisnica mat ruževa, obožavam nositi ovaj ruž, s njime mi usne izgledaju jako sočno, a kada na očima nemam ništa osim maskare, izgledam jako svježe kad ga nosim.






Colorburst lip butter  090 Sweet Tart je hibrid ruža i sjajila u jarkoj ružičastoj boji, koja ovisno o ostatku šminke na licu, može izgledati suptilno i drečavo.
Nisam fan sjajila i ne volim ih pretjerano, ali kada bih morala odabrati jedno sjajilo s kojim bih usne mazala čitav život, to bi bilo ovo (možda u još nekim nijansama).
Ovo je hibrid između jako sjajnog sjajila i kremastog ruža. Jako visoka pigmentacija, jako njegujuć za usne, sjajan i divan. Teksturom je upravo kao maslac, stoga je to odličan opis ovog ruža.
Volim ga nositi i kad imam brdo šminke na očima, jer je primjetan, a opet dosta suptilan, a prekrasno izgleda kada mi se nosi samo maskara, jer daje posebnu živahnost licu, kao da ste spavali satima, a usne izgledaju sočno.
Trajnost mu je oko 4,5 sati, nakon čega na usnama ostaje rozikasti stain, ali se preslikava na sve šalice, hranu i sve oko sebe.
Tko god voli da mu ruž ima visok sjaj, a da ne mora nanositi sjajilo preko, ovo je pravi izbor za njega.
JEDINA zamjerka je oblik, jer ga je nekad teško ravnomjerno aplicirati na usne.




Jeste li koristili neki od ovih proizvoda? Koje mi još Revlon proizvode možete preporučiti da na njih bacim pogled?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

2 komentara :

  1. Maskara mi se čini jako dobra! Inače kod Revlona zastajem samo za Colorstay puder, nekako me drugi proizvodi i ne privlače toliko. Ali uvijek vrijedi pronjuškati! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatka si mi baš :).

    Rumenila su im ok. Sjenila osrednja. Lakovi za nokte dosta dobri,
    a svi ruževi, osobito ovi novi tekući, vrh!!!

    OdgovoriIzbriši