10/17/2017

MAC STONE

0


MAC dekorativna kozmetika me je uvijek privlačila, a onda kad su stigli u Hrvatsku mi je to valjda bio toliki hype, da mi je uzbuđenje valjda splasnulo, ali kada sam vidjela ovaj ruž... ovaj ruž je... sve na svijetu. Sve što želim od ruža, ovaj je ruž.
Davno sam ga kupila, kao što ćete i vidjeti na slikama, gdje sam još uvijek crna :D

Doduše, bio je poklon od jedne divne prijateljice, gledala sam ga najmanje pola godine i pričala o njemu, a nekako su mi novci uvijek otišli u nekom drugom smjeru, dok mi ga ona nije dala u ruke i iznimno joj hvala na tome.
Ovo je jedini ruž s kojim sam došla na to da ću ga vrlo skoro potrošiti, a ja STVARNO imam previše ruževa i rotiram ih često da ih sve nosim i da ne budu zanemareni, ali u godinu dana potrošiti ruž uz valjda još 100 ruževa je za mene uspjeh na entu.



MAC Stone ruž je prekrasan sivo smeđi ruž iz MAC matte linije ruževa.
Imaju nekoliko linija ruževa, a one koje ja najviše volim su Satin, Matte i Retro Matte.
Je li ovaj ruž mat kako smo navikli da mat ruževi budu? Nije, više se nalazi na kremastoj strani i nakon nekih pola sata onaj početni sjaj nestane i on bude prirodno mat na usnama, odlično je maziv i u jednom premazu cijele su usne pune boje, pigmentacija mu je jaka i za razliku od ruževa iz Retro matte linije, nije suh ko barut i ugodan je na usnama.
Iako meni osobno ne smeta suhoća ruževa iz Retro matte linije, svejedno mi je ovaj nekako ugodnije imati na usnama preko dana.
Doduše, bila bih jako zadovoljna kada bi ovu nijansu spakirali u Retro matte liniju, jer mu je jedina mana što se preslikava i ne traje toliko dugo (5 sati, plus minus sat, dva, ovisi što jedete i pijete, na pričanje nije toliko osjetljiv) koliko traju ruževi iz Retro matte linije.

Svaki MAC ruž miriše na kolačiće od vanilije, pa ni njega nije zaobišao taj miris.


Također, MAC ruževe krasi poznata ambalaža u obliku metka, a pronaći ga možete u MAC prodavaonicama u Zagrebu i Splitu, po cijeni od 152,00 kune za 3 grama.




Sviđa mi se što je zapravo neutralan da paše i na jako naglašene oči, a pristaje i kad nosim basic look gdje mi je na očima samo maskara, a također obožavam što ga se može nositi uz tople i hladne nijanse - naprimjer, odlično stoji uz theBalm Mary lou zlatni, topliji higlighter, ali kada stavim roskasti ili plavi higlighter iz ABH Moonchild palete, izgleda još zanimljivije i dominantnije na licu.



Nosite li ovakve nijanse?  Sviđa li vam se ovaj ruž i biste li ga nosili ako se dosad niste ohrabrili?


Pišite mi, voli vas Kike <3 <3

0 komentari :

Objavi komentar