10/18/2017

ALPSTORIES KREMA ZA LICE - ULJE ČAJEVCA

0


Neizostavan proizvod kako bi vaše lice bilo lijepo i njegovano je definitivno krema za lice. Ova godina je bila otkriće za moje lice, jer sam napokon, bez obzira na pusta saznanja o svemu i svačemu za njegu lica, složila svoju rutinu.
Ovu sam kremu dugo gledala na policama Alpstories trgovine, a njihove proizvode obožavam i znala sam da neću  pogriješiti kada je odaberem.


Cijena - 179,00 kuna za 50 ml, što je po meni sasvim u redu cijena. Ne piše koliko dugo može biti otvorena, ali evo, ja je koristim od četvrtog mjeseca, što je 6 mjeseci, a još je nisam potrošila niti pola.
Alpstories je prirodna kozmetika općenito, a ova krema je veganska krema.
Dolazi u staklenoj bočici sa plastičnom pumpicom s kojom nemam problema, a ovisi o tome kako je okrenete, možete je zaključati, pa vam se neće otvoriti na putovanju.
Miris je.. pa... prirodan :D
Neopisivo grozan miris čajevca koji nestane nakon minutu, dvije kada se krema upije, ali za ove sa slabim nosom, da vam upozorim. Morate znati da slabo kemije ima u ovoj kremi, stoga ne možete očekivati miris jorgovana i ljubičica.
Šalu na stranu, ništa što se ne da pretrpjeti. Tekstura je kremasta, srednje gustoće, normalne mazivosti  i žute boje, a meni za moje potrebe treba samo jedna pumpica.



Krema je specijalizirana za osobe koji imaju probleme s aknama i masnom kožom.
Ja je koristim na t-zoni i na dijelu obraza koji su mi bliži nosu jer tamo imam proširenije pore.
Ne matira kožu u smislu da će lice biti flat, nego lice bude prirodno matirano, a kako je stavljam nakon kreme za hidrataciju, onda malo izbija i ta krema stoga ni ne očekujem mat izgled - to ostavljam puderima.

Što mi je ova krema donijela?
Prvo, ne mastim se više kao da sam se namazala svinjskom masti po čelu i nosu. Naravno da budem masna na kraju dana, ali ne toliko kao prije. Ujutro kad se ustanem, osjetim da mi je na licu izbio sebum, ali da ga vidim u ogledalu, iskreno, ne vidim.
Apsolutno sam regulirala izbijanje sebuma i to je prvo zbog čega obožavam ovu kremu.
Druga stvar su akne - ja stvarno nikad u životu nisam imala problema s aknama do prošle godine kada su moji jajnici odlučili dignuti revoluciju na moje tijelo i moje lice je najviše stradalo. To je izgledalo kao bojno polje, novih dvije mine na polju, svako jutro novo potkožno govno koje boli kao sam vrag, ne ide van, a ako ga i dirneš, ostavlja ožiljak najmanje pola godine (i ne, ja ne pretjerujem).
Nisam više znala što da radim i svejedno moram priznati da mi nije samo krema pomogla aknama, jajnici su se smirili i potpisali smo sporazum, ali sada na primjer, u pms-u ako mi se uopće i pojavi, pojavi se neka sitna akna koja je prazna odnosno plitka.
Vidite da nešto buja u njoj, ali to nakon dva tri dana bez da je ja idem dirati samo nestane i povuče se gdje je bila. Čak i mala sitna gamad i miteseri više ne postoje u opisu moje kože, a osim toga, teksturno je SAVRŠENA i to je malo za reći. Doslovno na dodir imam samo glatku kožu na kojoj se više ne osjete sitni vulkanići.



Mislim da ne mogu sakriti koliko volim ovu kremu i da ću je rado kupiti nakon što ostanem bez nje, jer je u kratkom vremenu uspjela ono što neke druge nisu ni približno :D

Koristite li Alpstories kozmetiku? Jeste li isprobali ovu kremu? Koje mi kreme za matiranje preporučate?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar