10/16/2017

CAUDALIE FRENCH KISS

1


Otkad znam za sebe, imam suhe usne i uvijek sam kupovala na tone labela i svakakvih balzama, ali s obzirom da su mi usne uvijek pod ruževima i pod utjecajem sline, ništa mi ne djeluje na dugoročno.
Stoga se zadovoljavam s time da barem ujutro krenem staviti ruž na normalne usne, pa svaku večer na usne stavljam Nuxe reve de miel balzam u teglici,a tokom dana, ako kojim slučajem ne nosim šminku ili barem ruž, usne njegujem nekim drugim balzamom u stiku kojeg nosim u torbici.


Možemo li prvo pričati o pakiranju ovih balzama? Toliko su lijepi da bi ih kupila da je unutra i najgore smeće samo zbog ovog divnog pakiranja :D
Pakirani su u mat plastičnu ambalažu s drvenim čepom i cijeli vizual mi je prekrasan :D
Imaju 7,5 grama, na stranicama naših ljekarni koštaju 99,00 kuna :D



Nijansa Seduction je zagasita roskasta nijansa, koja da slabiju, ali vidljivu boju na usnama.

Hidratacija: Suncokretovo ulje
Antioksidansi: Polifenoli iz grožđa
Stabilnost: Pčeliji vosak
Obnova: Ekstrakti listova aloe vere
Miris: Miris vanilije


Miris vanilije je primjetan, ugodan nosu i lagan, topao, ne osjetite ga kada se nanese na usne.




Nijansa Innocence je baby roza nijansa, koja se ne primjeti na usnama, već naglasi prirodnu boju vašim usnama.

Hidratacija: Suncokretovo ulje
Antioksidansi: Polifenoli iz grožđa
Stabilnost: Pčeliji vosak
Obnova: Ekstrakti listova aloe vere
Miris: Nježan i sladak miris naranče i vanilije


Također se može primjetiti miris naranče i vanilije, ugodan je, ali meni nije najdraži jer nisam fan mirisa naranče.




Addiction je nijansa boje bobičastog voća, s više crvene u sebi, a na usnama ostavlja laganu crvenkastu boju koja mi je super za dane kada ne želim stavljati neki ruž na usne, a trebam malo boje na usnama.

Hidratacija: Suncokretovo ulje
Antioksidansi: Polifenoli iz grožđa
Stabilnost: Pčeliji vosak
Obnova: Ekstrakti listova aloe vere
Miris: Intenzivni voćni miris crvenih jagoda


Miris jagoda se osjeća i to mi je od sva tri balzama najdraži miris, ali je prigušeniji nego druga dva mirisa.




Sva tri balzama su dosta voskasta i na prvu ćete biti začuđeni kako slabo tog ostaje na vašem prstu kada mažete direktno iz teglice, ali kad malo jače pritisnete i "probijete" voskastu barijeru, dobijete i bolju boju i bolju teksturu.
Ne bježe po usnama i dugo ih osjetim, a usne su mi meke i osjetno hidratizirane nakon nanošenja, a i nakon skidanja.
Imaju slatkasti okus, a jedina mana koju im mogu navesti je ta što miris u njima, ako poližete usne, u ustima ostavlja okus kao da ste "pojeli" parfem, pa izbjegavam lizanje usana kada nosim neki od ovih balzama.

Inače im po svemu dajem velik plus i meni se izrazito sviđaju :D




Jeste li isprobali ove balzame? Koje biste mi osim ovih balzame preporučili? Čime se rješavate suhih usana?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Ajme, koje pakiranje, stvarno je preprekrasno, nijanse su isto jako lijepe!

    OdgovoriIzbriši