10/19/2017

BIOTHERM WONDER MUD MASKA ZA LICE

1


Volim maske za lice i jako volim maske za lice koje su ujedno i piling.
Biotherm wonder mud spaja ta dva svijeta i donosi laganu ali gustu masku, teksture poput moussea koja bi trebala odgovarati svakom tipu kože.



Sadrži antioksidant Astaxanthin, koji je izvađen iz crveno zelene alge, a 100 puta je snažniji od vitamina E u borbi protiv slobodnih radikala koji onda ni ne stignu oštetiti vašu kožu.
Također sadrži dvije vrste gline, mineralnu koja je poznata po svojim svojstvima čišćenja i planinsku glinu koja se bori protiv nečistoća na licu i nepoželjnog sebuma.

Nakon nje bi koža trebala izgledati svježije, kao da je prodisala, čisti kožu od toksina i nakupljenog smeća od vanjskih utjecaja, ali i od onoga što sami na nju stavljamo, popravlja nepravilnosti na koži, smanjuje nečistoće i bavi se regulacijom neželjenog sebuma i koža bi nakon dužeg perioda korištenja trebala izgledati živahnije, beživotan ten bi trebao nestati i pore bi trebale biti čišće i skupljenije.
Može se koristiti kao maska ili kao lokalizirani tretman, gdje se namaže na prištić pa onda pomogne da on nestane.




Maska dolazi u staklenoj teglici što nekima ne valja zbog higijene, meni ne smeta previše jer svaki put kad je nanosim dobro operem ruke i ako se desi da moram opet zagrabiti jer nisam uzela dovoljno, opet operem ruke kako ne bi došla u doticaj s bakterijama s lica.
Možete je uzimati i špatulicom, ali oprali ruke ili špatulicu, dođe vam na isto.
Gusta je dovoljno da otprilike količina veličine jednog oraha može prekriti cijelo lice, stoga će vam njenih 75 mililitara potrajati neko vrijeme, ovisi koliko često je koristite, ja je osobno koristim jednom tjedno, nekad dva, ovisi kada stignem kući s posla.

Boja joj je zagasita mint, a u sebi ima sitne zlatne čestice od kojih na licu poprimi metalik izgled i zapravo samo to kako izgleda na licu mi je jako kul i zabavno. Također, u sebi ima sitne čestice koje djeluju kao piling, ali za sve ljubiteljice grubljeg pilinga - nećete se usrećiti. Čestica nema previše i rade laganu eksfolijaciju, dovoljno jaku da ne iziritira lice, a da svejedno napravi razliku.



Na prvo nanošenje me je lice netom nakon što sam je stavila malo peckalo, ali se to svaki idući put nije ponovno dogodilo.
Suši se kroz tri minute, što zapravo i piše u njezinom opisu, da bi je nakon 3 minute trebali skinuti s lica. Ja je, kao pravo žensko, ostavim uvijek više, ali nemam problema s licem nakon.

Taman prije nego što ću je ukloniti, ruke navlažim i njima pređem preko lica kako bih stvorila pastu i mogla napraviti piling.
Obožavam kako mi lice izgleda nakon ove maske - iako brinem o njezi lica, na mom se tenu može vidjeti utjecaj brzog tempa života, slabog spavanja, ne baš najbolje prehrane i slično, a nakon korištenja maske moje lice zablista, probudi se i vidno je življe, ima onaj prirodan sjaj i odmah mi sva kozmetika na lice bolje sjeda.
Jedino što za sad nisam pretjerano primijetila je smanjenje pora, ali tu sam ionako odavno izgubila nadu, iako nemam pretjeranih problema s porama.


Jedino što nisam spomenula je miris, ali moram priznati da kod ovakvih proizvoda najčešće kruži sličan miris, koji je odličan, iako nisam neka za opisivanje mirisa, ali miriše na svježinu i čistoću.

330,00 kuna je nekome puno, nekome malo, pa sam prestala polemizirati oko cijene, ja sam zadovoljna time što ova maska radi ono što kaže, a daje mi lagani osjećaj kao da doma imam vlastiti spa, stoga mi odmah opravdava cijenu jer je užitak neprocjenjiv :D

Jeste li isprobali ovu masku? Koristite li Biotherm kozmetiku i ako da, što biste mi od njih preporučili?

Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. woow! Nisam isprobala maaskicu, ali kad sam vidjela fotke i tekst- baš bih htjela isprobati :)

    OdgovoriIzbriši