10/21/2017

OLIVAL ANTIBACTERIAL DEO KREMA ČAJEVAC

4


 Vjerujem kako nisam jedina koja je u nekom periodu života imala problema s neugodnim mirisima ispod pazuha, a kako ih spriječiti ili barem odložiti, možete pročitati u ovom postu.

Nekad se desi da, ovisno o hrani koju jedem, ovisno o povećanim aktivnostima, radu mojih hormona i slično, pojavi se taj grozni smrad kao da se nisam prala tjedan dana, a u najboljem se slučaju pojavi, ali u smanjenoj razini mirisa.

Jedina opcija koja mi je pomagala da sve to spriječim je bila ta da sam koristila prvo muški Old Spice stik i preko našpricala Dove dezodorans, a kako sam tu kombinaciju koristila otprilike 5 godina, stalno sam mijenjala mirise, jer bi mi s vremenom dosadili.
Kada bi kombiniranje isprobala s bilo kojim drugim dezodoransom ili stikom, nije funkcioniralo i opet bi se vrlo brzo usmrdila, iako nisam sklona pretjeranom znojenju, već samo smradu.
Već sam se i začudila kako to da se tijelo nije naviknulo pa počelo odbijati i tu kombinaciju, ali ipak je bila postojana.

Moram spomenuti da su neke od iznimki pravila da uvijek smrdim bili Nivea dezodoransi, deo krema Pure & Cool od S Fresha, dok sam od Fa i rexona dezodoransa nakon sat, dva smrdila kao kanta smeća.


Po cijeni od 29,99 za 50 ml, dobijete deo kremu koja u sebi ima sitna zrnca koja se mazanjem i spajanjem s toplinom vašeg tijela otope u laganu kremu. Dolazi u mekanoj plastičnoj ambalaži kako biste bez problema mogli istisnuti sadržaj iz tubice.
To funkcionira sasvim u redu i nisam naišla na probleme s time.


Što kažu iz Olivala:

Čajevac je najsnažniji prirodni antiseptik, a u deo kremi ima jedinstven i snažan učinak koji traje tijekom cijelog dana. U kombinaciji s kokosovim uljem djelovanje je produženo,  a miris znoja neutraliziran. Soda bikarbona ( natrijev hidrokarbonat ) u obliku   kristalnih mikročestica prilagođenih za aplikaciju preko kože, aktivna je tvar u ovoj  formulaciji  te odlično neutralizira znoj i neugodan miris kao popratnu pojavu znojenja. Deo krema s čajevcem namijenjena je osobama koje se pojačano znoje, bave se sportom ili su izložene dodatnim naporima.
Upotreba: Za optimalni učinak u području pazuha dovoljno je istisnuti 1-3 mm kreme i dobro razmazati pomoću aplikatora na vrhu tube.
 Sastojci:

Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Lanolin, Cetyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Citrus Limon Leaf Oil, d-Limonene
Nisam fan mirisa čajevca, ali bolje mirisati na čajevac nego smrditi na nepostojeći znoj. S ovom deo kremom sam se super snašla, uvijek apliciram ovakve proizvode nekoliko minuta prije nego obučem majicu pa ne znam ima li problema s time da se ocrtava na odjeći, meni se to nije desilo.
Nanesem ovu kremu i pustim nekoliko minuta da se osuši i da se kristalići otope na mojoj koži, nakon čega je područje ispod pazuha skroz suho i miriše na čajevac.
Tokom dana nisam primjetila da se znojim više ili manje, ali uz sve žive uvjete, od 30+ u ljeti, od pojačane aktivnosti, posla u kafiću gdje sam jurcala i žurila okolo, potrajao je 10+ sati bez smrada.
Ne želim reći neugodnih mirisa jer to je gore od tog XD

 
Na vama je što preferirate od ovakvih proizvoda, ali ja koja nisam navikla sam bila jako zadovoljna ovim i ovakvim proizvodom, napravio je što sam tražila, mirisala sam odnosno nisam smrdila, a ako vam kao meni ne paše u potpunosti intenzivan miris čajevca, u ponudi imaju još 4 mirisa, pa ćete naći jedan za sebe :D

Jeste li koristili ovu deo kremu? Koristite li ovakav tip proizvoda za suzbijanje neugodnih mirisa?

Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

4 komentara :

  1. Super post, stalno citam tvoje postove. Samo tako nastavi .Pozdrav

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/18/outfit-of-the-day/

    OdgovoriIzbriši
  2. Preach! :D ja jos nisam nasla idealnu kombinaciju.. dove mi je bio super al mi se tijelo naviklo na njega, sad picim po garnieru i okej je mogu reci..
    Nivea boze sacuvaj, smrdim odmah, fa isto, rexona 90% vremena, balea da ne pricam. Probala sam i muski old spice, onaj s medom nacrtanim jer se zene na forumima kunu u njega, al nekako mi ne pase taj miris, tj okej je al ak se slucajno imalo uznojim onda dobijem citrusni smrad i grozno je xD u biti je problem da i kad nadjem dobru kombinaciju da se jako brzo tijelo navikne :( al recino koliko god mi je zenska nivea odvratna i smrdljiva, toliko mi muska pase, drzi sve pod kontrolom i mirise dok se ne otusiram, samo sto je problem sto su to bas ful jaki muzevni miris sto mi bas ne odgovara al sta sad, nije da imam izbora

    OdgovoriIzbriši
  3. imam onaj sa zelenim čajem i odličan je za suzbijanje 'mirisa', ali... nakon tipa dva tjedna mi se ovaj aplikator odvojio od tubice i ne da se zašarafiti ponovno tako da moram dezodorans vaditi drito iz tubice. i desilo mi se masu puta da nemam vremena ujutro, nanesem deo kremu i nakon 5 min. idem obući majicu i naravno da ostane ogromna masna mrlja. to je po meni najveći minus ove deo kreme, treba doslovno štopati kad mogu obući majicu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala ovaj, ali onaj sa zelenim čajem mi je izvrstan!

    OdgovoriIzbriši