11/21/2017

MAYBELLINE FIT ME PUDERI

0



Poprilično sam izbirljiva kada su u pitanju puderi iz razloga što su mi neki najhvaljeniji puderi loši odnosno imaju loš odabir nijansi i da je i najbolji na svijetu, džabe kada ga ne mogu koristiti.
Kada sam tek ulazila u svijet šminke, na tržištu ste mogli pronaći tadašnju verziju MNY Fit me pudera koja nije bila predviđena za matiranje, već je bila najobičnija verzija. Dolazila je u staklenoj bočici s pumpicom, imala je srednje prekrivanje i dewy završnicu, a najsvjetlija nijansa na tržištu mi je bila previše žuta, što sam tek shvatila kasnije jer tada još nisam obraćala pažnju na to.
Ubrzo su puder maknuli s tržišta, a dugooo vremena nakon je vraćen, u novom ruhu i novoj verziji za matiranje i popunjavanje pora.


U mekanom pakiranju kako biste uspjeli sve istisnuti iz vaše tubice, dolazi 30 ml pudera i cijena mu je oko 60tak kuna što je po meni odlična cijena za jedan drogerijski puder. Također, kako biste bili sigurni da ga nitko nije koristio, ima zaštitnu foliju na otvoru tubice.
Obećava popunjavanje pora, matiranje, da daje prirodan, a ujednačen izgled kože lica i da se stapa s vašom kožom.


Puder je lagane teksture, ne osjećate ga previše na koži, mene kao osobu mješovite kože lica s puderom u kamenu preko drži matiranom nekih 5 sati, nakon čega se počnem sjajiti, ali ne na ružan način, već prirodnim sjajem.
Na licu ne izgleda teško, iako ako imate neke suhe dijelove, malo će ih istaknuti, ali neće ih naglasiti previše očito.
S druge strane, istina je da se stapa s licem i ako nemate previše nepravilnosti, na licu će izgledati dosta prirodno, ima srednje prekrivanje i koliko je dobar za dnevni, toliko je dobar i za večernji puder uz nadogradnju na dijelovima gdje imate izraženije nepravilnosti ili gdje trebate veće prekrivanje.
Dobro se nadograđuje, iako ja dijelove koje trebam nadograditi više volim prekriti korektorom, nego dodatnim slojem pudera jer imam osjećaj da mi tako koža bolje diše.

Nisam primijetila drastičnu razliku u popunjavanju pora, a sudeći po mišljenjima drugih, nisu baš ni oni.


Tu dolazimo do suludih nijansi za naše tržište.
Prva stvar, logično mi je ako nijanse pudera idu po nekim brojevima, da će onda i nijanse pudera ići sukladno brojevima - od najmanje brojke, koja bi odražavala najsvjetliju nijansu do najviše brojke koja bi odražavala najtamniju.
Kao što se vidi na slici iznad, a sve je po brojevima - 110, 115, 120, 130, 220, 230, nijanse suludo variraju, a nije i da imate nekog izbora.
Najsvjetlija nijansa 110 ima izrazito žut podton, ali je stvarno jako svijetla, a onda prva iduća nijansa (kao i ostatak) ima izrazito roz podton, ali je za dvije nijanse tamnija od prve. Ostale nijanse sve imaju jako izražen rozi podton i znam da vječito kukamo kako na tržištu svaka linija pudera ima sve žuto, ali ovo je baš rozo da rozije ne može biti, a onda te sulude varijacije boja... ne znam što bih mislila.

Meni svjetlina 110 nijanse odgovara, ali mi opet od lica i vrata odudara taj žuti podton, ali ga uspijem zakamuflirati sa ostatkom postave na licu, bronzerima i rumenilima, pa ga volim nositi.

Sama završnica nije suho mat, već prirodno mat i jako lijepo izgleda na licu.


Mislim da je jedan od boljih drogerijskih pudera i sada samo čekam kad će iz istoimene Fit me linije na naše tržište vratiti korektore jer su to bili jedni od boljih korektora koje smo imali u drogerijama.
Maybelline me inače rijetko razočara kada su u pitanju korektori, tako da ako tražite dobre korektore, pravac na njihov stalak.

Jeste li pronašli svoju savršenu nijansu Fit me pudera? Sviđa li vam se njegovo djelovanje? 
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar