3/31/2015

JOHN MASTERS ORGANICS & MÁDARA - MOTHER OF ORGANIC

10

Dragi moji šminkoljupci, danas vam donosim recenziju dva proizvoda organske proizvodnje, već poznatog John masters ogranics i malo manje poznatog brenda po imenu Madara.

Naime, Madara nije toliko poznat   na Hrvatskom tržištu, a dolazi iz Latvije, jednoj od tri Baltičke zemlje kraj Baltičkog mora. Njihove biljke su se tokom godina preživljavanja u uvjetima sjevernih ljeta, prilagodile tim uvjetima te upijaju sunce kad se ono pojavi. Za vrijeme kratkih sjevernih ljeta biljke usmjeravaju svu svoju energiju na kratak period cvata. Na taj način akumuliraju jedinstvenu količinu aktivnih sastojaka. Sadrži  ekstrakte baltičkog bilja kao osnovu te je zbog toga njena učinkovitost snažna.

MÁDARA Moon Flower fluid -  rose beige*



Već dugo sam u potrazi za puderom koji bi mi blago prekrio crvenilo i ujednačio ten, a da je doista u mojoj idealnoj boji koju trenutno jedino mogu naći u Revlonovom Colorstayu.
Kad sam dobila ponudu za suradnju, odabrala sam ovaj proizvod upravo zbog mogućeg pronalaska mog idealnog pudera za dan. Proguglala sam internetom, naišla na pozitivnu recenziju i odabrala upravo njega.


Od dvije opcije - zlatna i roza bež, odabrala sam rozu verziju.
Ovo zapravo nije klasična podloga već fluid, odnosno kako kažu u BB Naturi veri, laganija alternativa podlozi.
Dolazi u količini od 50ml po cijeni od 208 kuna, kartonskoj ambalaži, odnosno mat čvrstoj plastičnoj bočici. Poklopac je mat mliječno bijele boje, a pumpica je srebrna koja dobro dozira proizvod.




Cijeli dizajn je jednostavan, a meni naprosto predivan, ne mogu vam točno opisati što me privlači, ali da sam jedna od onih koji padaju na ambalažu, njihovi proizvodi u ovakvim ambalažama (a ima ih dosta) bi definitivno završili kod mene doma.

Što se tiče samog proizvoda, prvo bih spomenula miris, koji nažalost nije miris xD
Ovo čudo ne miriše nimalo ugodno, i ajde još bi bilo dobro da nestane, ali nažalost ne mrda ni nakon par sati.

Još jedna stvar koja je moja zamjerka je prekrivanje kojeg zapravo nema i neće vam ujednačiti ten i prikriti išta na licu, jednostavno kad ga razmažete, to sve skupa nestane.
Što se tiče hidratacije, na koži je divan, lagan je i mogu reći da uz moj način korištenja o kojem ću malo kasnije, daje osvježenje licu.


Eh sad, koja je njegova čar?
S obzirom da je nula bodova od prekrivanja, dugo sam razmišljala kako bih ga uvrstila u svoju dnevnu rutinu, tražila više informacija kako bih od njega izvukla maksimum.
Naime, on nakon nanošenja ostavlja doslovno trag kakav su i napisali na gornjoj slici, hvala taj svjetlosni efekt sjeverne mjesečine :D
Mislim, ne znam kako izgleda sjeverna mjesečina, ali ostavlja divan satenski finiš bez obzira na prekrivanje, ajmo reći kao jedan highlighter, 
Stoga ga koristim u dvije svrhe.
Kada želim osvježiti svoje lice, miješam ga s puderom koji stavljam svaki dan, ne izgleda pretjerano u smislu da lice sjaji ko ludo, već mu da neku posebnu dimenziju i izgleda zdravije.
Osim toga, kada ne želim taj izgled, onda ga stavljam na vrhove obraza kao highlighter, jer mi divno osvijetli to područje na suncu.
Nanosim ga jagodicama prstiju i lagano utapkavam po željenim mjestima.


Sastojci su organski, a  kozmetika nije testirana na životinjama, a ambalaža je napravljena od papira koji je prijateljski naklonjen prirodi. Moram još jednom napomenuti kako im je ambalaža divna i ja sam naprosto zaljubljena u nju.




Nažalost, na slikama nisam uhvatila taj iluminirajući efekt, jednostavno se nije dao mojem fotoaparatu u ruke, ali vjerujte da ostavlja divan satin odsjaj.

UPDATE
Dodajem fotografije prije i poslije, nije on toliko žut na licu koliko sam ja svijetla, a on taman za moju put.
Iako je dosta svjetao, još uvijek se primjeti kako me potamni, a moram nadodati da će zbog svoji čestia biti super za kombiniranjem s puderom ljeti :)
Dodajem ih jednu po jednu kako bi na svako mogli kliknuti posebno da ih možete zumirati i zasebno pogledati razliku.





Dojmovi, dojmovi...
Ja bih ovom proizvodu dala solidnu četvorku, samo zbog prekrivanja i mirisa.
Cijeli ostatak, koristeći ga u gore napisanim uvjetima, meni je pasao, od ambalaže do krajnjeg alternativnog efekta.
Ako svojem puderu i licu želite dodati sjaja i svježine, definitivno ga kupite :)

John masters organics hidratantna učvršćujuća maska od nevena*



Nedavno sam vam u postu rekla kako do početka bloganja nisam baš brinula o njezi svojeg lica, tako da ni maske nisu bile dio moje rutine.
Ova maska dolazi u staklenom pakiranju koji me podsjeća na neke ljekarničke smjese i pripravke i cijeli taj koncept je meni opet predivan. Izgleda kao da je došlo iz nekih starijih doba, podsjeća me na kućne ljekarne i iako je jednostavno, meni to opet izgleda elegantno.

Samo kartonsko pakiranje mi je isto predivno i ne mogu vam opisati koliko to meni kao jednom medijskom tehničaru prija u očima.


Ne znam jel vi doživljavate cijeli taj koncept kao i ja, ali meni je ovo predivno :D


Isto kao i prethodni proizvod, nije testiran na životinjama, dolazi bez sintetičkih mirisa, parabena, SLS-a, umjetnih boja i dodatnih smeća, suma sumarum :D.

Po cijeni od 254 kune, dobijete 57g proizvoda.
Rjeđe je teksture od npr. klasične plave Nivee,, lako se razmazuje i potrebno je malo proizvoda za cijelo lice. Miris mu je blagi i biljni, mislim da ne bi smetao čak ni one osjetljivijeg nosa.


Jednom tjedno, masku je potrebno nanijeti u debljem sloju na vlažnu kožu lica i vrata, umasiravati jednu do dvije minute, ostaviti da se upije 20-tak minuta i isprati toplom vodom, a potencijalni ostatak ukloniti vlažnim ručnikom te nastaviti sa svojom uobičajenom njegom, tonikom, serumom te dnevnom kremom.

Nanosi se ili jednom tjedno, ili ukoliko je koža bila izložena nekom uvjetu u kojem je mogla biti više isušivana, nanijeti odma nakon te aktivnosti, a za izrazito suhu kožu, u tanjem sloju može zamijeniti noćnu kremu. 


Pomoću ekstrakata i ulja 12 biljaka, dubinski hidratizira kožu, štiti je od oštećenja uzrokovanim djelovanjima slobodnih radikala, ubrzava proizvodnju kolagena i uravnotežuje proizvodnju sebuma.


Sadrži neven koji ima zacjeljujuća svojstva, djeluje protuupalno i antibakterijski, rižu koja kožu čini mekšom i sprječava njeno ubrzano starenje, shea maslac koji pridonosi hidrataciji, aloe vera gel koji smiruje kožu i djeluje protuupalno, i koru jasike, novi prirodni konzervans koji štiti proizvod od štetnih bakterija.

Ja sam masku stavljala dvaput tjedno, nakon dnevnog izlaganja raznim isušujućim uvjetima, divno mi probudi kožu, ostavi je mekanu, glatku i hidratiziranu, a i brže su mi nestala dva tri prištića koje sam naravno, iskopala :P
Kada je nanesete je bijela, ali sušenjem postaje prozirna i osjetite je pod prstima, ali ovisi u kojoj količini ju nanosite.
Ujutro svakako imam manje sebuma na masnim djelovima nego inače, a sa njegom koja potječe od njega i dodatne preparative, moji suhi djelovi su u boljem stanju nego ranije, puno su se popravili i zadovoljna sam trenutnom postavom za njegu.


Ovu bih masku preporučila, iako ima malo veću cijenu, ali je nije potrebno previše i trajat će vam dugo. Nekima možda ovo pakiranje neće biti idealno zbog higijene, ali uz čiste prste ne vidim problem u korištenju.
Za moje korištenje je osvojila 5, što zbog djelovanja, što zbog OPET ambalaže haha, a i mirisa.

Proizvodi se mogu naručiti na BB Natura Vera web shopu klikom na link, a mogu se kupiti i u Bio&Bio trgovinama, Garden trgovinama, Lavanda Mii, i boljim biljnim ljekarnama.

Nadam se da će vam se ukoliko ih kupit, proizvodi svidjeti kao i meni, a zanima me, jeste li dosad isprobali nešto od ovih brendova i namjeravate li? Ukoliko jeste, koje proizvode preporučate i zašto? (HINT : Mješovita koža s masnom t-zonom i suhim obrazima i bradom).
Voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 10 :

  1. John Masters proizvodi su odlični, samo meni preskupi. nekada davno sam imala njihovu masku od zelene gline i bila sam jako zadovoljna.
    Ovaj puder/BB krema mi je, iskreno malo čudan. ja inače koristim pudere koji nemaju veliku moć prekrivanja i koji nisu teški na licu, ali kupiti ga da bi ga miješala sa drugim puderom mi se ne čini nimalo ispaltivo niti praktično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s obe tvrdnje, tako da mi je dobro došla ova suradnjica :D
      Ne znam ni ja kako bi imenovala ovo čudo, ali izgleda zanimljivo kad se pomješa s puderom, daje baš divan sjaj licu, tako da netko kome treba malo života može ga kupiti bez pardona :D

      Izbriši
  2. Želim JMO masku!! Čini se kao baš nešto što mi trebaaa :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Maska mi je definitivno upala u oko al puder preskačem, nije me se dojmio.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene zanima kako puder izgleda na licu pa ako ces nekad moci ubaci slike i toga :) ali naziv mu je stvarno divan - sjeverna mjesecina hehe :D steta za prekrivanje jedino... ja nikako da isprobam JMO proizvode, no budu se nasli na listi jednom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, dodala i poslala ti sve :)
      Naziv me očarao, i uz puder koju dobro prekriva zajedno hvata taj odsjaj kao mjesečina :D
      Baš bezveze što se prekrivanja tiče :(
      Super su proizvodi, definitivno na listu, još sam testirala davnijih dana šampon, imala sam nekoliko tih vrećica, tako da mi se i to svidilo :D

      Izbriši
  5. Madara mi se čini preskupa za rezultat, ali JMO maska mi ide na wishlistu :)

    A ti si prekrasna bez šminke, padam na plave oči i tamnu kosu (i pjegice <3)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je ono tko ima novaca, uzet će jer mu je fora, a tko nema, sumnjam da će za taj efekt dati toliko :/
      Maska je mrak skroz ;D
      Hvala hvala, iao su zapravo više sivo zelene :D
      Fun fact, pjegice mi se jedino baš baš vide na slikama i nikad mi nije bilo jasno zašto haha :D

      Izbriši