3/25/2015

ALPSTORIES - MY BRICK IN THE WALL

12


Dragi moji šminkoljupci, jeste li ikad naletjeli na neki proizvod koji vam se automatski svidio i promijenio sve u što ste do tad vjerovali?
E pa, ja jesam.
Ovi proizvodi su bili oni koji su zadnjih mjesec dana moje lice držali u predivnom stanju, nakon duge borbe sa zagrebačkom zimom.
Prije nisam koristila prirodnu kozmetiku, a iskreno, prije ovog bloga nisam bila toliko fokusirana na stanje svojeg lica, što se uveliko promijenilo i drago mi je da sada puno više obraćam pažnju na to.
Iskreno, nijedan makeup ma kako dobar bio/ne bio, neće izgledati dobro bez da imate dobre temelje, a lice je upravo to kojem se treba posvetiti pažnja.
Početkom ožujka, stigla mi je jedna vrećica sa 4 proizvoda marke Alpstories.
Alpstories je inspiriran teškim uvjetima života u alpama, te su, ponukani istima, za razne kožne nepodopštine uz dodir prirode stvorili brojne proizvode na prirodnoj bazi, uz biljne ekstrakte visoke kvalitete i biološke vrijednosti.
Osim toga, imat ćete priliku upoznati Balthazara, robota koji uz vaš odabir, za vašu kožu stvara kreaciju koju možete vidjeti na vlastite oči.

Kratki video će vas malo bliže upoznati sa simpatičnim Baltijem, pa ga svakako pogledajte :)



A klikom na LINK skočite do Dear skin, koja vam je u postu opisala cijeli proces naručivanja i mućkanja nekih vlastitih proizvoda, a o jednom ću ja malo niže u postu :D

Gel za čišćenje lica - Kadulja i menta*


Inače ste upoznati sa činjenicom da je Kike lijena krava kojoj se neda skidati šminku blazinicama i micelarnama i sličnim, već sam dosad koristila Nivea gel za intimnu njegu, ali kako on nije za lice, onda sam izabrala ovaj proizvod. 
Za količinu od 200 ml izdvojit ćete 99 kuna, a morat ćete ga potrošiti u roku od 6 mjeseci.
100% prirodan, napravljen od kadulje i mente. Miris je skroz blag i slabo se osjeti, a treba ga pola pumpice za cijelo lice.
Isto tako, napravljen je bez parabena, sulfata, umjetnih bojila, mineralnih ulja, sintetičkih mirisa i silikona.


Stvarno čisti lice bez da ga isušuje, ostavlja ga mekanim i glatkim i otkad ga koristim, puno manje su mi izraženi suhi dijelovi, imam osjećaj čistoće nakon što njime operem lice, a osim toga, nekako nisam imala želje za pilingom lica, iako smatram da se to makar jednom tjedno treba obaviti, nisam osjećala potrebu za njime.


U plastičnoj je ambalaži, dovoljno čvrstoj, plastičnog čepa, a super mi je što pumpicu možete micat lijevo desno da je zakočite ako idete na neka putovanja, a čep ispadne u torbi, pa da se ne izlije.


Proziran je i gelaste teksture, ne pjeni se na licu, ali uvijek imam osjećaj čistoće poslije korištenja.


Eh sad, najvažniji test ovog malca bio je onaj gdje je Kike lijena krava. Što Kristijani mora raditi gel za čišćenje lica?
Biti dovoljno dobar da skine šminku koja se njoj ne da skidati 613 sati sa 17 preparata.
I to je i dobila!!! :D
Skine mi svu šminku, prođem blazinicom s tonikom da vidim jel ostane što, ali svaki put me dočeka isto, nema ničeg.
I za kraj priče o gelu, dajem mu peticu na kvadrat i odite ga kupit jer ćete si uštediti novce jer ga treba malo, dobar je, neće vam uništiti lice, super je za masnu i suhu kožu, čisti šminku, ne trebaju vam ulja, micelarne itd itd. 
5,5,5!

Hidrolat/cvjetna voda - Damašćanska ruža*


Prije nisam koristila hidrolate, već samo tonike, pa je ovaj prvi. U prozirnom pakiranju sa zlatnim raspršivačem i plastičnim čepom, dolazi u količini od 250 ml po cijeni od 79 kuna, a rok trajanja ovisi o vremenu kupnje, moja traje do 11. mjeseca :)
Od trenutka kad smo se upoznali, moj život nije isti :P
Kad god nemam šminku, a tražim osvježenje, odem špricnuti malo na lice. Miris ovog hidrolata je predivan, ja vam kažem. 
Moja mama je cvjećar, pa sam nerijetko s njom bila na poslu i ovo je taj pravi, prirodni miris ruže koji me obara s nogu, koji me svaki put iznova oduševljava svojim notama, da mogu, spavala bi u njemu :D


Isto tako, napravljen je bez parabena, sulfata, umjetnih bojila, mineralnih ulja, sintetičkih mirisa i silikona. Veganski je proizvod, a ruža je iz certificiranog organskog uzgoja. 


Moram priznati  da mi smiruje kožu nakon pilinga i da smiruje iritaciju nakon brijanja, nesretnih li mojih dlakavih nogu!
Bočica izgleda simpatično, naravno da sam zaboravila uslikati proizvod bez kutije hehehehe :D
Ako vas zanima, vičite u komentarima pa mogu naknadno uslikati :)
Zlatni raspršivač izgleda elegantno, a čep je ko i svaki drugi.


Suma sumarum, kupila bih ovaj hidrolat opet, ako zbog ništa drugog, zbog mirisa, nije pretjerano skup, ja ga koristim već dosta i nije se puno potrošilo, a vjerujte mi da je korišten svakodnevno, tako da, moju peticu ima :)

Krema za lice - Aloe vera*


Osim gore navedenih proizvoda, i ova krema mi je postala favorit.
Namjenjena je osjetljivoj i suhoj koži, vraća joj prirodnu vlažnost, umiruje kožu i pruža dugotrajnu ugodu. Štiti vanjski sloj kože, osvježava umoran izgled i osvježava kožu. 
Kreme najčešće dolaze u pakiranju od 30 ili 50 ml, a ona dolazi u pakiranju od 50, po cijeni od 229 kuna.
Ambalaža je napravljena od stakla, a pumpica kroz koju izlazi proizvod od plastike zlatne boje, dok je čep proziran sa zlatnom crtom. 


Osim toga, kao i svi proizvodi, ima naznaku da su njeni sastojci prirodni. 
Dolaze iz certificiranog organskog uzgoja, a proizvod je veganski.


Iako je dnevna krema, ja je koristim za noćnu jer već imam dnevnu kremu koja mi paše uz puder.
Uz prethodno nanesen serum, stvarno mogu potvrditi napisano. 
Lice mi je mekano i puno življe, a nakon borbe sa zagrebačkom zimom, super mi je oporavila lice od suhoće, više nemam tih suhih djelova i koža mi sve više ide na normalnu (zanemarimo t-zonu koja je inače masna). 


Ovom sam kremom najviše osvojena, svoj je posao super obavila, riješila me je suhih perutavih dijelova na licu i iako je skupa, isplati se. S korištenjem od mjesec dana, još nije otišla ni prva petina proizvoda.
Bijele je boje, ne pregusta i brzo se upija, a ne ostavlja mastan film, već nahranjeno lice.


Od mene i ova krema ima peticu, možda će vas odbiti malo viša cijena, al s obzirom na trajanje i učinak, isplati se na duže staze, a nećete ostati ravnodušni.
Nadam se da ću vam osiromašiti džepove, jer i ovo preporučam :D

Sol za kupku*


Kao što sam vam gore napisala da u članku od Dear skin možete pronaći način kako neke proizvode napraviti sam, tako sam i ja ovu sol za kupku napravila sama.
Na eventu Šminkerice sam već jednom napravila sebi nešto, odnosno ulje za masažu, a sad sam si podarila ovu kupku, za večernju razbibrigu.
Inače nisam neki preveliki fan namakanja u kadi, ali kad vam doma dođe nešto ovakvog mirisa, samo ćete se prepustiti užitku :D
Baza odnosno miris ove soli bila je miris vanilije, a aktivni sastojci su ruža geranije i neven.
Vaniliju kao miris obožavam, ružu geraniju sam odabrala jer  svojim mirisom pomaže smanjiti stres, umor i tjeskobu, a koristi se i protiv loše cirkulacije. Neven pruža njegu koži te pomaže pri oštećenjima kože.
Sve ovo skupa dobro je za u jednu kupku jer stvara divan miris, umiri vas, manje ste stresni i nervozni poslije dugog dana za mirniji san, te ukloni umor, a opet vas divno opusti.
S vremena na vrijeme i ja se volim opustiti prije spavanja, a voda je moj stimulans za opuštanje.


Kada ubacite sol u toplu vodu, treba joj nekoliko minuta da se otopi, a onda se vaša kupaonica pretvara u oazu mira i spokoja ( jesam pjesnički nastrojena danas :P).

Ostaju mali komadići biljke nevena, odnosno one koju vi odaberete, što mi ne smeta.
Ja se nakon toga još dodatno prođem gelom za tuširanje s blagim mirisom, kako ovaj ne bi puno pobjegao s moje kože.

Miris moje kombinacije je super, ali kad sam tek otvorila poklopac, umalo se nisam onesvijestila jer sam naglo pomirisala, a miris je u ambalaži intenzivan, pa me udarilo ko budalu :D


Inače je cijena soli koje ne napravite sami 69 kuna za 400 g, a s obzirom da sam u svoju od svega što sam mogla nakrcala stvarno maksimum, mojoj bi cijena bila 117,12 kuna.
Ambalaža u kojoj je došla moja sol je malo drukčija od one na stranici, e sada u kojoj ambalaži dolazi ona po defaultu, ne bih znala.
Moja dolazi u plastičnom pakiranju sa aluminijskim čepom, a naljepnica koju sam odabrala bila je I wake up for makeup :)


Ova sol je generalno okej, ali me nije pretjerano fascinirala, evenutalno mirisom, mislim da se mogu naći puno jeftinije soli u drogerijama, iako je ova od prirodnih sastojaka, ali ja ne bih kupila.

Za kraj, sveukupno sam zadovoljna, smatram da je Alpstories jedan dobar brend koji ima fantastične proizvode i da ćete za svoje novce stvarno dobiti ono što ste pročitali.
Naći ih možete na njihovoj online stranici : Alpstories ili u Arena centru, u Ulici grada Vukovara (obje lokacije u Zagrebu) ili na adresama u Sloveniji i Ukrajini. 

A sada, s obzirom da je kasno i prekasno, ja gibam u krpe, a vama želim laku noć i ispražnjene novčanike :D
Jeste li dosad koristili nešto od Alpstories kozmetike? Ako niste, hoćete li isprobati?
Koristite li prirodnu kozmetiku?
Pišite mi, voli vas Kristijana :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 12 :

  1. Već sam zapikala neke njihove proizvode za suhu kožu, a pošto ih nema kod nas u BiH to ću zaganjati kada dodjem u HR.... i Stribor mi je na spisku, aj ludim za tom preparativom... jedva cekam ljeto!!!! :D
    A u globalu ludim za prirodnim preparatima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno su vrijedni pažnje, pa kad dođeš obavezno kupiti :D
      Od Stribora još nisam ništa isprobala, tako da to ne znam, ali zašto ne :D
      Ja nisam koristila prije, ali sada mi je to super :D

      Izbriši
  2. I ja testiram njihove proizvode, za sada su mi dojmovi odlični

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, mislim da su za svaku pohvalu i da su zaslužili da ih se na sva zvona pokaže :D

      Izbriši
  3. Hvala lijepa na tom postu! Nisam ni znala za taj Brend, ali sigurno ću ga probati. Volim prirodnu kozmetiku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I drugi put :D
      Super je stvarno, ja sam prezadovoljna i vrijedi dati novce za ovo :D

      Izbriši
  4. Ove proizvode nisam koristila, ali jesam melem za usne, anticelulitno ulje i sol za kupku! Sve mi se baš sviđa, kvalitetni proizvodi, vrijedi ih probati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čuj, da lijena krava... Ne pričaj tako o Kike, zlochesta jedna :D Ja dobila od Trubice gel za tuširanje i toliko sam reta da mi blokira sajt svaki put kad pokušam završit kupovinu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne nije :P
      Ajme dok sam ja iskoristila voucher za sol mi je trebalo sto godina, nikako biti točan, pa sam slučajno izbrisala svoj account, ajme koma xD

      Izbriši
  6. Ja sam ovaj gel za umivanje potrošila već dva komada :D A vidjela sam tvoje lice nedavno, zaista se vidi rezultat :)

    OdgovoriIzbriši