3/11/2015

MAKEUP REVOLUTION ICONIC PRO 2 PALETA

21





Pozdrav dragi moji :) 
Nakon što sam je preko mjesec i pol dana isprobavala, donosim vam recenziju Makeup Revolution Iconic Pro 2 palete. Htjela sam vidjeti kako se sjenila blendaju, kako izgledaju bez baze, s bazom i koliko dugo traju na kapcima u oba slučaja. 

Mislim da ste svi već dobro upoznati s Makeup Revolution brendom. Imam dosta njihovih proizvoda i zadovoljna sam s velikom većinom. Obožavam njihova mono sjenila, nešto su mi se manje svidjele palete s 12 sjenila (Acid Brights, Iconic...), ali željela sam ovu isprobati jer su mi se svidjele nijanse. 
Naručila sam je s web shopa Pink Panda gdje joj je cijena 68,90kn, a možete ju naručiti i preko Makeup Revolution stranice gdje će vas doći £6.99. Cijene su bez poštarine.


Dolazi u sjajnoj kartonskoj kutiji, a sama ambalaža je poprilično jednostavna i čvrsta, mat crna sa zlatnim slovima. 
Makeup Revolution je poznat po svojim "dupe" proizvodima pa su tako ovom paletom željeli kopirati Lorac Pro 2 paletu koju nažalost nemam pa ih ne mogu usporediti. Radi se o 16 nijansi, 8 mat i 8 "shimmery" odnosno sa sitnim šljokicama. Posebno mi se sviđa što se radi o mješavini toplih i hladnih tonova. Sa paletom dolazi i aplikator kojeg nisam posebno slikala, ali mislim da se vidi i na slici. Ima dva kraja, jedan je plosnati za nanošenje sjenila preko kapka, a drugi za precizno blendanje ili za nanošenje sjenila u pregib oka. Svakako bolje od standardnih spužvastih aplikatora.


Kada otvorite paletu vidjet ćete veliko ogledalo, što je uvijek plus. Dolazi i s ovom prozirnom stvarčicom na kojoj su nazivi sjenila. Korisno ako radite tutorijale, ali ja to uvijek bacim.


Sastojci: Mica, Talk, Magnesium Stereate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben (+/-:Cl 77891, 77491, 77492, 77499, 15850, 16035, 77510, 77007). Kao što vidite sadrži parabene poput ostalih MUR sjenila. 
Prijeđimo na swatcheve. Slikala sam bez blica, na prirodnom svjetlu. Prve tri slike su fotkane vani, a zadnja unutra. Sjajne nijanse sam nanosila u 2 do 3 sloja.





Evo i jedan look da vidite kako ostaju na kapcima, nisam koristila primer, ali stavila sam malo Nyx Milk olovke na sredinu kapka.



Ako vas zanima moje mišljenje, zadovoljna sam paletom, ali nije me oduševila. Mat sjenila su puno kvalitetnija od "shimmery" sjenila što me je začudilo. Pigmentiranija su i lakše se blendaju. Sva sjenila imaju jedan problem, a to je što se dosta truse. Paletu bih preporučila onima koji traže dobra mat sjenila po povoljnoj cijeni i ne vole pretjerani sjaj na kapcima. Meni "shimmery" sjenila trebaju biti puno pigmentiranija, kao što su MUR mono sjenila. 
To bi bilo to od mene :) Sljedeća za recenzirati je I <3 Chocolate paleta. 

Hoćete li kupiti neku od Iconic Pro paleta ili je možda već imate? Zanima me vaše mišljenje. 

Puno pozdrava od Maje :)


21 komentar :

  1. U planu je kupovina neke MUR palete, ovu sam nešto malo gledala, ali nije ušla u uži izbor :) Lijepe su nijanse, ali vidim kod tebe ista reakcija kao moja na MUA paletu - sviđa mi se, ali nije me oduševila. Sviđa mi se look, jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. takve su mi i MUA palete, ok s obzirom na cijenu, ali nisam oduševljena :) drago mi je da ti se sviđa look

      Izbriši
  2. koji ti je to ruz? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se paleta. :D Mislim da je neću kupiti jer ne koristim baš često sjenila pa mi nije potrebna. Imam njihovu Iconic 3 paletu i zadovoljna sam njome. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da si zadovoljna s Iconic paletom :)

      Izbriši
  4. boje su predivne a look odličan

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno mislim da je vrijeme da si i ja napokon nabavim koju Makeup Revolution paletu, izbor je stvarno prekrasan samo ima jedan problem- koju odabrati!? :D Inače ova paleta mi je stvarno prekrasna i look mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova paleta mi je tiha patnja otkako sam ju vidjela, valjda će nekad na moj stolić :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha u tijeku je darivanje ove i Iconic Pro 1 palete kod Variole pa se možeš prijaviti :)

      Izbriši
  7. Meni se sve cini da me ovo kvalitetom nece zadovoljiti, pa izbjegavam naruciti neku od MUR paleta i pazljivo citam recenzije... hahahaha!!! :D

    Zato je tvoj make up EXTRA!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) i hvala što nas pratiš, drago mi je da sam pomogla u odluci

      Izbriši
  8. Sviđaju mi se nijanse, više mat nego šimeraste. Željela sam paletu, ali mislim da ću je zaobići jer mi se ne isplati kupovati je samo zbog mat sjenila. Ti si prelijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) mat su super, ali shimmer nisu baš na razini

      Izbriši
    2. hvala ti :) mat su super, ali shimmer nisu baš na razini

      Izbriši
  9. Predivno šminkaš i prelijepa si ! :) Paleta mi se sviđa, mislim da ću kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno :) nadam se da sam pomogla u odluci pa kakva god ona bila :)

      Izbriši
  10. MUR paleta su sjajne, namjeravam si kupiti Iconic Pro 1 i 2, ali imam već oko 8 MUR paleta pa ću još malo pričekati hahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stalno donose nove proizvode pa ih moramo sve probati :D

      Izbriši