3/22/2015

EAT SLEEP MAKEUP - REPEAT!

24


Kad bi moju mamu pitali : Što Kristijana radi cijeli dan?, sasvim sam sigurna da bi odgovor bio : Samo jede, šminka se i spava! - i onda dobijemo naziv ove palete.
Za jednog velikog šminkoljupca i zaljubljenika u sjenila, ova paleta je Bog Isus.
Daj mi sve šareno, sve što se ističe, sve što sija na kilometar i ja sam sretna.
U 90% slučajeva slušam kako pretjerujem sa šminkanjem, bojama, isticanjem... Ali zašto ne?




Žuta kartonska ambalaža mi je super jer ju je lako uočiti u ladici i ne moram tražiti, inače sam kod rijetko koje palete ostavila ambalažu, pa mi je ova dobro došla zbog raspoznavanja.
Na pozadini piše rok trajanja od 12 mjeseci, količina od 13g, a za nju ćete izdvojiti 68,90 kn na Pink Pandi ili 6.00£ na Makeup revolution stranici.


Sama ambalaža u kojoj se nalaze sjenila je jako kvalitetna, napravljena od čvrste sjajne plastike, zamjerka je što se packa ko blesava, pa je brišem svaki put kad je koristim.
U samoj paleti se nalazi 15 sjenila, složena u tri djela, svaki dio ima svoj raspon određenih nijansi boja, a opisana je kao paleta za stvoriti tri looka ili neki po svom izboru miješajući nijanse.
Također, ima veliko ogledalo koje definitivno može poslužiti i dvostrani aplikator koji mi je super za neka sjenila koja imam doma i koja se samo s njime dobro nanose.


Sjenila su različitih finiša. Ima i mat i satenskih i shimmer nijansi, mat nijanse su skroz okej, sve nijanse se blago truse, ali ništa što se ne može riješiti otpuhivanjem sa kista.
Dobro se blendaju i u looku koji sam radila za natjecanje stvarno nisam potrošila puno vremena, što pokazuje kvalitetu.
Mislim da za tu cijenu bolju paletu nećete naći i da se paleta jako isplati, a to mogu reći i općenito za njihove palete.




Super je što ima plastiku sa nazivom nijansi, koja su više manje nazivi ili dijelovi lyricsa raznih pjesama.
Swatchevi su rađeni preko Avon baze, bez nje su sjenila malo slabijeg inteziteta, a preko neke bijele olovke boje će biti još intenzivnije. Rađeni su prstom u jednom sloju. Radila sam ih po nekom čudnom redoslijedu, pa ispod pišem nazive nijansi.



Rave on, Say it now, Right now, Right here, Final track

Mat sjenila su malo više truskava nego satin i shimmer, ali na kapku, u dva nanosa su u dobrom intezitetu.




Rave off, Needle on, Hot track, Re-mix, Eat everything

Swatchevi su rađeni u dvije slike jer pod različitim kutom pokazuju različitu nijansu u koju se presijavaju ili šljokice koje se drukčije vide.



Repeat again, Sleep all day, Rave all night, Magician, Ibiza heaven

Što se trajanja sjenila tiče, prvi put kad sam ih nosila, stavila sam sve kao i inače : Prošla puderom, Avon baza, ali sam preko stavila i Nyx olovku u nijansi milk. Sjenila su bila puno boljeg inteziteta, ali su mi se skupila u pregibu, no drugi put sam testirala bez Nyx olovke i sve je bilo na mjestu. Olovka je ipak dosta masna pa se miče i onda sjenila odu u pregib. Na kapcima u oba slučaja nisu izblijedila. Trajala su mi do skidanja šminke, znači nekoliko sati.

Za natjecanje kod Variole sam radila dva looka, tj na svakom oku razičit, još nisam radila look sa srednjim odjeljkom boja, pa kad ga napravim, svakako ću ga staviti na stranicu.
Dotad, ako niste vidjeli, evo mog looka s kojim sam izašla van jer mi se nije dalo ponovno šminkati, pa sam samo stavila naočale za vid i otišla na kavu xD









Ja sam paletom zadovoljna i ljubiteljima jeftinih, a dobrih paleta s ovim nijansama svakako preporučam :)


Kako vam se sviđa ova paleta? Volite li ovakve nijanse i nosite li ih? Biste li kupili ovu paletu?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

24 komentara :

  1. Ne mogu se odlučiti koja mi se strana više sviđa... ali definitivno ti plava strana stoji savršenoooooo!!!! :D
    Još uvijek nisam kupila ništa od MUR, samo sjedim... čitam i pamtim recnezije! XDDD U fazi sam istraživanja... jedam, spavam i šminkam se hahahahaha!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      Meni je uživo čak crvena bolja, isticanje na entu :D
      Kupuj brže hahah :D

      Izbriši
  2. Odlično ti stoje boje i vidim da je pigmentiranost na nivou, žešćem :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme Kike šta ćeš guštat :)
    Ovo desno oko mi preprepredobro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantasticne boje! Sleep all day, hot track i right now kao apsolutni hit favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš odlične bojice ma, crvene, ljubičaste, zelene...i ja sve gledam ova tvoja oka dva pa se ne mogu odlučit koje mi je bolje :) ali neka si ti njih prošetala u kombinaciji, svaka čast! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boje su super, čim sam je vidila znala sam da je za mene :D
      A hvala hvala :D
      Da, kažem ja da nema vremena ponovno se šminkat, ajmo van različitih očiju :D

      Izbriši
  6. Divna su ti oka! I to nisu dva luka, nego jedan! To je koncept! :D
    Šalu na stranu, crvena nijansa je genijalna, kao i ova sedefasto plava <3 vidim da je neon žuta slična kao i u color chaos paleti, ali je zato ona bljuvotinasto zelena divna <3
    Mislila sam da su nijanse preslične kao u CC paleti, ali bome nisu uopće... I sad nakon ovih krasnih swočeva se pitam jel mi treba? Ma zbog crvene one bi se isplatilo <3 Obožavam MUR i fakat su im odlične stvari, pogotovo kad se uzme u obzir koliko koštaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može i tako! :D
      Meni je nekako ova bila bolja od CC, nijanse su mi divne i prekokrasne :D
      Naravno da ti treba, uzmi dok se nudi jer čitam da je LE heheheh :P
      Crvena je stvarno dobra, blendaju se mrak, nisam mogla vjerovat na oči :D
      Isplativo a kvalitetno :D

      Izbriši
  7. Prekrasna paleta sa još krasnijim nijansama :) A ovaj look na poslijednjim slikama mi se jaako sviđa, vidjela sam ga na facebooku i stvaro je prefora :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Saznat ću gdje živiš, uletit ti u kuću i derat se Say it nowwww, Right heereeeee :D I morat ćeš mi ih predat htjela ne htjela :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ludo luda hahahhahahha :D
      Sakrit ću ih majke mi mile hahahah

      Izbriši
  9. Ne volim što u takve žive boje stavljaju shimmer, da su bar sve mat, ova tamno plava je super, baš tražim nešto takvo, ali ostale boje mi nisu sad nešto potrebne jer ipak rijetko posežem za kričavim nijansama :D Look je zakon, i sad mi se možda čak više sviđa roza strana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam, ali iskreno čak mi bolje izgleda s ovim shimmerom, nekako dobije viši level nego kad su mat :D
      Mat je nekako sve što treba biti, a ove sa shimmerom su za stvaranje dimenzija :D
      Plava je super, treba nać takvu mono nijansu il nešto :D
      Meni je isto nekako bolja :D
      Pošalji meni onda Acid nije bed :P

      Izbriši
  10. wow, ova paleta zbilja prejako izgleda, fantastične su boje *.*
    a i ono što si napravila s njima je super <3
    samo me ne pitaj sviđa li mi se više desno ili lijevo oko, još sam neodlučna ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma mrak je, treba ovo imati doma :D
      Hvala ti puno :D <3
      Hahah neću, kad odlučiš javi :D

      Izbriši
  11. paleta je ludilo! boje mi se jako sviđaju kao i boje na očima, i ne znam koji mi se više sviđa. izać tako vani, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  12. jooooj ove mur palete će me uništiti, nemam još ništa od njih, proučavam realms of internet za swatcheve i ostalo i nikako se odlučiti, taman kad sam mislila da bi color chaos, pojavi se ova, i sad sam opet u dilemi....ooooo XD

    usput super su lookovi, i jedan i drugi mi se sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovu uzmi, bolja je nego Color chaos, barem po bojama meni :D
      A svašta imaju hahaha nikako napraviti čistku :D
      Hvala ti puno :D <3

      Izbriši