3/28/2015

BEAUTY UK PALETA ZA KONTURIRANJE + KAKO JA KONTURIRAM LICE

9

Dragi moji šminkoljupci, kako ste? 
Žao mi je što ne mogu objavljivati toliko često, ali imam previše obaveza. Znate kako to već ide, posao, fax, pokoje druženje s prijateljima...tempus fugit, zar ne? :/
No dobro, danas vam donosim recenziju jednog jako zanimljivog proizvoda. Ako vam se sviđa makeup koji Kim Kardashian fura odnosno konturiranje i posvjetljivanje, a ne želite trošiti brdo love za taj efekt, onda morate ovo nabaviti. 


Osobno za svakodnevni makeup ne koristim sve tehnike koje ću vam pokazati u ovom postu jer jednostavno nemam toliko vremena, uz to za svaki dan preferiram nešto laganiju šminku, recimo srednje prekrivanje, a lice volim konturirati bronzerom hladnijeg podtona. Po meni, konturiranje kremastim proizvodima idealno je za posebne prigode, izlaske ili fotografiranje, ali i jako je efikasno ako ste nezadovoljni nečim.
Možda ste već vidjeli recenzije Beauty UK palete za konturiranje, ako niste, zasigurno ste ih primjetili u Kozmo prodavaonicama. 
Otkad su došli Beauty UK noviteti, ovaj trio se rasprodao brzinom munje, barem u Kozmu blizu mene u kojem sam stalni gost :). 
Paletu sam kupila prije 3 mjeseca i stalno zaboravljam recenzirati, a koristim je toliko često na sebi i na drugima. Neću uopće pokušati sakriti oduševljenje. :D


Što kaže Beauty UK? "Our exclusive contour palette contains three skin perfect shades for bronzing, contouring and highlightingChisel cheekbones like never before by mixing and blending the unique cream to powder formula. The palette also comes complete with an easy to follow guide that teaches you how to contour your face with the three blendable shades of colour."             
    



Nadam se da su sastojci vidljivi na slici, ako nisu mogu ih dodatno napisati, nije problem. :)
Paleta se sastoji od 3 nijanse, svaka teži 2.4g što i nije puno proizvoda i mogu vam reći da sam ja nakon 3 mjeseca korištenja dotakla dno dvaju nijansi, a doći će vas 50kn što je dosta povoljno.
S lijeva na desno to su: nijansa za konturiranje, bronzanje, posvjetljivanje odnosno "highlight".
 

Na poleđini palete možete pronaći upute kako ju koristiti. Kao što možete vidjeti na slici su nanošenje nijanse za konturiranje označili tamno smeđom bojom, bronzer točkicama, a highlighter nijansu vanilija-bijelim linijama. Ali više o tom u nastavku.
Paleta je kartonska, zatvara se na magnet. Nisam imala nikakvih problema s ambalažom, osim što se lako zašporka, ali to je za očekivati. Posebno mi je drago što dolazi zaštićena plastičnim omotom tako da sam sigurna da je nitko nije isprobavao. 
Zar nije grozno to što u našim drogerijama morate prije kupnje svaki proizvod otvoriti kako bi provjeriti je li ju netko isprobavao. Zamislite ovu situaciju, idete nekome kupiti poklon, ne provjerite, a osoba dobije već korištenu kozmetiku. Užas...koliko puta vidim curice od 13 godina i žene od 50ak koje dolaze u drogerije da bi se našminkale tamo. Mislim da ih uopće nije briga radi li se o testeru ili ne. 
Oprostite na digresiji, da se vratim na temu...dakle, paleta je zaštićena izvana i iznutra i to je veliki + ako se mene pita.


Naravno da sam zagrebala noktom jednu nijansu kad sam micala tu prozirnu zaštitu, ali nema veze.
Da prijeđem na swatcheve, pokazat ću vam i kako to sve izgleda na mom licu. Nadam se da će vam se svidjeti i da se nećete previše rugati slikama prije blendanja konturiranja.:D Prve dvije nijanse su srednje pigmentirane, dok je zadnja slabo pigmentirana. Nijansa za konturiranje je hladnog podtona što je super, a za bronzanje je toplog, ali ne izgleda narančasto što je isto dobro. Highlight nijansa je neutralna.


1. Nanošenje
Svako lice se konturira ovisno o obliku i vašim željama. Moje lice je ovalno, a kosti lica su mi dosta izražene same po sebi pa ne stavljam previše nijanse za konturiranje kao što možete vidjeti na većini youtube tutorijala o konturiranju. Na slici sam stavila ispod jagodičnih kostiju, ispod brade i sa strana nosa kako bih ga vizualno smanjila. Konturiranje nosa je nešto što radim skoro svaki dan, razlika je stvarno velika. 

Bronzer nijansu sam stavila odmah iznad prve nijanse na jagodičnu kost i uz rub čela, čisto kako bih mi lice dobilo malo boje. 
Highlighter nijansu sam nanijela između linija na nosu, između obrva i po sredini čela, na sredinu brade, iznad usne i ispod očiju. Naravno da vi ne morate po cijelom licu nanositi, možete preuzeti par koraka koji vam odgovaraju. Bitno je znati da ono što posvijetlite ćete istaknuti, a ono što konturirate ćete sakriti, bit će manje izraženo. To je zapravo igra svjetla i sjene. 



2. Blendanje
Za blendanje vam preporučam da koristite 2 kistajedan za highlight jedan za konturiranje kako se boje ne bi miješale jer ćete onda izgubiti željeni efekt. Koristite kružne pokrete i obavezno provjerite izgleda li neprimjetno iz svih kutova. Nitko ne želi oštre linije na licu.


3. Završni rezultat
Iako je ovo cream to powder proizvod, što znači da se suši na licu, pošto imam masnu kožu volim staviti puder u kamenu, koristim zapravo paletu pudera u kamenu kad želim jače konturiranje. Stavim svjetliju nijansu gdje sam stavila highlight iz palete, a tamniju gdje sam konturirala. Nakon svega toga, dodam ostatak šminke, rumenilo, bronzer i svašta nešto. Suhoj koži vjerojatno može preskočiti puder u kamenu/prahu.
Ovaj put sam već počela s puderom i korektorom na licu, dok sam oči ostavila za kraj, a to samo da bolje vidite razliku. Žao mi je što sam zaboravila na sliku bez pudera, ideja za recenziju mi je sinula tek nakon što sam puder nanijela. Ako želite detaljniji tutorijal o konturiranju, komentirajte ispod i potrudit ću se bolje objasniti i poslikati svaki korak. Slike nisu obrađene, samo se svijetlo u sobi mijenjalo. Nadam se da vam se sviđa završni look. :)

Odužila se ova moja recenzija pa da sumiram dok niste zaspali :)

Prednosti:
  • -izbor nijansi koji bi odgovarao većini tonova kože
  • -lako se nanose i blendaju
  • -srednja pigmentirnost što omogućuje lako korištenje i lako se nadograđuju
  • -tekstura je fina, pravi "cream to powder", ne skliže s lica
  • -dugo traju na licu
  • -meni nisu uzrokovale mitesere ni prištiće (3 mjeseca koristim paletu)
  • -cijena


Nedostaci: 
  • -highlight nijansa nije dovoljno pigmentirana
  • -premalo je proizvoda, brzo se troši

Mislite li kupiti ovu paletu ili ju već imate? Kakvo je vaše mišljenje o njoj? 
Puno vas pozdravlja vaša Maja :*

Broj komentara: 9 :

  1. Mislim da bih ja tu paletu potrošila dosta brzo, zbog toga ću ja zaobiči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se isplati dati 50kn :) trajat će mi još mjesec, dva

      Izbriši
  2. Već ju neko vrijeme gledam.. Sviđa mi se i mislim da će meni dosta dugo trajati jer ju nebi koristila svaki dan. Sigurna sam da ću ju uskoro kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam zadovoljna, nadam se da ćeš i ti biti, uzet ću sebi još jednu :)

      Izbriši
  3. Koje kistove koristiš za konturiranje? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za nanošenje koristim precizne kistove za korektore, izgledaju kao mali špicasti kabukiji , bh cosmetics ih ima, ali ja sam svoje narucila preko ebaya, imam ih sigurno pola godine i prezadovoljna sam, za blendanje koristim kabuki kist za puder nekad Sigmin, nekad RT, ili te iste s ebaya...imaš set od 10 kistova za nekih 90kn

      Izbriši
    2. Koje brojeve tih kisteva? Moze link za ebay? Hvala

      Izbriši
  4. Imala sam ovoj proizvod, jednom sam nanijela, ali imala sam takav osjećaj težine na licu da ne mogu to opisati, bilo mi je nekako masno ( možda jer ne nanosim tešku, šminku, samo tekući puder ili avon kuglice za nijansiranje), a da budem iskrena, malo su mi se i vidjeli prijelazi, pogotovo ova tamnija nijansa. Uglavnom, ja sam taj proizvod poklonila mojoj susjedi koja je nedavno počela sa noćnim izazsima, tako da će njoj dobro doći.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja imam masnu kožu...Da li da za masnu kožu koristim tečni puder ili puder u kamenu...Kad sam stavljala tečni puder taj puder na licu mi se stopi...Kakvo je vaše mišljenje za moje lice...

    OdgovoriIzbriši