4/07/2015

NYX BLACK LABEL RUŽ

7



Sretan Uskrs dragi šminkoholičari, nadam se da ste se dobro odmorili i najeli. :)  Danas vam donosim recenziju jednog, za naše tržište posve novog, ruža za usne, a to je linija Black Label ruževa Nyx kozmetike. Zahvaljujem se Diviana Cosmetics timu što su mi omogućili da isprobam ruž i da vam napišem svoje mišljenje, koje će vam možda biti od koristi. 
Ambalaža je neobična, kao što vidite na slici, znam da se mnogima sviđa print na čipku, ali meni to nije bitno. Cvrsta je i ne otvara se, ali voljela bih da je nešto manja jer mi ne stane u stalak, dosta je glomazna.




Za iznos od 57kn dobit ćete 4.2 grama proizvoda, a možete ga naručiti na www.diviana-cosmetics.com. Izbor nijansi je odličan. :)
Sastojci su: Bees Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax Ceresin, Polyethylene, Octyldodeanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bis-Digylceryl Polyacyladipade-2, Diisostearyl Malate, B.H.A, Fragrance. MAY CONTAIN: Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxide Red (CI 77491), Iron Oxide Yellow (CI 77499), D&C Red No.6 (CI 15850), Iron Oxide Black (CI 77499), Carmine (CI 75470), FD&C Blue No.1 Al Lake (CI 42090), FD&C Yellow No.5 Al Lake (CI 19140), or D&C Red No.7 CA Lake (CI 15850)
Nijansa koju su mi poslali je Ruby Rubis, u tubi se činila klasičnom crvenom s hladnim podtonom, ali na usnama izgleda kao žarko vatreno crvena. Vidjet ćete swatcheve na usnama i ruci uskoro pa sami procjenite



Evo swatcheva. Meni se više čini da ima topli podton i rekla bih da je jedna od najcrvenijih ruževa koje imam (znam da je ovo semantički neispravno, ali ne znam kako drugačije opisati :D) .




A sad moji dojmovi :). Htjela bih vam to što objektivnije opisati jer se mi žene podosta razlikujemo u odabiru ruževa. Osobno preferiram mat ruževe, volim taj osjećaj na usnama, dugotrajnost, nepomičnost, ali znam da mnoge od vas, pogotovo one sa suhim usnama, ne vole mat ruževe, već često odabiru baš ovakve s kremastom teksturom koje pružaju dodatnu hidrataciju.

  • Tekstura: kremasta (vidi se i sjaj na usnama koji traje neko vrijeme pa izblijedi, ali ruž nikad ne postane mat)
  • Pigmentacija: potpuna (na mojim usnama je samo 1 sloj ruža što je odlično i teško pronaći u kremastim ruževima, podsjeća me na YSL ruževe)
  • Nanošenje: lako se nanosi, klizi po usnama 
  • Trajnost: 3-4 sata bez popravka, ostavlja lagani "stain" na usnama, ali s druge strane, iako dosta dugo traje, lako prelazi na bilo što pa se možete zamrljati, ne uvlači se u bore na usnama
  • Hidratacijajako dobra


Sve u svemu, ja sam zadovoljna i pigmentacijom i trajnosti pa ne sumnjam da ću ga povremeno koristiti iako nisam fan kremastih ruževa. Svakako bih ga preporučila onima koji imaju suhe usne, a traže pigmentirane i postojane ruževe. Znam da ću ga kupiti prijateljici jer ona uvijek muku muči sa suhim ruževima, a ne može naći kremaste koji na usnama ostavljaju intenzivniju boju od labela. :D 

Kakve vi ruževe preferirate? Imate li neki Nyx ruž i kakvi su vam dojmovi?
 Pišite mi. :* Maja


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 7 :

  1. Bas je bljestavo crven! Meni ovako po fotkama djeluje poprilicno neutralno na swatchevima, bas ono cisto crven, dok na usnama malo baca na toplo. No tu ionako puno igra boja usana, podton koze i ostale popratne stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, slažem se skroz, dok mi je u tubi izgledao hladnijeg tona :)

      Izbriši
  2. Znaci crveno crveni crvene bojeeeeee!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. nemam ni jedan za sada, ali definitivno imam u planu nabaviti u skoroj budućnosti :) ja sam od onih što više nose kremaste koji mi tolko ne isušuju usne :)

    OdgovoriIzbriši