4/13/2015

BEAUTY BLOGGER TAG - KAKO SU NASTALE ŠMINKOHOLIČARKE

14


Dragi moji šminkoljupci, danas nas je u jednom super tagu označila naša kolegica Beauty corner by Ivee pa smo ja i Maja odgovorile na pitanja postavljena u tagu. 


Tag je zabavan samo po sebi jer otkriva ponešto o nama i blogu, pa Vas tako bolje upoznaje s nama :)


~~~~~~~~

1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
K: Dugo sam pratila beauty zajednicu, a s obzirom na svoju ljubav prema kozmetici, htjela sam biti i dio blogerskog svijeta.
Jedan dan me je Maja pitala bi li skupa s njom otvorila blog, i nekoliko dana kasnije, realizacija je uspjela.
Maja je predložila ime, ja sam se složila i bile smo spremne na lansiranje.
Sve se to realiziralo 1.12.,  odnosno prije 4 mjeseca. Relativno smo nove, ali smo definitivno presretne cijelim uspjehom :)
M: Sve je počelo od moje poslovne stranice na fb gdje sam pisala kratke recenzije proizvoda, razne savjete i lookove, to se curama svidjelo i predložile su mi da pišem blog, Znala sam da sama ne bih mogla prečesto objavljivati pa sam se javila Kristijani s prijedlogom da zajedno pišemo. Primjetila sam da ona prati sve moguće blogove i nekako sam pretpostavila da bi joj se ta ideja mogla svidjeti. Isto tako Kristijana i ja imamo razlicite tipove kože i različito se šminkamo pa sam shvatila da bi to bilo zgodno za veliki broj čitatelja/ica . Naš blog je nastao u 12.om mjesecu 2014.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
K: Variola je bila prva, tako da iznimnu ljubav gajim prema njoj i njenom blogu jer malo je reći da nije bilo nje, ne bi bilo mene. Svakodnevno mi je davala inspiraciju, pa je tako zaživjela želja za eksperimentiranjem i evo me sad.
Kraj nje, bila je tu i AiryFairy, Beauty&Mess, Maybe's new start, te su mi one bile svakodnevna lokacija pod klikom miša, a uz sve to je svakodnevno bila praćena i Šminerica.
Tad sam se malo odvažila i komentirati, a onda sam otkrila razne blogove i drago mi je da jesam :D
M: Pratila sam više youtuberice među kojima su Pixiwoo sestre, Goss, Lisa Eldridge, Charlotte Tilbury, Shaaanxo i puno drugih. Kod nas sam redovito pratila portal Šminkericu i Beauty & Mess, a sad se trudim pratiti što više naših blogerica .

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući pozitivne recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
K: Ne znam baš za prvi, ali izdvojit ću jedan koji mi je dan danas srce i duša i ne mogu zamisliti dan bez njega i veliko hvala svim kolegicama koje su o njemu napravile post, a radi se o Nuxe Reve de miel balzamu u teglici koji mi spašava usne od suhoće i ostalih napasti.
Neću uopće reći kako zapravo imam ladicu takvih stvari doma i kako me nijedna nije razočarala, ali ovo je svejedno moj favorit.
M: Stvarno se ne mogu sjetiti koji bi to proizvod mogao biti, ali stalno gledam videa i čitam recenzije proizvoda prije kupnje bilo kojeg kozmetičkog proizvoda jer mi uvelike pomažu.

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga.
K: 
- Komunikacija s ljudima o proizvodima, bilo u smislu savjeta, bilo u smislu razmjene iskustava, bilo u saznavanju nečeg novog što nisam znala do sad.
- Nova prijateljstva koja sam stekla su mi uvelike najdraža stvar kod bloganja, upoznala sam hrpu divnih cura, s nekima sam sada već u jako dobrim odnosima, ne radi se sve samo o kozmetici, tako da mi je sve to jako priraslo srcu.
- Jako volim bloganje, općenito uvijek volim pisati, a s druge strane brbljati o onome što volim (u ovom slučaju kozmetika) pa kad spojiš ugodno s korisnim, a možeš nekome pomoći ili mu pak osiromašiti obitelj do 72. koljena, zašto ne :P
- Definitivno mogu reći da je prednost pisanja bloga što neke proizvode sama nikad ne bih novčano mogla priuštiti pa mi je drago kad mogu reći da sam zahvaljujući brendovima koji su mi ukazali povjerenje sada cura s boljim licem, boljom kožom, boljim slušalicama od Forea <3  :D
- Podrška ljudi za koje ne bih nikad rekla da ih zanima kozmetika, tu moram istaknuti doživljaj kad sam napisala prvu recenziju na blogu, ujedno svoj prvi post, pa mi je prijateljica poslala poruku kako se ne razumi u kozmetiku i kako je ista nimalo ne zanima, ali da je moj post bez obzira na to pročitala s guštom, te da nije nekorisnica, da bi je ovo sigurno zaintrigiralo za proizvod. Što više da vam kažem?
Imam veliku ljubav prema ovome blogu i drago mi je što postoji :)
M: 
 
- Savjetovanje odnosno pomaganje u izboru proizvoda, načinu šminkanja ili sl., predivno se osjećam kad mi netko da povratnu informaciju da im je savjet pomogao
- Komuniciranje i druženje s drugim blogericama, jako mi je žao što nisam mogla ići na BBD, ali pogledala sam sva videa, slike i pročitala postove i vjerujem da je bilo super, voljela bih da se još više družimo
- Mogućnost isprobavanja proizvoda koje sama možda ne bih mogla kupiti
- Na kraju dana osjećam se ispunjeno jer radim ono što volim
- Svakodnevno učenje i informiranje o njezi lica, tijela, kose, o kozmetici... to je nešto što me jako zanima i o tome bih mogla dan-noć gledati videa na youtubeu i čitati na blogovima

5. Što si naučila od kada pišeš blog?
K: Naučila sam da bez obzira što postoje oni koji ti redovno rade spačke iza leđa, moraš im se nasmijati u lice i spustiti ih na zemlju svojom kulturom i naukom, ne gledati nikog svisoka, već im pokazati da ti nisi tako nizak. To se ponajprije odnosi na pokušaje vrijeđanja, pogrdne komentare i ljubomorne debile koji će se pobrinuti da potoneš u onome što voliš, ali im se to ne smije dopustiti.
M: Naučila sam da to zahtjeva puno truda. Sve se to čini jako jednostvno onima koji čitaju, ali zapravo iza toga stoji slikanje točno u određene sate u danu, uplodanje slika i eventualna korekcija, detaljno informiranje o proizvodima, sastojcima i dr.

6. Što se kod tebe promijenilo od kada pišeš blog?
K: Definitivno mogu reći da mi je drago što sam uz spajanje fakulteta i ovog hobija naučila biti profesionalnija, što od slanja mailova, do izražavanja i do komunikacije s određenim ljudima. Mimo tog što više nemam gdje stavljati kozmetiku, pa svaki tjedan sve slažem nanovo i pomjeram lijevo desno po sobi :D
M: Nije se puno toga promijenilo jer su Šminkoholicarke relativno mlad blog, ali vjerujem da će u budućnosti biti puno toga. Kako sam stvarno prava šminkoholicarka, već i prije sam imala tonu kozmetike i stalno sam visila na youtubeu, čitala knjige o šminkanju, sve što i danas radim.

7. Imaš li neki savjet za sve one koji namjeravaju pisati beauty blog?
K: Budite ono što jeste, radite isključivo ono što je po vašoj volji, nemojte slušati pametnjakoviće kojih će uvijek biti, a pokušavat će izgraditi vaš svijet. Naravno da postoje konstruktivne kritike koje bi vam mogle pomoći u realizaciji, ali da vam netko pametuje u vezi nekih totalno glupih stvari, nemojte dopuštati. 
Isto tako, o svemu pišite iskreno jer samo je iskrenost ključ između vašeg bloga i njeghovih čitatelja, jer ako razočarate jednu osobu, lako će stići do druge.
M: Uh, ovo je teško jer sam i ja nova u svemu ovome, ali rekla bih sljedeće: ako ćete se baviti ovim, uložite dosta truda u vaše slike, neka vam recenzije budu detaljne i iskrene jer će to čitatelji poštivati. 
Budite kritični. Nemojte samo hvaliti proizvode koji su vam poslani besplatno, ako nešto ne valja - ne valja. Potrudite se što više informirati kako bi mogli pomoći drugima.


Dragi moji, nadam ste da ste se načitali, puno je blogerica već označeno, tako da tag prosljeđujemo:

Vole vas K & M <3

Broj komentara: 14 :

  1. Predivne ste i vidi se da pisete i radite sa svom dusom i srcem!!! <3 :))))))

    Hvala na tagu! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na tagu, natipkam čim čim prije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. My magical corner13. travnja 2015. u 11:44

    Hvala na tagu :)))... Tipkam prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jos jednom hvala na tagu :) lijep post bas!

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo ću spomenuti da sam ja prva objavila ovaj TAG jer sam ga vidjela kod jedne strane blogerice! Netko ga je "ukrao" i prisvojio......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je i bit taga, tag je tu da se tagira i širi dalje. Nitko ga ne može ukrasti.

      Izbriši
    2. Draga Marijana, ja ne znam čiji je tag i otkud stiže, ali potpisujem ovo što je rekla Silvija.

      Izbriši
    3. cilj taga je da se širi dalje, ne vidim zašto bi netko to smatrao "krađom" :)

      Izbriši
  6. Thank you girls, objavim ovih dana! :)

    OdgovoriIzbriši