4/12/2015

ESSENCE NOVITETI ~ SPRING/SUMMER 2015 ~

16


Dragi moji šminkoljupci, danas ću vam ukratko predstaviti neke od noviteta na Essence policama, koji su se našli u novoj kolekciji za proljeće i ljeto, a koju su svratili u moju vrećicu.
Cijela kolekcija obiluje nude i pastelnim nijansama, nekim izmjenama na staroj kolekciji, sve u svemu brdo divnih stvari :)
Essence vam je zasigurno odavno poznat i vjerujem da nema osobe koja nije imala barem jednu stvarčicu iz njihovog asortimana, tako da je moj najdraži tuš upravo njihov.

Lakovi*




U ponudu su stigle nove nijanse lakova, poboljšanije i trajnije verzije nego što su bile ranije.

U mojoj vrećici su se tako našli Base Coat, Top Coat, The Nudes 07 Hope for love, The Pastels 03 I'm so fluffy, The Gel 25 Prince charming i The Gel 04 Our sweetest day.
Moram izraziti svoje oduševljenje trajnošću kombinacije baze, nekog od navedenih lakova u boji (čak i drugih) i top coata. Sa jako malim oštećenjem, trajali su tjedan dana dok ih ja sama nisam skinula i to je isto bilo malo teže, jer stvarno divno prijanjaju noktu i definitivno su mi favoriti cijele kolekcije. 
Base i Top Coat se mogu pronaći po cijenu od 21,90kn, The Pastels i Nudes po cijeni od 15,90kn, a The Gel po cijeni od 12,90kn za 8g po svakom laku (maksimalna i preporučena maloprodajna cijena).

Sjenila*


Mono svjetlo smeđe sjenilo iz klasične postave dolazi u novoj i čvršćoj ambalaži, koja na poklopcu više nije ispupčena nego ravna, puno više mi se sviđa nego staro pakiranje jer je praktičnije za odlaganje, dok sjenilo iz I  ♥ Nude kolekcije stiže u ispupčenoj verziji.
Klasično sjenilo dolazi u nijansi 15 Hazel me not!, a  ♥ Nude u nijansi 01 Vanilla sugar.




Oba sjenila su mat i dobre teksture, solidne pigmentacije i sa finim blendanjem. Preko baze su mi držala cijeli dan, a bez baze nisam sigurna koliko bi izdržala.
Hazel me not! je hladno svjetlo smeđe sjenilo koje je super za pregib kapka.
Vanilla sugar je nijansa između bijele i svjetlo žute, super boja za unutarnji kut, pomični dio kapka ili ispod same obrve.
Cijena klasičnog sjenila je 12,90kn za 2.5g, a cijena I  ♥ Nude sjenila je 21,90 za 1.8g (maksimalna i preporučena maloprodajna cijena).


Maskara*



Lash princess false lash effect maskara dolazi u predivnoj ambalaži kojoj je stvarno teško odoljeti.
Sestra je već poznatoj Lash princessici koja ima drugačiju, "kobra" četkicu, dok ova ima običnu četkicu koja ide od šireg prema najužem dijelu na vrhu.
To je ujedno i proizvod koji me je najmanje oduševio. Ovo je moja prva Essence maskara, uvijek sam ih unatoč dobrim komentarima zanemarivala na policama, ali me ova jednostavno nije preduhitrila za kupnju neke druge.
Slijepila mi je trepavice i ostavila žnj efekt, tako da čisto sumnjam da ću istraživati po asortimanu maskara. 

Za 28,90kn, dobit ćete 12ml (maksimalna i preporučena maloprodajna cijena).

Rumenilo*



Kako se asortiman mijenja, tako dolaze i nove nijanse rumenila, a u mojoj vrećici je stigla nijansa 90 Summer dreaming, divna rozasto narančasta nijansa koja licu daje prekrasnu svježinu. Iako se na swatchu ne primjeti, u sebi sadrži decentne zlatne čestice koje se jako suptilno presijavaju na licu.
Trajnost mu je zadovoljavajuća, meni traje dok ne skinem cijelu šminku. Osim trajnosti, dobro se blenda, a pigmentacija mu je taman da jednostavno ne možete pogriješiti sa nanosom i završiti namuljanih obraza.


Za 5g izdvojit ćete 21,90kn (maksimalna i preporučena maloprodajna cijena).

Puder*


Pure skin mousse puder stiže mi u najsvjetlijoj nijansi, 01 matte beige, ali je i to nažalost pretamna nijansa za mene. Ovakav puder u običnom izdanju bio je prvi puder koji sam nosila u izlascima i bio mi je super, iako me tad nije bilo briga što sam vjerojatno imala crtu na vratu :D

Ako ste blijedi kao ja, vjerojatno u njemu nećete naći svog vjernog pratioca, eventualno uz miks s nekim drugim puderom.
Ima tendenciju naglasiti suhe dijelove, ali jako dugo ostaje mat na koži, a osim toga, iz Essencea kažu da se clearderm komplexom bori protiv miterera, mrljica i prištića te da je odobren od strane dermatologa, a osim toga da je idealan baž za mladu kožu te da pomaže u sprječavanju pojava nečistoća kože.
S obzirom da imam mlađu sestru koja je taman u pubertetu pa na prve nesavršenosti na licu počinje stavljati puder i korektor (ne cijelo lice, samo na te dijelove, nemojte me tući :P), onda bi ovo mogao biti super test!
Uz čiste prste, čak i ovo pakiranje može biti dovoljno higijenski nastrojeno.


Za količinu od 14g, potrošit ćete 32,90kn (maksimalna i preporučena maloprodajna cijena).

Ruž i sjajilo*



Na policama su se našle mnogobrojne stvari iz Nude kolekcije, tako da su stigla i nova sjajila i ruževi.
U nijansama 01 Shy beauty - sjajilo i 01 Wearing only a smile, jako su blago pigmentirani i nisu me posebno oduševili. Oba proizvoda su skliska na usnama tako da neće dati posebnu notu, no ukoliko vam trebaju svijetle nijanse koje bi stavili na sredinu usana kako bi ih vizualno povećali, tada će biti pogodak jer preko takvih nijansi pokažu svoju "čar".
Nažalost nisam dobila nijansu ruža koja mi se posebno dopala, a to je nijansa 03 Come naturally, ali sam sigurna da ću je kupiti jer je definitivno lijepa dnevna nijansa.


Sjajilo možete kupiti po cijeni od 16,90kn za 5ml, a ruž po cijeni od 19,90kn za 3.8g.

Kist*




Svakome treba jedan kist za puder u kamenu, a na Essence policama ih zapravo možete naći od davnih dana.

U čemu je onda stvar?
Prošle godine je Essence izbacio limitiranu kolekciju Bloom me up! koja je sadržavala predivne kistove pastelnih boja, baš kao što je ovaj gore. Izazvali su veliku pomamu, bili su rasprodani u velikome roku, a ja sam nakon godine dana potražnje, nedavno otkupila i zadnji kist koji sam tada mjesec dana tražila po svim drogerijama.
U proljetnom "renoviranju", kistovi su dobili novo ruho pastelnih boja drški i dlačica, tako da je i ovaj kist za puder u kamenu došao u lila boji, kao i kist iste namjene, samo dvaput veći iz Bloom kolekcije.
Kist je jako mekan i neke malo čvršće pudere neće moći pokupiti jako dobro, ali ako ne funkcionira u toj namjeni, koristim ga za rumenila koja su jako pigmentirana jer ih onda kupi taman da se ne zamackam.
Dolazi po cijeni od 25,90kn.
Inače sam velik fan Essence kistova, tako da mi je drago što je i ovaj pronašao put do mene :)

Ukoliko ste zainteresirani za koju rečenicu više ili opširniju recenziju nekog od proizvoda, vičite u komentarima, posebno bih naglasila puder i eventualno maskaru da vam pokažem kompletno stanje trepavica ili kako je puder pomogao mojoj sestri.


To bi od mene bilo sve za današnji dan, a vi mi pišite u komentarima kako vam se sviđaju noviteti i jeste li isprobali koji od njih :)

Voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 16 :

  1. Nude lak cu taim... ovo mi izgleda kao savrsena bojaaaaaa!!!! :D

    Kistic nikako da ulovim, kada god odem u soping nema ga.... cak nema niti jednog Essence kista... XDD bas je fin ljubicast... ako nista za dekoracije! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma za ovu cijenu i da ti ne valja je super :D
      Al da dugo stoje ti novi, stoje, baš su famozni :D
      Super je dizajn, nema ih ni kod nas kad god dođem, sve rasprodano!
      Njihovi kistovi dušu dali :D

      Izbriši
  2. Dobile smo skoro iste proizvode! Meni je puder u pjeni odličan, pogođena nijansa. Dobila sam ruž #03, predivna nijansa, imala sam ga već od prije.
    Jučer sam kupila novu maskaru jer mi je stara zakon. Još je nisam stigla isprobati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, meni je okej sestri barem za te problematične dijelove, jučer se igrala s njime pa je izgledala ko da je iz solarija izašla hahaha :D
      Ja ću morati u dućan po njega, stvarno je super :D
      Meni je ova fail, ali polako, ima vrimena i druge probati :D

      Izbriši
  3. Super su noviteti, imam par lakova, jedno sjenilo i ruž koji obožavam. :) Lakovi su me posebno oduševili jer ih nikad prije nisam kupovala, ali su predobri. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala prije lakove, ali ovi su stvarno bolji i dugotrajniji i baš sam zadovoljna :D
      A ruževi su za svoju cijenu super, jedino nisam nikad bila pretjerano oduševljena sjenilima, ali ova dva su okej :D

      Izbriši
  4. kako ja volim te njihove slatke kistice :)) kupila sam neki dan ovo rumenilo i moram ga jos isprobat a boja je prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kistovi su im super :D
      A rumenilo mi je postalo omiljeno u zadnje vrijeme :D

      Izbriši
  5. kistići su mi preslatki, drago mi je da su dio stalnog asortimana jer ih u limitiranom izdanju nisam uhvatila ;)
    rumenilo me oduševilo, otkako je stiglo samo njega nosim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, iako mi je ovaj u LE za puder u kamnu bio bolji jer je ogroman hahaha :D
      Rumenilo mi je super, evo baš gledam imam ga od jutros i cijeli dan je preživio :D
      Viva la Essence <3

      Izbriši
  6. Mene su lakovi, uz bazni i završni baš ugodno iznenadili. Inače ne volim essence lakove ali ova linija je posve druga priča. :D
    Maskara je meni pak jako dobra, štoviše bila bi savršena da se ne razmazuje ispod očiju i to brutalno :(. Ja imam ravne i spuštene trepavice i pruži mi odličan efekt ali to razmazivanje ne mogu tolerirati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakovi su savršeni, evo sam stavila jedan loš lak s ova dva i treći dan još traje, zanima me dokad :D
      Meni sve slijepi i izgruda i baš nisam zadovoljna :/

      Izbriši
  7. Imam ovaj kist za puder i onako je, nije loš :) ali su mi super iz ove kolekcije mali zeleni kosi, jaaaako precizan, ja ga koristim za obrve al mislim da bi bio dobar i za tuš u gelu :) i njihov blending brush, ovako lila boje kao puder, ovdje u bih su se oni rasprodali u roku odmah XD ja sam uspjela zgrabiti 2.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam takav stariji, s crnom drškom i mrak je :D
      A blending imam stariji, crni i isto je zakon :D
      Imaju mrak kistove po cijeni od onako LOL pa mi nikad nije žao dat za njih, čak i da ne valjaju :D

      Izbriši
  8. Rumenilo je predivno, šteta što sam uzela jedno drugo :( A maskara bi mi mogla odgovarati jer mi takve četkice pašu i dobro mi je da mi malo slijepi trepavice jer se tako drže podignute :P Ali sve ja to raščešljam posebnom četkicom da ne izgledam ko pauk haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je sad svaki dan haha :D
      Meni ju je ukrala mama pa više ni nemam priliku raditi s njom xD

      Izbriši