4/17/2015

HIGHLIGHTERI 101

12


Hej dragi ljudi :), prvo se želim ispričati što nisam objavila recenziju Essence gela za obrve, uskoro će i to biti na blogu. Htjela sam prije toga napisati post o highlighterima jer su se mnoge od vas javile da bi baš o tome htjele čitati nakon što sam objavila svoje favorite. Neću ići u detalje o svakom proizvodu jer bi to potrajalo pa ako vas zanimaju sastojci pojedinog highlightera ili nešto drugo, slobodno komentirajte ispod pa ću vam odgovoriti. Više se želim koncentrirati na odabir highlightera prema tipu kože i prema onome što želite njime postići. 


Što je uopće highlighter? 
Highlighter je kozmetički proizvod kojim se naglašavaju određeni djelovi lica ili tijela koje želite istaknuti. Možete ih naći pod raznim nazivima poput illuminator, brightener i dr. Postoje blage razlike u funkciji svakog od navedenih, ali tim se sad neću baviti. Predstavit ću vam highlightere koji daju zdravi sjaj licu pomoću kojeg ćete izgledati svježe, mladoliko i glamurozno.
Neću pisati o onima koji su zapravo korektori i koji se koriste pri tehnikama konturiranja. Ako vas takav tip zanima, bacite pogled na moju recenziju Beauty Uk palete za konturiranje/posvijetljivanje.

Kako odabrati highlighter za moj tip kože?
Highlighteri dolaze u 3 oblika: praškastom (kompaktnom, u kamenu), kremastom i tekućem. Nepisano pravilo u beauty industriji je da se praškasti proizvodi koriste za masnu kožu, a kremasti i tekući za suhu. One sretnice ili sretnici s normalnom kožom mogu koristiti sve 3 vrste. Sve to ovisi i o onome što želite postići s njim. Ako želite prirodni, suptilni sjaj onda za to bolji tekući highlighteri koje možete staviti prije tekućeg pudera ili ih pomiješati s puderom. Ako želite sjaj koji se zadržava najduže na koži, preporučila bih ove u praškastoj formi jer su najdugotrajniji. Ukoliko želite "mokri" izgled kože, odnosno sjaj koji daje dojam "dewy" kože, onda bi kremasta formula bila najbolja za vas. Želim još samo napomenuti da je za zrelu kožu bolje odabrati kremaste ili tekuće highlightere jer previše sjajnih čestica može naglasiti bore, pogotovo one oko očiju. Nadam se da vam je to pomoglo, a sad se bacimo na nanošenje.

Gdje ga mogu nanijeti?
Ovisi o vama, gdje ga god nanesete, sunčeve zrake kad obasjaju taj dio, reflektirat će svjetlost jače zbog sjaja. Neka mjesta gdje ga ja stavljam su: iznad jagodične kosti (iznad rumenila), ispod obrve, u unutrašnji kut oka, iznad usne i ponekad uzduž nosa, ako sam ga već konturirala pa ga želim istaknuti to će pomoći da izgleda još manje. Nisam fan nanošenja preko cijelog lica jer se lako može postići izgled disko kugle.

Kako se nanosi?
Praškasti-lepezastim kistovima, bockalicama, većim kistovima za blendanje sjenila, kistovima za konturiranje tip RT kist - nakon tekućeg pudera i pudera u kamenu
Kremasti-bockalica, prsti, spužvica - nakon tekućeg pudera, prije pudera u kamenu
Tekući-bockalica, prsti, spužvica, mali kabuki kist - prije tekućeg pudera
Napominjem da su to samo moje preporuke. Koristite ono što imate i što vam najbolje odgovara.

Time smo pokrili glavna pitanja o highlighterima pa ću vam sad predstaviti svoje favorite i napisati ponešto o svakome. Mala napomena: proizvode već dugo koristim pa ambalaža neće biti najurednija.
S lijeva na desno: Golden Rose, Beauty UK, MUR Peach Lights, Vivo, MUR Golden Lights, The Balm, Illamasqua, Douglas

Počet ću s praškastim, zatim kremastim i tekućim na kraju.

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter u nijansi Golden Lights - ovo je jedan jeftini, a prekrasni highlighter koji je izrazito pigmentiran i daje divan zlatni sjaj na licu, najintenzivniji od svih koje posjedujem, što ćete vidjeti na slici sa swatchevima.


Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter u nijansi Peach Lights - dok sami proizvod ima tu breskvastu nijansu, kad ga naneste on je u potpunosti roze boje, isto je prekrasan, nešto manje pigmentiran nego prethodni, volim ga koristiti u kombinciji sa rozim rumenilom. Pogotovo lijepo izgleda na svijetloj koži.


The Balm Mary-Lou Manizer - vjerojatno je najpoznatiji highlighter u blogosferi i s pravom. Iako je dosta skup, isplati se jer ga neće potrošiti godinama. Dolazi s ogledalom što je dodatni plus. Na licu daje onaj klasični sjaj boje šampanjca. Ako ne znate koji odabrati, ovaje igranje na sigurno. 


Beauty UK Baked Blush u nijansi no.3-halo - kao što vidite zapravo je rumenilo, ali toliko shimmera sadrži u sebi da bi mogao biti highlighter za srednje tamnu i tamnu put. Obožavam ga, nanosim ga iznad rumenila za malo boje i sjaja. Posebne je nijanse koju nisam pronašla niti u jednom drugom proizvodu. Cijena je sitnica te, kao i prethodni, dolazi s ogledalom.


Golden Rose Terracotta Blusher u nijansi - radi se isto o rumenilu koje je, kad se swatcha, potpuno zlatno. Ne znam koristi li netko uopće zlatna rumenila, možda eventualno bronzere, iako preferiram mat bronzere. Idealan je za tamnu preplanulu put, daje onaj brončani sjaj. Cijena je isto sitnica, a pigmentacija je izvrsna.


Douglas Powder Spray - uzela sam ga, iskreno, samo zbog preslatkog pakiranja. Preferiram ga za korištenje na tijelu jer daje pomalo umjetni sjaj, a i teško ga je staviti na neko određeno sitno mjesto zbog raspršivača. Treba dobro izblendati nakon što se stavi. Za one koje se žele osjećati kao princezice :D, baš zbog raspršivača ga možete staviti gdje vam srce želi: po kosi, tijelu, licu...


Illamasqua Gleam Cream u nijansi Aurora - kremasti highlighter koji daje mokar, dewy izgled, nema previše sjajnih čestica, nadogradiv je. Poprilično skup, ali ne žalim ni lipe. Ne bih ga preporučila za masnu kožu. Izvrstan za suhu. Predivan za snimanja jer izgleda prirodno, kao da vam koža ima neki sjaj iznutra.


Vivo Highlighter - tekući highlighter kojeg možete koristiti, kao što sam već napisala, ispod pudera ili pomiješati s puderom. Dok se praškasti i kremasti mogu koristiti iznad tekućeg pudera, tekuće highlightere je najbolje staviti prije kako ne bi pomakli puder. Najsuptilniji su, izgledaju najprirodnije na koži. Ovaj kojeg ja imam je "duochrome" odnosno ima zlatne i roze čestice, ovisno o svjetlu. Znam da L'oreal ima nešto slično, primer i highlighter u jednom, ali ga nemam pa ne mogu ništa reći o njemu.

Evo još malo swatcheva:
S lijeva na desno: Golden Rose, Beauty UK, MUR Peach Lights, Vivo, MUR Golden Lights, The Balm, Illamasqua, Douglas







Na svim slikama gdje mi se highlighter vidi sam ispala Bože sačuvaj, ali stavit ću jednu da vidite taj efekt na licu. Opet je to drugačije nego na ruci. Na slici ispod nosim MUR Peach Lights.


Uh, umorio me ovaj post. Nadam se da vas nije i da ste nešto korisno izvukli iz njega. :D


Kako vam se sviđa efekt koji daje highlighter? Koristite li već neki, ako da - koji, ako ne - planirate li ga uzeti? :) 
Maja 


Broj komentara: 12 :

  1. Ja sam tek nedavno pocela otkrivati highlightere i stvarno me odusevljava efekt koji se dobije.
    Douglasov mi je stvarno predivan, bas zbog pakiranja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jednom kad ga počneš koristiti, ne možeš prestati :) zar ne?

      Izbriši
  2. Imam MUR GOlden Lights kao što znaš i obožavam ga! Ali sad me privlače i tekući/kremasti :) Razmišljam o tome da nabavim Revlonov u tubici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super je golden lights, možda mi je i najdraži od svih :) to je onaj photoready? ako nabaviš, javi dojmove :)

      Izbriši
  3. Mislim da sam ja rijetka od osoba koja ne koristi highlighter....zapravo sam i tek prije možda godinu- godinu ipo počela rumenilo koristiti :D imaju super efekt na licu, ali nekako mi ne padaju pod ruku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda i bolje, ako probaš - možeš se navući :D

      Izbriši
    2. hahahah to sam već čula XD ništa, ako mi se ubrzo primjeti sjaj na obrazima - znat ćete o čemu je riječ XD

      Izbriši
  4. Di si nabavila ovaj vivo highliter?

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno si našminkana na fotki, baš je lijepo ispao highlighter. Moj omiljeni je Mary Louminizer i nitko me neće uvjeriti da se ne može koristiti svaki dan! :D Obožavam naglasiti jagodice i smatram da dobar highlighter podigne svaki look. Imam i Beauty UK Halo, ja ga koristim kao rumenilo jer sam presvijetle puti da bi mi mogao služiti u svrhu posvijetljivanja , imam Me Me Me s Pink Pande prekrasni rozi tekući highligher bisernog sjaja i baš bi se voljela počastiti s ovim Peach Lights , super izgleda :) Šljokice u ovom pakiranju je imao HM, ja sam uzela rozo srebrne , divno mirišu i daju baš lijepi sjaj , stavljam ih u kosu, i na tijelo. Imam i zlatne od Orofluida , isto divan miris , i po meni još ljepši sjaj. Nuxe zlatno ulje ljeti znam na licu nositi kao highlighter. Super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) Mary Loumanzier je super, Nuxe imam, ali bez šljokica :/ vjerujem da bi i to lijepo stajalo, pogotovo na tijelu

      Izbriši
  6. ja za sada imam samo 2, prvi i najdraži mi je MAC Lightsacapade, koji je neutralan do vrlo blijedo žutkast, a onda sam uzela i Essence iz Cinderella LE... i isto je odličan, samo je hladniji/roziji sa sitnim srebrnim shimmerom :)

    OdgovoriIzbriši