7/27/2016

URIAGE BARIESUN - MINI RECENZIJE

2


Dragi moji šminkoljupci, dobro znate koliko volim Uriage preparativu i koliko sam zaluđena njom, pa vam danas donosim mini recenzije o četiri proizvoda za ovo ljetno doba koje će vas spašavati na svakodnevnoj bazi :D

Mlijeko za osjetljivu kožu, spf 50


Iako po opisu može i na lice, ja ga koristim samo na vratu i rukama, odnosno dijelovima koje svakodnevno izlažem suncu, jer sam mali bijeli duh i stvarno mi treba spf 50 kad god pogledam sunce, a kamoli išta drugo. Bilo mi je odlično u vrijeme kad sam dobila alergiju na sunce jer sam tad, opet, samo kad bih pogledala sunce, bila puna plikova i sve me je svrbilo pa mi je ovo mlijeko olakšalo te dane dok sam se riješila alergije.
Nemasne je teksture, rjeđe teksture od klasičnih mlijeka za tijelo, miriše na ljeto i stvarno ga obožavam. Ono, stvarno.
Ne volim klasične kreme s tim faktorom jer su najčešće preguste, ostavljaju masan sloj na tijelu, a na to sam posebno alergična i živčana i ljeti si derem kožu pod tušem čim osjetim da imam ikakav sloj na sebi i zato mi je ovo mlijeko odlično - vidim da djeluje, a ne osjetim ga.
Super stvar za frikove poput mene, za svaki dan doslovno.
Za 100 ml platit ćete cca 150 kuna u Formasani (Teslina 13, ZGB).




Krema za osjetljivu kožu, spf 30


Ponovila bih sve što sam rekla i za mlijeko, samo što je ovo krema, pa je mrvicu gušće teksture i zato nisam najveći fan, draže mi je mlijeko, frik, kažem vam.
Vidim da također može na lice, ali za lice koristim njihovu kremu iz druge linije (čija recenzija također ide ubrzo) pa mi je draže s ovim mazuckati tijelo.
Ne sunčam vam se ja baš previše, bježim od sunca koliko mogu, volim biti blijeda iako to izgleda malo čudno ljeti u moru crnaca oko mene (da se razumijemo, sve frendove i frendice i koji malo pocrne ljeti uvijek zovem crncima jer kad stanu kraj mene to je suviše komično).

Manji spf me isto tako ne privlači previše, ali to će biti odlično za zimske dane (da, i zimi se bez obzira na manje sunca trebate trackati, uv zrake su posvuda u svakom vremenskom razdoblju) tipa za vrat, ruke i sl.

Za 50 ml dat ćete oko 120 kn u Formasani (Teslina 13, ZGB).





Balzam za smirenje kože nakon sunčanja


Ovo je meni nažalost uvijek potrebno jer bez obzira na sve kreme i sva čuda, ponekad mi se jednostavno ne da ili zaboravim trackati se opet i redovito pocrvenim. Konkretno ovo ljeto me još more ni sunčanje nije vidjelo, ali opet spominjem ranije spomenutu alergiju nakon koje sam bila ukomirana, ovo je čak pomoglo i tom stanju plikova i prezadovoljna sam tom nemasnom, brzoupijajućom teksturom, prelagan je na koži i ne vidim ga i ne čujem, a opet primjetim da funkcionira i smiruje kožu.
Ovo sam čak stavljala i na lice i nije mi izazivalo komedone ni nikakve gluposti pa dajem thumbs up.

150 ml je cca 140 kn u Formasani (Teslina 13, ZGB).




Tonirana krema za osjetljivu kožu, spf 50


Dešava se da je ovo proizvod kojeg sam jedva čekala natrackati na sebe, a ostavio me blje i nesretna sam zbog tog xD
Dakle.
Tonirana krema koja je:
- nemasne teksture - potvrđujem.

- tonirana - i to samo tonirana, eventualno ujednači ten ako nemate bogzna kakva crvenila i nepravilnosti.
- krema koju po opisu trebate nanositi više puta u danu - eto ne znam xD
Da je samo krema, to bi i razumjela, pogotovo jer ima spf, al je tonirana pa mi nije sasvim jasan čitav koncept :D
- nijansa fair - na prvih 13 sekundi, onda na neki čudan način oksidira i postanem bronzi disko kugla.
- glow - ako ste masni i ne volite se sjajiti, bježite od ovog :D

Mislim da bi ovo više prodala pod tekući highlight sa spf-om, jer mi više ima takav smisao :D
Baš je radiant. Mislim da bi suhokošcima odlično odgovarala za mješanje s puderom za neki fini glowy look, ili pak za tekući hajlajter kako je zapravo ja koristim (nanesem prstima maliu količinu na područja gdje ću staviti hajlajter u prahu [iznad jagodice, ispod obrve, po nosu, iznad usne] i onda to sve izblendam kistom ili blenderom i preko nanesem hajlajt u prahu da šljaštim.

Sam mi smisao toniranih krema nikad nije bio jasan, pa se povlačim, ko voli nek izvoli, ja bi puder ako se već mažem :D

50 ml za cca 130 kn u Formasani (Teslina 13, ZGB).




Prije nanošenja

Poslije nanošenja
Prva tri proizvoda obožavam i stvarno su kvalitetni za svaki dan kroz cijelu godinu.
Nemasne teksture, brzoupijajući, lagani na koži - I'm yours!
Tonirana krema, pa eto, ne znam što da vam kažem, not my piece of cake (da se razumijemo, ne samo ova nego sve te kreme nisu po mojem ukusu).
Općenito bi sve što Uriage proizvede koristila jer jedino s njihovim proizvodima nisam doživjela ama baš nikad da sam imala neki problem ili da mi nisu pasali (opet govorim, što se tonirane kreme tiče to je zasebno mišljenje, nije loš proizvod kao takav).


Koristite li Uriage kozmetiku? Koje je vaše mišljenje o toniranim kremama? Koristite li kreme za zaštitu od sunca?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih


2 komentara :

  1. Također dijelim ljubav prema Uriage brendu :D njihova Hyseac R krema me spasila od iritacija i crvenila s kojim se borim svako ljeto. Balzam za smirenje kože nakon sunčanja mi se čini kao proizvod koji moram isprobati :D ja se obožavam trackati i prije i nakon sunčanja :P

    OdgovoriIzbriši
  2. pa da znaš da se primjeti razlika prije i nakon kreme..
    i ja sam uvijek blijeda, na suncu pocrvenim, pa bi mi te kremice dobro došle :D
    dosad ih nisam probala, ali ne znači da neću. :D

    OdgovoriIzbriši