8/04/2016

ESSENCE I CATRICE NOVITETI ~ SPRING/SUMMER 2016 ~

3


Dragi moji, danas vam pišem o nekim Catrice i Essence novitetima koje sam dobila prije kojih mjesec, dva.
Iako ih je više na slici gore, neki proizvodi su bili dio nekih limitiranih kolekcija pa njih nisam spomenula.

USNE


Krenula bih s proizvodima za usne, dobila sam tri olovke i ruž za usne, ovo je od Essencea, jedna je olovka glossy, dvije velvet finiša, ruž je mat finiša.

Glossy stick u nijansi 04 Poshi pink nije napadno glossy finisha, rozi ruž, solidne pigmentacije, traje tri do četiri sata, ne preživljava baš hranu, piće solidno.
Velvet stickovi u nijansi 04 Cherry Crash je malo više mat finisha, crvene boje, također solidne pigmentacije, isto trajanje tri do četiri sata, isti odnos s hranom i pićem kao i kod Glossy sticka.
Sve navedeno vrijedi i za nijansu 05 Plum perfect koja je smeđkasta tamno crvena nijansa.

Velvet matt ruž u nijansi 23 je ruž zagasite ružičaste boje, prirodno mat i jako mi se sviđa osim nijanse činjenica da je pristojne pigmentacije i da se jako dobro drži na usnama.

Olovke možete kupiti po 16,90 kn (MPC), ruževe po 19,90 kn (MPC)





OČI


2 u 1 sjenilo i tuš za oči od Essencea u nijansi 03 Light me up je zapravo meni jako draga stvarčica, preko baze traje cijeli dan, s obzirom na moje masne kapke ne koristim ga bez baze pa ne bih znala kako se u tom slučaju ponaša, na početku je i meni i mami izgledalo kao da je korektor u sticku, ali je zapravo skroz dobro sjenilo. Bež nijansa, satin finiša je odlična ispod obrve, kao dodatni naglašivač sjenila u prahu, u unutarnjem kutu oka... sve osim kao tuš. Ne znam kako bi ovo itko ikako mogao koristiti kao tuš?

MPC je 23,90 kn.



Catrice Sand nudes paleta sjenila za oči mi je prvenstveno prekrasna jer ima divne hladne nijanse, koje su jako dobro pigmentirane i jednostavno mi je predivna.
6 nijansi, od kojih su 3 mat finiša (druga, treća i šesta) dok su ostale tri ili satin ili shimmer finiša.
S njom možete napraviti kompletan look i to mi je super kod nje, eventualno ako ćemo biti cicije, fali svijetla bež mat nijansa. Ali nećemo toliko cicijati, mislim da bi jednoj ženi koja se ne koristi toliko sjenilima ova paleta bila sasvim u redu.
Sjenila se blendaju skroz dobro, pigmentacija je još bolja preko baze kako ih ja koristim i kako ih uvijek preporučam koristiti.
Cijena joj je ja mislim 49,90 kn.




LICE



Essence Blush ball rumenilo u nijansi 10 Peach candy je dosta svijetlo, breskvasto rumenilo, koje bi moglo čak poslužiti kao neki hajlajter, jer je doslovno hajlajter u boji xD
Ne preferiram takva rumenila, više sam mat tip, radije volim zasebno stavljati hajlajt.
Iako je predviđeno za nanošenje direktno iz pakiranja i to ga, kako kažu čini idealnim za nanošenje u pokretu, ja i dalje volim klasični nanos kistom.
Meni osobno s lica ne mrda cijeli dan, lako se blenda, srednje je pigmentacije i kistom ga je lako pokupiti, ali za ovakav tip rumenila uvijek koristim one laganije, fluffy kistove.
MPC je 25,90 kn.



Essence All I need concealer paleta korektora u nijansi 10 Cover it all  je color correcting paleta, ima zelenu, žutu i narančastu boju kako bi mogla prekriti odgovarajuće nepravilnosti na licu (zelena za crvenilo, žuta za plave podočnjake, narančasta za zelene podočnjake), a uz to ima svjetliji korektor za prekrivanje, ali je dosta svijetao pa bi mogao napraviti i highlight ispod očiju, dok je tamniji korektor podoban za prekrivanje prištića (zeleni pa taj tamniji i preko puder).
Na dodir su malo tvrđi, ali se u dodiru s kožom zatople pa ljepše klize po koži, kremasti su, imaju srednje prekrivanje i meni se uvlače u linije oko očiju.
Mislim da su jako dobri, samo ih obavezno setirajte puderom u kamenu/prahu.
MPC je 29,90 kn.




Jeste li koristili neke od ovih proizvoda i hoćete li ih kupiti? Koristite li Essence i Catrice kozmetiku?
Pišite mi, voli vas Kike :*



*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Divne slike ♥ Jedva čekam i ja da isprobam ovu paletu korektora! :)
    http://nayadoesmakeup.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Čime nanosis paletu korektora?
    I jel ide prvo primer pa korektori pa tekući puder ili?
    Planiram si kupiti tu paletu. Već je duže vrijeme gledam pa.. dobro bi mi došla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izbacili su dosta zanimljivih noviteta i već sam si složila prije jedno tjedan dana popis za kupnju :D

    OdgovoriIzbriši