8/10/2016

URIAGE FLUID SA SPF ZAŠTITOM

1


Dragi moji šminkoljupci, u nedavnom postu o Uriage proizvodima za zaštitu od sunca sam vam spomenula kako za zaštitu lica koristim njihovu kremu iz druge, već, nadam se, dobro poznate, Hyseac linije, gdje je njihova krema za masnu kožu moj broj jedan svih do sada korištenih krema i dok nisu došla ova luda vruća ljetna vremena, koristila sam je svaki dan.
Sada sam je malo ostavila po strani i na svakodnevnoj, dnevnoj bazi koristim ovu kremu.



Iako je kreme za lice sa spf-om dobro koristiti čak i zimi, ja ih koristim samo u ljetno doba jer u zimsko radije posežem za klasičnim kremama.
Imam mješovitu kožu pa mi je bitno da mi ne isušuje lice (ne stavlja mi se 7 različitih krema), ali i da me ne zamasti nakon par sati jer smo dobro upoznati s time da kreme sa zaštitom često ostavljaju masni film ili da se s njima brzo zamastite.

Ima spf 30, što je sasvim u redu za lice, ne treba vam čak i kada ste duhovi kao ja onaj najveći faktor, za masnu je kožu, formula je bez ulja, odnosno nemasna, fluid je, pa bi bilo logično da je lagana.


Koristim je svaki dan ispod pudera, nanosim je otprilike 20tak minuta prije nego stavljam šminku da se upije, lagane je teksture, to mogu svakako potvrditi, također nije masna na koži, ali ne matira u potpunosti već ostavlja onaj prirodni mat završetak što je meni i više nego dobro, jer je skoro nemoguće pronaći kremu sa zaštitom koja vas neće umastiti.
Nije me isušivala, a nema razlike u nekom bržem izbijanju sebuma nego s njihovom klasičnom verzijom za masnu kožu, tako da sam i tu zadovoljna jer sam se stvarno bojala da nedugo nakon korištenja počnem izgledati kao da sam se namazala svinjskom masti (zbog samog znojenja se jače mastim ljeti).
Relativno se brzo upija, već sam rekla da je stavim cca 20tak minuta prije nego što ću staviti puder i u tom se periodu skroz upije u kožu.
Koristim je već otprilike malo više od mjesec dana (?) i nisam primjetila da mi je začepila pore i išta slično, nisu mi se dešavali neki veći breakoutovi osim na područjima gdje ih inače dobijem u doba pms-a, kad jajnici polude ili kad pojedem previše slatkog/mliječnog.




Sa zadovoljstvom je koristim i mislim da će biti moj izbor do kasnog ljeta i rane jeseni, kupiti je možete u Formasani po cca 120 (stvarno nisam sigurna) kuna ili na bilo kojem prodajnom mjestu gdje ima Uriage proizvoda, a često su u Formasani sniženja pa i ako niste u ZG-u nađete nekog da vam za jeftinije kupi i pošalje. Mislim kako je odlična i količina od 50 ml jer je klasična militraža 30 ml i da je ovo zapravo za ovako dobru kremu super deal :)

Definitivno je koristim i iduće godine jer sam s njom u potpunosti zadovoljna :)

Koristite li kreme za zaštitu od sunca? Kupujete li kod takvih proizvoda jeftinije ili skuplje proizvode kad se radi o kremama za lice?

Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Rotiram ovu i Avene cleanance, i za leto mi je malo bolja Avene, jer me vise matira. Ali sa ovom mi ne treba nikakva dodatna hidratacija!

    Vesnin blog

    OdgovoriIzbriši