7/19/2016

FREEDOM PRO ARTIST PAD - BLACK ARTS

3


Kada bih mogla birati da do kraja života koristim samo jednu paletu, to bi bila ova. Točka.
Iskreno, nije me nešto posebno privlačila, još jedna nude paleta u nizu, iste nijanse, sve isto i ništa što već nije viđeno...




Moram prokomentirati ovu genijalnu ambalažu :D
U kartonskoj ambalaži, dolazi paleta sjenila u pakiranju nalik na tablet i na košuljicu u kojoj se inače tableti najčešće nose - donji dio je plastični, dok je gore mekana, kožna imitacija koja se može namjestiti da stoji baš kao i tablet.
Kolegica Sjajolika je rekla da je ambalaža nepraktična, meni je baš suprotno, ako nemam nešto posebno puno stvari na stolu, samo je postavim u taj oblik i baš mi perfektno odgovara.



Dosta veliko ogledalo koje je svima baš super stvar u paletama, meni to ne igra nikakvu veliku ulogu jer se šminkam jedino pred velikim ogledalom, ako se nalazim negdje gdje to nisam u mogućnosti, sjenila neću niti stavljati. Ali, tko voli, eto, ima ogledalo :D

A sada, puno slika svočeva jedne prekrasne palete :D













Sjenila se dijele na mat, saten i mat sa glitterom.

Sve su nijanse maksimalno puteraste i svilene pod prstima, jedino su dvije nijanse sa zadnje fotke, plava i crna, na prvi dojam kredaste pod prstima - radi se o mat nijansama sa malo jačim česticama glittera koje s oka spadnu odma po blendanju, a onda se ispod tog glittera opet kriju puteraste i svilene nijanse.

Sve su nijanse odlične pigmentacije - čak se i svijetle nijanse odlično vide na kapku - u dva blaža sloja doduše, ali uvijek ih volim nadograđivati.
Meni je, osim same pigmentacije, više bitna njihova nadogradivost i mogućnost blendanja, obje karakteristike ispunjava i više nego što sam očekivala.

Sve nijanse koje bi i spadale pod neki topli podton su opet dovoljno neutralne, dok ostatak baca na hladniju stranu, što mi se posebno sviđa jer nisam ljubitelj toplih nijansi sjenila.

Ovo mi je dosad najdraža Freedom paleta - već neko vrijeme imam borbu s kapcima i od svih Freedom i MUR sjenila, ova su najduže izdržala bez preslikavanja, creasanja i bez da su izblijedjela.

Količina palete je 40 grama, što je, podjeljeno na 48 sjenila, 0,83g po sjenilu, jednoj sam nijansi dotakla pan (*PLAKANJE*), stoga znate koliko ih koristim :D :D

Također sam je koristila u šminkanju drugih i cure su bile zadovoljne, šminka im je trajala dok je nisu skinule :)

Njezino visočanstvo će vas koštati 172,99 kuna na PINK PANDI - KLIK ZA KUPNJU i vrijedi doslovno svake lipe. DOSLOVNO.

Mislim da nijednom paletom nisam bila ovako zadovoljna, stvarno je i više nego prekrasna i iskoristiva i kvalitetna i... mislim da bi bilo dosta :D

Jeste li i koje ste proizvode isprobali marke Freedom? Kako ste zadovoljni kvalitetom proizvoda? Sviđa li vam se ova paleta i mislite li da je iskoristiva?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Baš mi je drago da je netko napokon napisao recenziju o ovoj paleti, vać ju dugo gledam i namjeravam ju kupiti ako će ikada biti nekakvo sniženje. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jednu paletu Freedom. Nisu baš nude nijanse, više bih rekla zemljane. Ne znam sad točan naziv palete, nije mi pri ruci pa da napišem.
    Paleta mi je dobra, samo što one tamnije nijanse ne koristim (tamni tonovi smeđe i crne). Dok bež tonove, karamel tonove i sl tome- koristim.
    Pigmentacija im je solidna. I bez baze traju par sati (osim najsvjetlijih nijansi).
    Sve u svemu- dobra paletica.
    Ova tvoja paletica je super. Ima dosta nijansi koje mi se sviđaju. Naročito ove svjetlije. 👍

    OdgovoriIzbriši