2/16/2017

LOTD I MINI RECENZIJE ESSENCE & CATRICE

3


Dragi moji šminkoljupčići, svoje dugo izbivanje s bloga opravdati mogu jedino energijom koje mi nedostaje, snagom za pisanje, a ne želim se natjeravati pisati već želim da inspiracija dođe sama.
Razmišljala sam o čemu prvom da vam pišem, pa sam odabrala jedan LOTD post, u kojem ću kratko recenzirati proizvode koje sam koristila za taj LOTD, a svi su iz asortimana Essence i Catrice kozmetike (jedino nisam mogla naći nijedan proizvod za obrve koji bi mogla koristiti u ovom LOTD-u pa su one iznimka).

Također ću dati kratko mišljenje o drugim proizvodima koje možete naći na slikama svih proizvoda koje sam dobila iz njihova asortimana.



---------------------------------------------





Look sam započela podlogom, odnosno, Essence Get picture ready korektorom i podlogom u kompaktnom obliku, oboje u nijansama 10 Ivory.
Prvo što mi se sviđa kod oboje su nijanse, podloga odlično pristaje blijedoj nijansi moga vrata, a korektor se odlično stapa s podlogom.
Prekrivanje je kod podloge srednje do jako, ovisno koliko je nadogradite, ali zna izgledati žbukasto.
Kod korektora je prekrivanje prvi minus, jer je jedva slabo. Iako posvjetljuje područje ispod očiju, s ovim korektorom nikako ne očekujte ništa specijalno i radije si uštedite novce.

Ne mogu sumirati mišljenje o podlozi, odnosno za koji bi tip kože najbolje odgovarala. Za masnu baš nije jer masnoću ne kontrolira baš najbolje. Za suhu kožu nije jer naglašava i ističe sve ljuskice i dehidraciju i sve to nekako dođe na površinu i izgledate, kao što sam gore rekla, zažbukano. Možda za normalno lice koje se niti masti, a niti nema baš tendenciju da bude suho.
Na prve je dvije slike korektor, na druge dvije podloga.







Na obrve sam nanosila Maybelline Color tattoo sjenilo u nijansi Taupe, a kao bazu za sjenilo sam koristila gore navedeni korektor Get picture ready kojeg sam fiksirala bež nijansom iz duo paletice sjenila za tzv. konturiranje kapaka, Essence Contouring eyeshadow set u nijansi 01 Mauve meets marshmallows.


Ova dva sjenila su mi zakon, unutra su dvije nijanse koje koristim kad god koristim sjenila i bez njih mi šminkanje nije šminkanje, bež nijansa preko cijelog kapka za fiksirati bazu i dati odličnu podlogu drugim sjenilima i malo iznad pregiba s hladnom taupe nijansom. a uz to, solidne su pigmentacije, ne truse se previše i meni su taman za lagano dnevno definiranje (za jače, kao u ovom looku koristim dodatne proizvode) i mislim kako bi super pasala djevojkama kojima treba samo lagano naglasiti pregib i spremne su za van :)


Sjenilo o kojem ću samo dati kratko mišljenje je Essence the metals sjenilo u nijansi 02 Frozen toffee, pečene je teksture, ali jako dobre pigmentacije, a jedini je problem to da se odvojilo IZ PANA. Ne znam iskreno kako se nije raspalo i kako je ostalo istog oblika, samo sam ga vratila natrag u pan i nastavila sa swatchanjem.
Ova je nijansa prekrasna hladna brončano srebrna nijansa i divno izgleda preko nekih kremastih sjenila.


Eye look sam dalje upotpunila ovom Catrice Eye & Brow contouring palette (jedini razlog što nisam ova sjenila koristila za obrve je taj što mi treba nešto kremasto za obrve) u nijansi 020 But first, hot coffee!

Slobodno mogu reći kako vam uz ovu paletu i duo sjenila od maloprije ništa više ne treba za cijeli eye look. Meni se desilo da sam netom nakon što sam dobila ove proizvode, išla na put 10tak dana i zaboravila palete sjenila koje sam htjela nositi sa sobom (uvijek nosim brdo kozmetike gdje god da išla i ni najmanji mi nije problem nositi puno proizvoda jer se volim trackati) i spakirala sam srećom ovu paletu i duo od gore, s još dva mono sjenila i kreirala super lookove svaki dan :)

Kod ove mi se palete ne sviđa toliko bež nijansa jer je kredasta i dosta se trusi, ali ostale tri nijanse su odlične, prva nijansa je divna za highlight ispod obrve, u unutarnjem kutu oka, a dvije smeđe su super za definiranje pregiba.




Tuš koji sam koristila je, kao i uvijek, Essence liquid ink waterproof, taj tuš koristim godinama i najbolji je drogerijski tuš ikad.

Maskara koju sam stavljala je Essence The false lashes mascara, daje dobar volumen trepavicama, lijepo iz razdvoji i dobra je maskara za svoju cijenu.


Za konturiranje sam koristila dva proizvoda iz Catrice limitirane kolekcije Contourious, Sculpting powder paletu u nijansi C01 Pale Perfectionist i točno je po mojem ukusu, hladna taupe nijansa za konture prirodnih, a ne narančastih nijansi, highlighter koji je taman suptilan, a taman disko na koži i kojeg možete nadograditi ili ostaviti za prirodniji look i hladno rozo rumenilo za šlag na kraju. Paleta kao da je složena po mojem odabiru, često je koristim i žao mi je da je bila dio limitiranog asortimana.

S obzirom da sam ja žena od nesuptilnog highlighta, ispod ovog higlightera sam koristila Catrice higlighting stick iz iste limitirane kolekcije u nijansi C01 Gentle Glow, kremasti hlighlighter kojeg nanosim prstima ili beauty blenderom, da se lijepo spoji s podlogom, a onda preko toga za dodatan glow dodajem higlighter u suhom obliku.

Oba proizvoda možete vidjeti na slikama na početku posta, jer ih nisam zasebno slikala.

U ovim su se proizvodima našla i tri proizvoda za usne, sva tri Essence, Matt matt matt longlasting lipgloss u nijansi 01 la vie est belle, BB Beauy balm lipgloss u nijansi 05 heartbreaker i Matt matt matt ruž u nijansi 07 purple power.

Rozo sjajilo mi od početka nije jasno jer mat SJAJilo? Ali nema veze, nije bila stvar u tome zašto mi se nije svidjelo, nego miris. Miris ovog sjajila je toliko intenzivan, ali toliko očajan da ga ja doslovno nisam mogla izdržati nositi na usnama jer mi je miris stalno ulazio u nos. Kao neki pokvareni kolači od vanilije. Inače nisam toliko osjetljiva na mirise, ali je ovo bilo grozno! I pjenasta tekstura koja je ni vrit ni mimo nije mu dala bolji dojam.

Beauty balm sjajilo je zato dalo puno bolje rezultate, intenzivno crveno sjajilo i kad look na očima pristaje svim nijansama na usnama, često posežem za ovakvim sjajilima. A i dobro njeguje usne, pa mu je to i veći plus.

Zvijezda ovog looka ali i proizvoda za usne je definitivno ovaj ljubičasto vinski ruž koji me je ostavio bez daha jer je kremast, odlično se drži na usnama, ne krvari van linije usana, nakon kojih pola sata se matira, ali pritom ne isušuje usne i super je pigmentacije, a s obzirom da mi Essence nikad nije bio sretna marka za ruževe, ovaj me je apsolutno obradovao :D




Za kraj, slike samog looka i više mene :)






Ovim sam lookom bila jako zadovoljna dok ga nisam malo više promatrala na slikama.
Kraj obrve mi nije bio baš ravan, maskara se preslikala na kapak, lice mi ima jako naglašenu teksturu zbog same konzistencije pudera, a osim toga, imam ljuskice od preboljenih prištića, a imam i prištića.
O tome koliko tuš loše izgleda kad su oči podignute, neću niti pričati.
But, the point is da nismo svi savršeni i da znam da svašta gledamo i po teveju i po medijima i da se djevojke slikaju iz tisuće (UKLJUČUJUĆI I MENE) kutova i na različitim svjetlostima kako bi izgledale savršeno i svaka čast onome tko ima najbolji ten na svijetu, ali i taj ten ima svojih nedostataka :)
Meni se zbog žurbe često desi da sjenilo ne izgleda jednako na oba oka (osim toga, ne mogu ga ni stavljati jednako jer mi je jedan kapak spušteniji od drugog) i da zeznem tuš i da zeznem ruž i da sve ode svukud samo ne tamo gdje bi trebalo, ali, na kraju dana, sve je to šminka i sve to ide dolje vodom i gelom i sve to klizne niz odvod, a sutra je dan za novi pokušaj ;)


Sviđa li vam se ovaj oblik postova?
Biste li ih htjeli još?
Voli vas Kike :*

3 komentara :

  1. da, sviđa mi se ovakav oblik postova, i samo daj još ;)
    predivna si, i te tvoje obrve su mi wow :D
    a ruž mi je isto lijep, no imam dosta sličnih nijansi, pa iz te linije imam matt matt matt ruž u nijansi 04. takvu nijansu nemam i ovaj me oborio s nogu :D
    puder i korektor imam-imam normalnu kožu lica pa mi je puder ono ok za dnevno nošenje, a za korektor-pa ono, ok. nije ekstra ali je dobar.
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
  2. Jos,jos,jos!!!
    I ne pizdekaj, divna si 💋

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa ruž koji je na tvojim usnama! :D Predivan si make up look složila :D Imala sam priliku probati neke proizvode i naravno oduševljena sam. A proizvod koji si me navela da kupim pri idućoj kupnji je mono metalic sjenilo! :D Jako mi se dopada nijansa, predivna je. I btw, sviđa mi se ovakav način pisanja posta, odlično je!

    OdgovoriIzbriši