6/03/2018

FUN FACTORY PARTY VLAK BEOGRAD - WEEKEND GETAWAY WITH ITH'S CORNER

2

Dragi moji šminkoljupci, danas vam pišem jedan, rekla bih, putopis o putovanju u našu susjednu zemlju, Srbiju, gdje smo moja kolegica Silvija i ja imale čast prisustvovati putovanju s party vlakom.
Sve što ću vam pisati vezano za putovanje, na dnu ćete moći vidjeti u Silvijinom vlogu, ali za kompletnu priču, post je tu za vas.

Od kuda da počnem i odakle smo Silvija i ja završile u Beogradu?

Negdje u travnju, Silvija me je zvala i javila mi vijest kako imamo mogućnost otići na putovanje od tri dana u suradnji s Fun factoryjem. 

Fun factory je agencija koja u svojoj ponudi ima mnogobrojna putovanja po niskim cijenama, sastavljena od raznih oblika aktivnosti te u jednu cijelinu spajaju putovanja i zabavu, kako bi pomogli mladim ljudima da na njihovim putovanjima iskuse ono najbolje od destinacije na koju idu, da stvore nova prijateljstva i steknu nezaboravna iskustva i uspomene.
U svemu tome, možete pronaći i ponudu party vlaka.

Što je zapravo Party vlak?
Radi se o putovanju od 1 ili više dana s odlaskom na neku od destinacija iz njihove ponude (Beograd, Sarajevo, Novi sad i sl.) vlakom, a tokom cijelog putovanja imate priliku uživati u "disko" vagonu, gdje se neprestano pušta glazba, piju se hektolitri alkohola, pleše se i ... ne ne, svoje dojmove ću vam otkriti malo niže u postu :D

Sad kad smo riješili sam koncept, hajde da vam ispričam kako je sve to izgledalo :D

Krenuli smo iz Zagreba u petak, na glavnom kolodvoru nalazio se info pult gdje smo se prijavili i pokupili naše akreditacije.
Inače je glavni kolodvor pun ljudi koji trče i jure na svoje vlakove, ali sada zamislite još tonu ljudi koji su već spremni na trodnevni dernek i nespavanje danima, dok se već na kolodvoru vrti nekoliko ljudi sa zvučnicima iz kojih svira narodna (ali i strana) glazba.
Ja sam inače apsolutni ljubitelj narodnjaka (i sve druge glazbe, doslovno) tako da sam već znala da se nalazim u sedmom nebu.

Vlak je krenuo i bila sam presretna što ću tri dana provesti s ljudima s kojima dijelim iste interese po pitanju zabave.
Glazbeni program je počeo sa stranom glazbom, a otprilike pola sata kasnije, pa do samog Beograda, glazba nije stajala, atmosfera je od samog početka bila u punom jeku i plesa i pjevanja nije nedostajalo.






Što se tiče pića u samom vlaku, imaju vrlo bogatu ponudu po niskim cijenama, a po cijelom vlaku su neprestano šetale promotorice rakija Towar (jako fine rakije :D), možete biti sigurni da nećete ostati žedni.
Ovako izgleda kada ste jako blizu pijanoj osobi koja u ruci drži piće, a vlak se cimne XD

Silvija i ja smo čudo pametne pa smo se za putovanje od nekoliko sati pripremile na način da nismo kupile nikakvu hranu niti vodu ili sok *idiots*, ali srećom, u vlaku možete kupiti vodu, pa smo preživjele do prvog kioska u Beogradu.
Na granici smo stajali sigurno sat ipo vremena, pa nismo stigli u dogovoreno vrijeme, ali to se zapravo i dalo za pretpostaviti.
Vlakom smo došli na željeznički kolodvor koji je jako sličan zagrebačkom izvana, čak je i glavna pošta na istom mjestu gdje je i naša.



Autobus nas zatim je prebacio u hotel Slavija*, a iako nam je bilo malo humoristično što je hotel, iskreno govoreći, dosta vintage (čitaj - izgrađen u doba Tita, a tako i opremljen namještajem) i "zaostao" nekim tehničkim pojedinostima (sve možete pogledati u samom vlogu), ostala sam zabezeknuta.
Naime, ja i moja bolja polovica smo prije godinu dvije posjetili Budipmeštu i bili u hotelu s tri zvjezdice koji je bio živo smeće (blago rečeno), dok je ovaj sa samo jednom zvjezdicom oborio sve standarde jedne zvjezdice - čiste plahte i popluni, brdo ručnika, funkcionalna kada, toalet, super kreveti, stol i stolci u sobi, plazma televizor, solidan pogled kroz prozor, wifi (jedina zamjerka što ne radi baš najbolje, ali čitajte dalje za rješenje)... sve dovoljno za boraviti čak i više od ta dva dana koja smo mi proveli u njemu.


Pogled s prozora sobe
Kad smo ostavili svoje stvari, prvo smo se pozabavili internetom. S obzirom da Srbija nije unutar EU, nismo mogli koristiti svoj internet, a bio nam je prijeko potreban zbog samog snalaženja po Beogradu. Na svakom kiosku možete pronaći Telenor karticu koja košta nekih 20 kuna, a aktivacijom kartice dobijete 10 gb interneta koji traju  tjedan dana te ako idete u Srbiju, to si obavezno kupite, vjerujte, trebat će vam, pogotovo ako vam dođe želja da skrenete s puta i sami odlutate u šetnju gradom.
Ispred hotela se nalazi veliki kružni tok i ogromna fontana koja mijenja boje i nekada svira (take that, Bandiću XD)





U okolici samog hotela možete naći sve što vam je potrebno po pitanju hrane i pića - kiosk, trgovinu, restoran, pizzeriu, pekaru i fast food. Za one koji vole klasiku, McDonald's je također iza ugla.
Mi smo se uputili u fast food Šiš ćevap Ranković, gdje je hrana malo reći božanstvena, a o tome koliko su niske cijene samo vam kaže činjenica da sam piletinu u pečenom somunu i 3 dcl točene Coca cole platila cca 300 dinara (nešto manje od 3€).
Nakon toga smo se u kiosku pokraj opskrbili vodom, što vam je must have jer voda u hotelu nije za piće, ali također, nije skupa, pa ćete litru i pol vode platiti 70 dinara što je cca 5 kuna.
Srbija je vrlo jeftina zemlja, pa ćete se i najesti i napiti za stvarno sitne novce.

Umorni od puta, odlučili smo preskočiti koncert Sandre Afrike koji je u sklopu putovanja bio organiziran u klubu Teatro, a do kluba je bio organiziran prijevoz.
Svejedno, s dobrom ekipom ni mjesto ni vrijeme nisu bitni, pa smo se tako svejedno do kasnih noćnih sati zabavljali u hotelskoj sobi i ipak odlučiti posjetiti McDonald's :P
Tko je pušač, bit će zadovoljan činjenicom da je u sobama dozvoljeno pušenje.

Ekskurzija osmog be na putu u mekdonalds
Doručak u sklopu putovanja sam nažalost propustila oba dana, prvi dan zbog osobnih stvari koje sam morala obaviti u Beogradu, a nakon doručka, krenuli smo u razgled grada.
Poznata Knez Mihajlova nalazi se svega 15 minuta hoda od hotela, a sve bitne znamenitosti su također blizu hotela, pa vam preporučam da se lagano prošetate i doživite sve čari grada.
Na svakom drugom uglu, na zidu možete vidjeti grafit "Go vegan" XD.





Na kraju Knez Mihajlove ulazite u prekrasan Kalemegdan park, a šetajući parkom doći ćete i do samog Kalemegdana, gdje se sa zidina proteže predivan pogled na Rijeku Savu, ali i na drugi dio grada.







Kakvo bi to putovanje bilo da ne iskusimo ručak u nekom od lokalnih restorana, pa smo se nakon duge šetnje uputili na ručak u restoran na Skadarliji.
Skadarlija je ulica poznata po tome što je prepuna restorana i kafića i tamo se stvarno najbolje jede.
Cijela ulica je prekrasno uređena, što uključuje i samo uređenje restorana, a pod je popločan kamenim kockama.
Naš izbor za ručak je pao na restoran "Tri šešira", koji u svojoj ponudi nudi standardnu, ali i dnevnu ponudu jela. Na meniju ćete moći vidjeti Karadžordževu šniclu i čevape, a moj izbor je bilo janjeće pečenje ispod saća i pita od borovnica sa sladoledom od vanilije.
Malo je reći da sam se ubila u hrani xD xD
Doživljaj restorana su upotpunili svirači, koji su zasvirali staru narodnu muziku i sve prisutne razveselili pjesmama, a moje srce su dirnuli pjesmom Dva smo sveta različita.
Ugođaj iz snova :D




Smogovci



Da nam hrana ne bi ušla u bokove, šetali smo duž Beograda još dva sata, napravili turu po manje poznatom dijelu grada i trudili se još više doživjeti grad.
Iako je plan bio da posjetim kozmetički sajam i Sephoru, bila sam toliko umorna, da smo se i Silvija i ja po povratku u hotel rastegnule po krevetu i odlučile ubiti oko na koji sat.

Nakon ubijenih očiju, sredile smo se i s ostatkom društva napravili Before party, pa smo se uputili na splavove, u klub Na vodi kafana, gdje nas je zabavljao Nemanja Staletović, koji me je iznenadio time što je osim narodne glazbe, ubacio i koju stranu i hrvatsku pjesmu, svih žanrova koje je mogao pronaći.
Nakon zabave na splavovima, party smo opet preselili u hotel.







Zadnji dan sam se odlučila probuditi u 7 ujutro i sama napraviti turu po gradu.
Ako ste htjeli popiti kavu ili nešto pojesti u centru, to se neće dogoditi prije minimalno 8:00, ali realno 9:00 sati.
Više manje sve trgovine i kafići otvaraju u 9:00, što mi je bilo jako žao jer je kolegica Matea s bloga Classified beauty preporučila nekoliko divnih kafića i i slastičarnica, a ja ih nisam mogla posjetiti.
Također, Inglot se otvara u 10:00, pa sam propustila kupnju proizvoda iz nove J Lo kolekcije.


U 9:30 smo se uputili prema željezničkom kolodvoru, a za Zagreb smo krenuli u 10:30.
Na povratku je bila atmosfera kao i na polasku, iz svakog zvučnika je treštila glazba i svi su i dalje bili u party atmosferi. Povratak je bio koncipiran u smislu da smo svatko svakom na majice koje smo mogli kupiti u vlaku napisali svoje ime, kontakt s društvenih mreža i sl. kako bismo i nakon vlaka ostali povezani. 







I za sam kraj, Silvija i ja smo cijelo vrijeme snimale neka videa, a još više doživljaja s putovanja možete pronaći u njezinom vlogu :D


Smatram da je party vlak genijalna investicija za sve koji žele stvarno maksimalno iskoristiti vrijeme i uživati u putovanju, koji su spremni na trodnevno nespavanje i koji u konačnici vole i/ili mogu uživati uz taktove narodne glazbe.
Nisam upoznata s time kakva glazba svira kada se ide do Ljubljane i sl., ali ako vas zanimaju detalji, u Fun factoryju su svi pristupačni i upoznat će vas sa svim detaljima i informacijama koje vas zanimaju.

Nadam se da ću se uskoro opet moći pridružiti nekom od njihovih putovanja, jer sam bila prezadovoljna svime što sam doživjela :D

2 komentara :

  1. predobro putovanje! :) i znam da ste obje uzivale svaku sekundu.

    sve sto si obisla- svima preporucam da to pogledaju :)

    OdgovoriIzbriši