2/05/2018

ORIFLAME SWEDISH SPA PILING ZA TIJELO

1


Dragi moji šminkoljupci, danas vam pišem o jednom Oriflame pilingu za tijelo kojeg sam koristila zadnjih mjesec ipo dana.
Piling dolazi u klasičnoj ambalaži s poklopcem na odvrtanje, a odmah za početak mi se svidjela zaštitna folija ispod poklopca, pa možete biti sigurni da nitko nije dirao vaš proizvod.
Iako mislimo da se packanje prstiju u kozmetičke proizvode dešava samo po drogerijama, to nije tako i zna se desiti da kada proizvod koji ste naručili online bude korišten, stoga pažnje nikad dosta.

Proizvod dolazi u količini od 150 ml, a možete ga pronaći u aktualnom Oriflame katalogu po cijeni od 84 kune :)


Iz Oriflamea kažu da je ovaj piling za tijelo sadrži HydraCare+ kompleks koji hidratizira i omekšava kožu uz aromatičan miris.
Za sam piling pobrinut će se sol i bademove ljuskice, a također je bogat uljima, pa tako ulje đumbira tonira, ulje slatkog badema umiruje, a vitamin E štiti kožu. 

Mislila sam da bi ovo mogao biti jedan od onih grubljih pilinga jer su mu čestice malo veće, ali, iako je među grubljima, za tu kategoriju je opet vrlo nježan. Poprilično je gust  i ima uljnu teksturu, stoga čestice soli i badema klize po koži i rade eksfolijaciju na njegujuć naćin. 



Njegova se uljna tekstura nakon korištenja osjeti na koži, a kako ja ne volim taj zaštitni film, kožu nakon operem blagim sapunom, stoga i dalje osjetim njegu pilinga, a rješim se neželjenog filma.

Treba ga vrlo malo za korištenje pa će vam, ovisno koliko koristite pilinge za tijelo, dosta dugo trajati.

Osobno ga jedino ne bih preporučila osobama s izrazito osjetljivom kožom te također korištenje preko kože koja je poprilično suha i ispucala (koža moji ruku).
Kada sam njime pilingirala ruke osjetila sam lagano peckanje ruku jer mi na pojedinim dijelovima šake imaju dosta ispucalu kožu zbog konstantnog pranja ruku, stoga to izbjegavajte ako imate istih problema.



Koristite li Oriflame kozmetiku i jeste li isprobali ovaj piling? 
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Nisam probala ovaj piling ali sviđa mi se.Koristila sam Giordani tekući puder i odličan je

    OdgovoriIzbriši