9/13/2016

KERASTASE NUTRITIVE

1


Dragi moji šminkoljupci, ajmo danas malo o kosi :)

Moja kosa nije bogzna kakva, frčkava je i time suha prirodno, pa se već tri godine trudim da je ne feniram, ne koristim peglu i figaro, jedno vrijeme sam time tretirala samo dio kose koji mi glumi šiške i redovito je ostavljam da se suši preko noći sama od sebe, a prije otprilike tri mjeseca sam uspjela ošišati onaj najkritičniji dio kose koji je bio tretiran od prije nego sam prestala koristiti sve te štetne stvarčice.

U sedmom sam mjesecu bila u frizerskom salonu Ruža Institut Kerastase, gdje su mi pružili pravi kraljevski tretman - pri tome ne mislim samo na kosu :)
Kad sam došla, obukla sam njihov kimono ogrtač, dobila sam masažu dobrodošlice, nakon čega mi je njihova simpatična frizerka s uređajem za provjeru vlasišta pregledala kosu, gdje je zaključila kako imam dosta tanku, suhu kosu, ali kako svejedno nije u pretjerano lošem stanju.

Nakon toga su me odveli na pranje kose, gdje je bio pravi ugođaj, što od rasvjete, što od ambijenta i odvojene prostorije kako me u tretmanu ne bi ništa ometalo, a osim toga, pružila mi je božanstvenu masažu vlasišta - osjećala sam se kao apsolutna kraljica.


Kosu su mi zatim natopile Kerastase maskama koje možete pronaći isključivo u salonima i čak ih nije moguće nabaviti za kod kuće - specijalizirane su za salonsku upotrebu, a onda su mi glavu umotale u neku vrstu ručnika - kapuljače koja je bila navlažena vrućom parom, kako bi maska dala što bolje rezultate. To je potrajalo nekoliko minuta, isprali su mi maske iz kose i bacile se na posao.
Obje su mi sređivale frizuru, svaka na svojoj strani, koristeći pritom proizvode protiv topline, za volumen i za nahranjenost kose.






Djevojke su za čistu peticu, maksimalno su se potrudile da ugođaj bude fantastičan i dobila sam tretman za deset!
Osjećala sam se kao u nekoj božanstvenoj oazi mira, pa sam tako imala i drhtave ruke pri slikavanju :D :D





Na kraju balade sam dobila vrećicu s proizvodima koje vam predstavljam danas, a radi se o šamponu i regeneratoru za suhu kosu i mlijeku koje sprječava uništavanje kose toplinom :)

Nutritive šampon Bain satin 1



Kupka, odnosno šampon za normalnu do blago suhu dolazi u količini od 250 ml, može se kupiti u specijaliziranim frizerskim salonima koji surađuju s L'oreal Professionelom.
Gust je i treba vam minimalno proizvoda kako bi vam se cijela kosa zapjenila, sadrži SLS ako to nekoga odbija za kupnju, vrijedno je spomenuti.
Miris me podsjeća na tamjan, meni vrlo ugodan nosu, ovisno o tome pušite li i nalazite li se često u zadimljenom prostoru, miris se zadržava u kosi dan, dva.

Koristim ga dva mjeseca i najviše volim njime oprati kosu jer je (bez obzira na regenerator) mekša i svilenkastija pod prstima te se bolje ponaša otkad ga koristim.
Najviše sam primjetila učinak prije dva tjedna otkad sam plava, jer sam malo prebrzo i preagresivno išla na izvlačenje tamnosmeđe boje iz kose da bi dobila željenju boju (koju nisam uspjela dobiti) i time je dodatno uništila, tako da pranjem ovim šamponom vidim razliku u kosi.


Nutritive regenerator Fondant magistral


Blesava sam shvatila tek sad da nemam sliku kako izgleda, regenerator dolazi u količini od 200 ml, a sve za kupnju vrijedi kao i za šampon.
Dovoljno je rijedak, a dovoljno gust da ga ne treba cijela šaka kako bi pomogao kosi, lagan je pa mi ne otežava kosu i shvatila sam da mi kosa najbolje surađuje s "mliječnim" regeneratorima, nego s onim klasičnima koje kupujemo u drogerijama (koristite regeneratore, sigurno znate na koji tip mislim), pa mi je tako ovaj, poslije jednog također iz frizerske L'oreal ekipe jedan od boljih regeneratora. On je hranjiva njega za jako isušenu kosu, a koristi se na ručnikom prosušenoj kosi, ostavlja se nekoliko minuta da djeluje i onda se ispire kako ne bi otežao kosu.
Par puta sam ga stavila čak i na dijelove kose blizu vlasišta, a inače mi je vlasište dosta masno pa regeneratori samo pogoršaju stvar, ali nisam primijetila nego brže mašćenje tjemena.
Miris mu je blag, a osjetan te isto tako ostaje u kosi ovisno o vanjskim utjecajima.


Nutritive Nectar thermique mlijeko za zaštitu od topline


Ovo mlijeko miriše toliko božanstveno da želim takav parfem! :D
Dolazi u količini od 150 ml, sve vezano za kupnju je isto kao i kod proizvoda gore.
Srednje je gustoće, lagano i nemasno, kosu ostavlja ekstremno mekanom, ne otežava je, zagladi dlaku i odlično je u suradnji s fenom, figarom, peglom, kosa ne djeluje statično i lepršava je.
Jesam li spomenula miris? :P
Odlično je za sve koji često koriste uređaje za stiliziranje, ja sam slaba na tome pa ga nisam pretjerano puno koristila.


Osim što sam zadovoljna doživljajem u salonu, jako sam zadovoljna i proizvodima koji mi pomažu u njezi kose, pogotovo sada kada je dosta uništena.
Bez obzira što sam malo nemarnija kad je u pitanju kosa, smatram kako bi par dobrih proizvoda mogla održati vašu kosu u odličnom redu.
Ovi su proizvodi skuplji, ali meni, zbog toga što ih je potrebno doslovno mrvica, (npr. L'oreal šampon iz salonske linije mi traje već cca godinu dana) su definitivno odlična investicija.


Koristite li drogerijske šampone ili šampone salonskog ranga? Mislite li da je velika razlika u njima ili je to sve skupa marketinški trik? Jeste li isprobali ove proizvode?
Pišite mi, voli vas Kike :* 

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Moja kosa je dosta slična tvojoj s obzirom da je kratka djeluje mi puno tanja,ti imaš,grivu"za razliku od mene.Prirodno mi se stvaraju lokne, ali mi nikako ne stoje i zato je pegla moja prijateljica za često druženje :) koristim Loreal šampone i skuplje i jeftinije(rotiram).. Kad osjetim da mi je kosa lošija posežem za skupljim jer mislim da su stvarno bolji i isplati se uložiti u odgovarajući šampon,balzam, sve ovisi kako stojim sa financijama,mislim da se može naći dobrih preparata do sto kuna.Inače nisam isprobala Kerastase proizvode ali me ovaj šampon privlači jer je namijenjen za zahtjevnu(nezahvalnu) kosu kao što je moja.

    OdgovoriIzbriši