7/24/2016

NOVEXPERT SERUM S VITAMINOM C

1


Dragi moji šminkoljupci, dugo nisam pisala o preparativi, pa vam tako danas tipkam o svome višemjesečnom favoritu, NovExpert Booster serumu s vitaminom C.

Do sada jesam koristila serume, ali nikad proizvode s vitaminom C.
Serum sam po sebi dolazi u staklenoj bočici s plastičnim čepom, ispod kojeg se krije pumpica za doziranje. Vjerojatno dolazi u kartonskoj kutijici, ali smo ga dobili na eventu u posebno dizajniranoj košuljici pa tako nisam sigurna.

Može ga se nabaviti u bolje opremljenim ljekarnama, NovExpert web shopu po cijeni od cca 440 kn za 30 ml.



Sama poanta vitamina C je ta da nam je jako potreban, a nesposobni smo ga proizvoditi sami unutar tijela te ga je potrebno unositi oralnim putem ili u kremama ili mazalicama. Usporava starenje kože, osvježava sivi ten, ten pogođen od strane stresnog načina života i osvježenje kože lica od svih štetnih vanjskih utjecaja, bilo to pretjerano izlaganje suncu ili pak često i/ili redovito korištenje cigareta i alkohola. Također djeluje na diskoloracije kože i stabilizira ih.

No, koliko pomaže, toliko je i sam po sebi problematičan za skladištenje jer je iznimno fotosenzitivan, nestabilan i lako kvarljiv.
Preporuča se da bude zapakiran u staklene bočice tamnog stakla jer često oksidira i samim time gubi na svojim svojstvima.

Vitamin C najbolje se ponaša kada ga se spaja s nekom gelastom teksturom, ali ga je onda opet teško skladištiti i  održati upotrebljivim.
NovExpert je razvio način da izbace vodu iz molekula kako bi sve te probleme riješili - i dobili su ovaj proizvod.

Zbog veće stabilnosti i bolje apsorbcije u kožu, umjesto jednog, u ovom se serumu nalazi čak tri vrste vitamina C kako bi sve to zajedno bolje djelovalo na kožu, a sadrži čak 25% stabilnog vitamina C - čisti vitamin C, japanki stabilizirani oblik C fermentiran  sa šećerom (protiv hiperpigmentacija) i francuski stabilizirani oblik C vitamina vezan na silicij (protiv starenja).





Koristi se na način da ga ujutro i/ili navečer nanesete na lice, podoban je za sve tipove kože, ali se kod suhe kože preporuča dodatno nanošenje hidratantne kreme uz njega.
Ja imam mješovitu kožu lica, a nanosila sam ga samo ujutro, nakon umivanja.
Kao što sam već napisala, gelaste je teksture koja je na mojoj koži bila dosta ljepljiva nakon nanošenja, pa bih nakon nanošenja pričekala nekih 20tak minuta da se u potpunosti upije u kožu.
Nakon tih 20tak minuta lice ostaje hidratizirano, mekano (velika razlika prije i nakon potpunog upijanja), a nakon nekoliko dana sam već vidjela promjene.

Moj tempo dana je takav da se dižem oko cca 7 ujutro i kući se vraćam oko 9 navečer, ujutro radim, nakon toga idem na faks i poprilično sam užurbanog i stresnog tempa, ponekad ne pijem dovoljnu količinu vode, nekad se moram tjerati i prisiljavati na skidanje šminke jer budem užasno umorna, što se sve može vidjeti na stanju lica - u prilično je dobrom stanju zbog kvalitetne preparativne vojske, ali svejedno umor ne može sakriti nijedna krema, a tako ni sivi ten kod kojeg mi puno pomaže FOREO, ali nekad ni njega ne stignem koristiti tako često, pa sve to skupa rezultira blažim kaosom :)

Koža je nakon svakodnevnog korištenja u periodu od cca 3 mjeseca bila vidljivo i opipljivo elastičnija, mekanija i već sam nakon cca dva tjedna vidjela promjene u svježini tena.
Obratila sam pozornost također na to što sam imala dosta mrljica od borbe s prištićima u zadnjih godinu dana, stanje se dosta popravilo (tome je također zaslužna Uriage krema za lice) i puuuuno sam zadovoljnija nego što sam bila prije korištenja.

U prvom sam mjesecu bila na ugradnji trepavica i išla sam kompletno bez šminke i iako sam sama sebi bila čisto u redu, nakon dva sata sam zapravo primjetila koliko su te mrljice bile jaaaaako vidljive i smetalo me je što ih ni s puderom nisam uvijek mogla kamuflirati.

Treći mjesec, prije prvog korištenja seruma
Šesti mjesec, tri mjeseca korištenja seruma
Na slici prije kad malo bolje pogledate među pjegicama se zapravo nalazi dosta crvenih točkica koje se čak ni ne vide u tolikoj mjeri koliko sam vam ih ja htjela pokazati.
Na slici poslije, vidi se par prištića (to je bilo uoči pms-a) ali se također, opet među pjegicama primjeti koliko je ten svježiji, blistaviji i zapravo da se mrljice ne vide toliko, a sad, cca već mjesec i pol nakon ove slike se stanje popravilo još više.
Također je i crvenilo na nosu i obrazima smanjeno.

Serum je narančaste boje, intenzivnijeg mirisa po fejk narančama :P, ali meni i dalje ugodno, miris ne ostaje tako dugo na koži, a primjetila sam u serumu kao neke sjajne čestice koje vjerojatno daju taj dodatni boost i glow.


Iako će vas doći ko svetog Petra kajgana, ovo je stvarno dobar proizvod. Stvarno je i stvarno sam zadovoljna i znam da je jako teško izdvojiti novce za neke stvari i da je nekim ljudima i 50 kuna veliki luksuz, ali mislim da je ovo jedan proizvod u kojeg se isplati uložiti.
Nekad neku preparativu možete pronaći i u jeftinijem rangu, ali su proizvodi s vitaminom C skuplji baš iz gore navedenih razloga, jer je jako kompliciran za održati ga kvalitetnim i uporabljivim i može se desiti da u dućanu sad kupite novi vitamin C, a da je on već oksidirao jer je jednostavno toliko lako kvarljiv, dok vam se s ovim proizvodom to desiti neće.

Je li vitamin C među proizvodima vaše preparative? Koristite li NovExpert proizvode? 
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Zvuči super, a i rezultati su mrak. Ništa, ovo čudo mora na wishlistu :D

    OdgovoriIzbriši