2/27/2016

ECONOMIC PARFEM 279

15



Hidey ho šminkoholičarke/i :D,

Danas vam po prvi put pišem dojmove o jednom parfemu.
Recenzirati parfem je uvijek nezgodno jer sve ovisi o preferencijama pojedinca i o tome kako će se parfem ponašati na nečijoj koži. Nastojat ću zato biti što objektivnija i poslužit ću se kriterijima sa stranice punmiris gdje često čitam recenzije parfema i mogu vam reći da su mi jako korisne. Otkad sam otkrila tu stranicu, naručila sam nekoliko parfema, a da ih nisam ni pomirisala jer sam mogla pretpostaviti po opisu da će mi se svidjeti.


Economic ima u svojoj ponudi preko 200 parfema i svi su eau de parfum (znači da imaju od 8 do 15% koncentracije parfema od edt). 
Ovo je njihova web stranica http://www.economicparfemi.hr/hr/, a ovo im je stranica na facebooku https://www.facebook.com/Economic-parfemi-Croatia-152990101513163/?fref=ts

Parfemi dolaze u staklenim matiranim bočicama od 20ml, online cijena je 39,99kn + poštarina, cijena kod njihovih partnera diljem Hrvatske je 45kn. 

Prodajna mjesta možete vidjeti na sljedećem linkuhttp://economicparfemi.hr/hr/index.php/prodajna-mjesta.

Na web stranici kada kliknete na ponudu parfema možete vidjeti opis parfema i kategorije koje će vam olakšati odabir (aromatični, chypre, voćni, cvjetni itd.).



Opis parfema sa stranice: 279 blagost latica gardenije i iskričave note biljnog soka otvaraju se na prvi dodir, a onda slatkasto padaju prema senzualnosti sambac jasmina. Kombinirana sa notama satenskog badema, ova harmonija postaje provokativno srce mirisne esencije. Dublje note plemenitih drva kombiniranih sa toplim tonovima zrna tonke miris dovode do konačne, primamljive sveobuhvatnosti.

Po meni, ovo je zimski parfem, više je za noć, ali ja bih ga nosila i po danu. Što se tiče postojanosti, rekla bih da je dugotrajan, iako se mijenja dok ga nosim. Što se tiče aure (koliko je jak, koliko daleko se osjeti) rekla bih da je umjeren, iako mi dragi kaže da ga on itekako osjeti na meni.

Otvaranje je pomalo napadno i oštro nakon čega postaje slatkast. Ali ne zagušljivo voćno slatko, već puderasto slatka kombinacija badema i jasmina a mogu se osjetiti i drvene bazne note. Parfem neodoljivo podsjeća na Bvlgarijev Jasmin Noir. Rekla bih da je ovaj možda mrvicu slađi i dugotrajniji. Jasmin Noir mi je u usporedbi s ovim imao još više "gorko" otvaranje. Zanimljivo je kako se parfem transformira tijekom vremena. Meni je najljepši nakon nekoliko sati nošenja, a pred kraj dana, kada mislim da se više ne osjeti i idem pomirisati zapešće, iznenadim se što i dalje mogu osjetiti miris, ali on je dosta drugačiji. Ne znam kako to opisati, možda se više osjete drvene note. 

Mislim da bi se parfem svidio ljubiteljicama jasmina, onima koji vole tople, slatkasto-puderaste, zimske mirise. Također, odličan je izbor za one kojima se sviđa Jasmin Noir, ali ne žele ili nemaju mogućnosti izdvojiti puno novca na parfem. 
Nije tipični cvjetni parfem bergamot-vanilija kombinacije koji bi ugodio većini. Nije svježi i lagani parfem (Takve osobno ne volim :D). Ne vidim ga na djevojčicama, ozbiljan je i elegantan te specifičan i prepoznatljiv. Treba ga znati nositi. Ili ćete ga voljeti ili mrziti. Meni se jako sviđa, iako moram biti određenog raspoloženja da ga nosim. :D Svakako je divan dodatak mojoj kolekciji. 
Također mi se sviđa što dolazi u maloj količini pa ga mogu ponijeti sa sobom u torbici, a i jeftinije je isprobati više različitih mirisa.


Economic parfemi vas nagrađuju 1 parfemom po vašoj želji. Na našoj fb stranici ćete pronaći sve detalje. :) 

Jeste li isprobali neki od njihovih parfema? Pišite mi u komentarima, voli vas Maja :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

Broj komentara: 15 :

  1. Ovaj bi meni sigurno odgovarao. Ne podnosim ni vaniliju ni ruzu u parfemima ali zato jasmin obozavam. Vecina mojih parfema sadrzi jasmin. I taj Bylgarijev imam i rado koristim.
    Divna recenzija. Pozdrav od Marije M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Parfemi su super samo ja ih kupujem preko 4 godine iz Osijeka od firme koja je ove parfeme predstavila i Generalni je uvoznik u Hrvatskoj i to po 35 kn.Svi smo prezadivoljni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala, imam oko 60-ak komada, samo moram ispraviti da im je online cijena 35kn+postarina - Marie d.o.o. Osijek koji su generalni uvoznici. Odlicni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Probala i vec ih godinama koristim.najbolji i najdugotrajniji parfemi������

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesam jesam i to mi je vec prije ni ne sjecam se godine ali sami poceci, frendica mi darovala hypnotic poison i miris je apsolutno postojan tako da volim.

    Claudia Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  6. Economic parfemi su postojani i tako dobar omjer kvalitete i cijene da cete ih obožavati. Probala sam pedesetak mirisa zato sto volim ostaviti iza sebe trag...volim Vas 🆒😛💟😛🆒💟
    Jasna Jurić

    OdgovoriIzbriši
  7. Koristila sam njihove parfeme i uvjerila sam se da ako uzmem jači miris odlično se drži na koži. Blagi mirisi jako brzo ishlape

    OdgovoriIzbriši
  8. Parfemi su odlični,koristim ih 4 god.Kupujem ih online iz Osijeka po 35 kn+poštarina

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve pohvale za tu fb stranicu !! Naručujem od njih i zaista su brzi.Dostava je odmah drugi dan.Economic parfemi Croatia super ste ! Bravo za odlične parfeme u malim, slatkim bočicama ;).

    OdgovoriIzbriši
  10. Marie doo Osijek po 30 kuna sa potrošačkim Kodom.Cure samo tražite kod na https://web.facebook.com/Economic.parfemi.hr/?fref=ts i stignu vam za jedan dan i najpovoljnije jer su Generalni uvoznici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlični parfemi! Fora bočica. Kupujem ih u trgovini u Zagrebu u šoping centru Prečko. Ženskica jaako uslužna i simpatična. Mala trgovinica u prizemlju, ksm ili tako nešto. Kraj lifta di se ide u Lidl. Otkriće mi je 313 versace yellow diamond- pre pre dobar !! Vidjela sam na webu imate popis ostalih trgovina koje prodaju economic. www.economicparfemi.hr Jeste li probale 316 Olypeu ? Planiram po nju ovaj tjedan. Jedva čekam :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Olympea 316 je predivna, bar meni ima neki slnakast miris, vise je za vece. Mada je u grupi `Marie economic` nesto ne gotive, ona Marija je skocila na mene sa jos par alapaca. Oni verovatno imaju svoje favorite koje zele da uvale.
    U medjuvremenu je izasao i 318 koji se meni nije dopao, prejak je. Ali probajte nikada se ne zna ukusisu razliciti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 279 je super parfem baš ga volim a Olymnpeu sam kupila mada nisam poslušala šta su mi cure iz grupe rekle da nije dobar.Otišao za poklon.Marija je žena koja je ove parfeme sa svojom firmom dovela na naše tržište i u cilju joj je da svi idu pa si presmiješna ti gore sa svojim komentarom!Žena je uvijek spremna pomoći i zato svi cijene njene sugestije!

      Izbriši
  13. Economic parfeme kupujem samo od Economic parfemi Hrvatska iz Osijeka koji su jedini pravi i generalni uvoznici. Znam da su im parfemi dobro skladisteni i rade po svim zakonima i kada kupim parfem od njih- ne "bojim" se staviti ga i nositi i ponosno reklamirati.
    Osim Economica, imam i Zag a sada planiram i naruciti i Marie buduci da imaju dobru akciju na fejs stranici!
    Provjeri- svakako ti preporučam njihove parfeme, ali i losione za tijelo!

    OdgovoriIzbriši