8/02/2017

FREEDOM #PROARTIST & MAKEUP REVOLUTION PRO OVALNI KIST

0



Volim Makeup revolution i Freedom i većina me stvari iz njihove ponude ugodno iznenadi, mislim da je dosad možda bilo dvije palete koje nisu bile mog đira, ali sve ostalo iz njihove ponude se često da usporediti i s puno skupljim brendovima i uživam u njihovim dobrim proizvodima, koji su pritom cjenovno prihvatljivi.

Također bi se prisjetila muke gdje sam dobila poruku da kako to da nisam primila svoj paket s ovim proizvodima, na što sam došla do zaključka kako se gospodin dostavljač iz Overseasa nije ni potrudio da mi ostavi papirić, kontaktira me ili bilo što drugo i uopće nisam znala da trebam dobiti paket. Nakon toga, kad sam dogovorila da mi se dostavi na drugu adresu gdje sam puno češće u terminima dostave, smo se naguravali još dva tri dana dok nije stiglo do mene - jer me dostavljač nije mogao naći, a u terminu u kojem je paket dostavljan sam bila na adresi.
Mrzim Overseas. Točka.

Makeup Revolution kist - Precision Pro Brush Oval Face*


Dugo sam gledala kistove ovalnog oblika jer su se na prvi pogled činili jako zanimljivi, pa je tako ovaj našao put do mene (jedva) i shvatila sam oko čega je cijela drama napravljena.
Ovo su odlični kistovi kao cijela ideja.
Gusto zbijene mekane dlake omogućuju raspoređivanje proizvoda na lice na način da ga toliko dobro utrljaju u kožu, a pritom da ne upiju puno proizvoda i da finish na licu (puder, korektor, konture) izgleda doslovno savršeno.
Ovaj divan Rose gold kist svoj posao radi odlično, dlake su pretpostavljam, sintetičke, ali nemam problema pri aplikaciji ni tekućih, a ni praškastih proizvoda ovim kistom.
Najčešće sam njime nanosila kremaste ili praškaste konture jer mi je sam oblik i kako stoji u ruci praktičniji bio za taj posao, ali je i posao stavljanja pudera i korektora učinio jednako dobrim.



Što bih mu zamjerila? Dršku koja je plastična i dovoljno lagana i krhka za glavu koja je teža i čvršća i nekad imam osjećaj da ako jače potegnem, da bi mi pola drške moglo ostati u ruci.
Mimo toga, sve ostale kriterije je apsolutno zadovoljio.
Kupiti ga možete TU ( KLIK ZA LINK) po cijeni od 119,99 kn :)

Freedom sjenilo refil - Pro Artist HD Pro Refills Eyeshadow Colour 05*


Nisam bila previše odvažna nositi ovakve nijanse jer ih nisam znala pretjerano dobro kombinirati na očima, ali sada kada znam s čime dobro idu i kakve popratne nijanse podnose, obožavam šljivasta sjenila.
Ovu bih nijansu opisala kao šljivastu ciklamu - nit je šljiva, nit je ciklama, nego neka između nijansa hladnog podtona sa srebrnim i plavim shimmerom. Volim je nanositi mokrim kistom, na način da je natapkam na kapak jer tako dobijem veću isplativost boje, iako je dosta pigmentirana, razmazavanjem po kapku intezitet boje se malo izgubi.


Ne trusi se skoro pa nimalo, a blendanjem boje oko nje i dalje zadržava svoj shimmer i postojana je.


Jedina joj je zamjerka ta da s kapka blijedi tokom dana i gubi na svojem intezitetu, bez obzira kakvu bazu koristite ispod nje. Kupiti je možete TU (KLIK ZA LINK) po cijeni od 25,99 kn :)

Freedom prazna paleta - Pro Artist Pro HD Pro Empty Palette*


Kako bi svoja sjenila koja dolaze samo u panovima imali gdje spakirati, dobro će vam doći ova magnetna paleta. Radi se o paleti od čvrste plastike, izvana ima sjajni finish pa ako ste bolesnici na čistoću, morate znati da će vam se na njoj vidjeti svaki dodir. Vjerojatno ste upoznati sa ponudom Z paleta u koje možete spremati svoje panove proizvoda i sa sobom ih nositi bez da nosite hrpu paleta i slično, a ovo je jeftinija, a kvalitetna verzija iste stvari.


Paleta ima magnetno postolje na koje se savršeno slažu metalni panovi bez bojazni da će vam išta ispasti iz nje, gornji dio iznutra je pokriven velikim ogledalom koje vam može poslužiti ako ste na putovanju pa vam treba brzinski fix up šminke, a jedina "zamjerka" koju bi joj dala je ta što joj upravo taj poklopac nije proziran da vidite što je unutra, jer možda imate način da u jednu takvu stavljate shimmer, a u drugu mat sjenila i sl. pa ne znate što je u kojoj, ali i to možete riješiti nekom oznakom na ljepljivom papiru i voila. Meni se osobno više sviđa ova opcija s ogledalom, a kratkim otvaranjem pogledam što je unutra. Čvrsto se zatvara pa se ne morate bojati da će se otvoriti u torbi, ali ju je istodobno lako otvoriti prstima bez korištenja noktiju i sl.

Kupiti je možete TU (KLIK ZA LINK) po cijeni od 59,99 kn :)

Volite li MUR i Freedom proizvode? Koji je proizvod iz njihove ponude vaš najdraži proizvod? Hoćete li kupiti jedan od ovih proizvoda?

Pišite mi, voli vas Kike :*



*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar